Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

uistin

sindys82

tuollainen uistin aiheena naise vartalo hopeinen väriltään, pituus 8cm. vaikka lahjaksi

2

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holtipi

      Olen nainen jonka mies ei saa koskaan kalaa. Me kajastellaan Päijänteellä Muurame-Ristiselkä. Voisiko joku OIKEA pyytäjä kertoa miehelleni miten ...joskus vois saada siian tai kuhan...edes jotai??!!!!. Hän ei suostu uskomkaan minun mun vinkkejäni!! saisi ees KERAN sen ISON!?

      • jepjoo1

        Taitaa ristiselällä olla vettä sen verran etta pohjia pitkin syvännevaapuilla kalastaminen ei ilman apuvalineitä onnistu. Miten lie olis kalaa lähempänä rantoja ja sieltä iltahämärässä 9-13cm syvänne vaappu fluori kelta tai fluori oranssi selkä värityksellä niin vois olla kova sana. Shad rap mallinen vaappu isolla syvänne turpalevyllä fluori väreissä on kova peli jossain päin,mutta koskaan ei tiedä mikä se hyvä vaappu on. Illalla ja yöllä kannattaa kalastaa myös pinnan tuntumasta jos esim pintakäytejä on. Ite en ole pinnasta saanut vaan kaikki on tullut noin 3-5metrin syvyydestä MUTTA olen kalastanut leppävedellä joten päijänteen kalastajat voisivat vaikka väreistä neuvoa mikä on ristiselällä otti peli.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe