noppharat resort?

kikke74

Jos joku on käynyt kyseisessä hotlassa niin kaipaisin rehellistä mielipidettä hotellin tasosta...

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkustaja 330

En tunne hotellia, mutta jos se sijaitsee Nopparathin alueella Ao Nangista pohjoiseen, suhtautuisin hyvin varauksella.

Kävelin tuolla nyt joulukuun lopussa ja tammikuun alussa, ja se Ao Nangin pohjoispuolella oleva Nopparathin kyläpahanen oli pelottavan tyhjä ja ränsistynyt. Uimaranta oli siinä kohtaa itse asiassa aika kiva (verrattuna Ao Nangin venerantaan), mutta kaupat, ravintolat, katukojut olivat joko todella ränsistyneitä tai suljettuna. Ihan kuin olisi taantuma, myrsky tai mörkö tyhjentänyt alueen.

• jape761

käsitykseni mukaan tuo nopparatin puoli on se mihin ne ns. "turismihotellit" ovat vasta laajenemassa kokoajan. Ao nangin puoli alkaa olee jo tupaten täys. Tosta ränsistyneisyydestä en osaa sanoa mitään mutta aikamonessa Thaimaan paikassa hommat ovat hiukan alkeellisella tasolla.

• kikke742

Ko hotellihan ei ole minkään suomalaisen matkanjärjestäjän käyttämä hotelli, mutta onko niin, ettei kukaan reppureissaajakaan ole sinne koskaan eksynyt? Noppharat sinänsä on tuttu, ja hotlan sijainti suurinpiirtein tiedossa mutta itse hotellista oltaisiin kiinostuneita...

• Käynyt17

Nopparath on rauhallinen,.Hyvin vähän ihmisiä todella isolla hiekkarannalla.Nuo "ränsistyneet"kaupat ovat paikallisten omistamia liikkeita,eivät amerikkalaisten kuten 7eleven.Kaupat ovat auki ihan normaalisti,ravintoloita on.Ei mitään ongelmia ja jos jotain hulinaa haluaa Ao Nangin keskusta on mopolla parin minuutin päässä.Suosittelen ehdottomasti Nopparaththara.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      100
      3507
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3163
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      221
      2719
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2299
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      35
      1636
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1466
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1341
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13