Kohteiaimmat myyjät Top-100

KokkolaN ValiojoukkO

Mistä kokkolalaisista liikkeistä löytyvät kohteliaimmat myyjät ja asiakaspalvelijat, jotka osaavat parhaiten lämmittää sydämiänne arjen stressaavassa kiireessä?

116

5939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halapa Hallissa

Jo Rantakajun ajoist saakka Halpa-Hallista on saanu lähtiä hyvä mieli matkassaan ja niin saa lähtiä vastaki vaikka myyjät vaihtuu nii palavelu pelittää.

• Herbaantunut

Prisman Alkosta on aina saanut poistua hyvillä mielin ja leka kainalossa.10 .

• viinin viisaus
        Herbaantunut kirjoitti:

Prisman Alkosta on aina saanut poistua hyvillä mielin ja leka kainalossa.10 .

Ehdottomasti samaa mieltä! Harmi vaan, että päällikkö Kaija siirtyi Kannukseen, hän oli ihan ykkönen! :)

• huh hellettä

hmm.. minusta siellä Halpa-Hallissa on hyvin kirjavaa sakkia palvelualttiuden suhteen

• *????*
        huh hellettä kirjoitti:

hmm.. minusta siellä Halpa-Hallissa on hyvin kirjavaa sakkia palvelualttiuden suhteen

Aina olen saanut siellä hyvää palvelua.

• niminerkki.erkki

Kävin juuri näöntarkastuksessa Opti-Aika Koru-Kvartzissa. Oli oikein ystävällistä palvelua.

• esko31

OC Group Oy Virpi Lahnalampi

• kompromissis

Clas Ohlsson, viedään oikein hyllyn viereen, ei vaan viitota jonnekinpäin kun jotain on kysyttävää

• myyjö

Kokkotyö-säätiön myyjät.

• komazu routapiikillä

Krillit toimii kuin faksit,Euron heittää luukkuun niin jo lättyyn tulee hilloot myös.

• Raimo.o.

Björkensin myymälä siinä heinolanalueella.
      kovia myymään ja ystävällistä palvelua!

• Anonyymi

ei kai siellä sellaista oo

• osataan kokkolassaki

Citymarketissa mielestäni on kivat myyjät, elisashopissa huonoimmat. Seppälän tytöt ovat myös ihan ystävällisiä.

• jejep1

Elisashopitissa on kyllä hirveeä asiakaspalvelua. Kävin nykyisen luurini juurikin sieltä hakemassa parisen viikkoa sitten. Myyjä puhui hiljaa, lähes itsekseen.

ABC:llä on yleensä mukavat myyjäy, välillä kuitenkin sattuu sellaisia vittuuntuneita.

• ooj aseV

Elisa Shopitissa olin katselemassa kännyköitä. Myyjä kysyi että minkälaista? Sanoin etten ole nyt ostamassa mitään. Myyjä tokaisi että "Enkä mää myy".
      Että tosi hyvää asiakaspalvelua. Luuli varmaan että oli hyväkin läppä. Hipsin siitä sitten vähin äänin.

• voisinostaakki

Uskomatonta että kehtaa sanoa et "enkä mää myy". Karkotti sit potentiaalisen asiakkaan pois. Mikä idiootti. Oliko mies- vai naismyyjä? Siis mikä dorka!!!

• ooj aseV
        voisinostaakki kirjoitti:

Uskomatonta että kehtaa sanoa et "enkä mää myy". Karkotti sit potentiaalisen asiakkaan pois. Mikä idiootti. Oliko mies- vai naismyyjä? Siis mikä dorka!!!

Miesmyyjä.

• ex-elishopin ostaja
        ooj aseV kirjoitti:

Miesmyyjä.

varmaan se sama "dorka", joka tympeili minullekin. Jumaliste mikä leuhkis....

• Edu Saksihandu

Seppälän parturin jätkät... parasta sitten parturin :D

• kantaasiakas1

Ykspihlajan siwassa on todella mukavia myyjiä. :)

• nasse

Kälviän K-Market Vähähyypällä on todella miellyttävää ja mukavaa henkilökuntaa ja ilo asioida.

• parhaat ensin

Tässä rehellisiä vastauksia 1,kokkolan tehtaankadun lidl kaupassa ehdottomasti " parhaat myyjät etenki naiset" 2. kokkolan abc liikenneasemalla 3.kokkolan alkossa aina palvelua saa ja rahan vastineeksi putelin raikasta ja ravitsevaa juotavaa, 4,Ouluntien grilli2000 5,bilteema ja sitten vähän heikommat palvelijat 1.kokkolan uimahalli 2,kokkolan kaupungin valtuuston kapitalistiset virkamiehet jotka eivät hyväksy osakaskuntien näkemyksia asioiden hoidossa etenkin juuri ne liian kauan siellä valtuustossa mukana olleet wanhat jäkälät. 3,ne kokkolan keskustassa ajelevat ajoneuvojen kuljettajat jotka eivät sitten millään tunnu muistava että autossa on toden totta vilkutkin olemasa ja elleivät ne toimi voi ne autot jättää vaiukkapa kotiin ja liikkua yhteiskyydillä esim tilataksi lla.

• Tyytyväinen

Komppaan lidliä, mukavaa nuorta sakkia kassalla. Ehdotonta plussaa kun huomaavaisesti jopa pakataan pikkuostokset valmiiksi pussiin jos molemmat kaukalot ovat vielä edellisiltä asiakkailta vielä kesken.

Omasta kokemuksesta hyvää palvelua saa myös Anttilan Top Tenistä, Alkoista, keskustan KeLe kahviosta, kirjastosta ja suomalaisesta kirjakaupasta.
        Kaavya kitchenissä on todella huomaavainen ja kohtelias englantia taitava nuori tarjoilijatar, miksi kaavya on usein niin tyhjillään? On ehkä kokkolan paras ruokapaikka.

Heikkona on pakko mainita Mediacafe, aivan ihania leivoksia mutta myyjillä on turhan usein nenänvarsi rytyssä. Johtuuko siitä että en kuulu sisäpiiriin vai mikä? Silti, aina vähän jää vaivaamaan se.

• Huomattu usein
        Tyytyväinen kirjoitti:

Komppaan lidliä, mukavaa nuorta sakkia kassalla. Ehdotonta plussaa kun huomaavaisesti jopa pakataan pikkuostokset valmiiksi pussiin jos molemmat kaukalot ovat vielä edellisiltä asiakkailta vielä kesken.

Omasta kokemuksesta hyvää palvelua saa myös Anttilan Top Tenistä, Alkoista, keskustan KeLe kahviosta, kirjastosta ja suomalaisesta kirjakaupasta.
        Kaavya kitchenissä on todella huomaavainen ja kohtelias englantia taitava nuori tarjoilijatar, miksi kaavya on usein niin tyhjillään? On ehkä kokkolan paras ruokapaikka.

Heikkona on pakko mainita Mediacafe, aivan ihania leivoksia mutta myyjillä on turhan usein nenänvarsi rytyssä. Johtuuko siitä että en kuulu sisäpiiriin vai mikä? Silti, aina vähän jää vaivaamaan se.

Mediacafen myyjiltä ei koskaan irtoa hymy . Ps olen käynyt n. 30 kertaa paikassa ja hymyä ei näy kenenkään myyjän kasvoilla eikä juuri kohteliaat sanat : kiitos ja ole hyvä

• käyn muualla
        Huomattu usein kirjoitti:

Mediacafen myyjiltä ei koskaan irtoa hymy . Ps olen käynyt n. 30 kertaa paikassa ja hymyä ei näy kenenkään myyjän kasvoilla eikä juuri kohteliaat sanat : kiitos ja ole hyvä

Sama juttu, kerran vai kaks kävin, naama rutussa kummallakin naisella. En ole käynyt sen jälkeen, pitäköön tunkkinsa, jos ei asiakaspalvelun päälle ymmärretä. Kallis paikka ja paska palvelu.

• e22e

Anvian Tehtaankatun myymälässä olen saanut naismyyjältä hyvää palvelua. Expertiltä parhaan palvelun olen saanut Aki nimiseltä myyjältä.
      Kannuksesta arhaan palvelun olen saanut Mikko nimiseltä myyjältä.

• zupzuzi

Parhaita myyjiä Kokkolassa:

1. Olen myös samaa mieltä, että Lidlissä on mukavaa ja huomaavaista porukkaa palvelemassa. Vaikka olisi kuinka kiire ja paljon porukkaa liikkeellä, niin jaksavat hymyillä ja ottaa yksi asiakas kerrallaan.
      2. Mukavia myyjiä löytyy myös Makuunilta. Jutustelevat ja hymyilevät aidosti ja monesti on toivotettu hyvät päivän jatkotkin vielä lähtiessä.
      3. Emotion liike Chydeniassa. Iloisia ja reippaita naisia myymässä ja jaksavat hekin innostua ja jutustella!

• HermanniPuustinen

Asuntolandia on pitänyt aina kutinsa kun vertaillaan palvelualttiutta. T. Hermanni

• iloinen myyjä

Kävin juuri Nissenillä lauantaina, minua palveli tosi iloinen ja ystävällinen myyjätär! :)

• Jenkkasa

Isorintainen?

• niminerkki.erkki

Kävin juuri Click Shoes'issa. Myyjä hymyili iloisesti.

• Kantapäät äänestää

Anttila Top Ten:ssä aina huippu hyvää ja asiantunbtevaa palvelua, suuret kiitokset! Koskaan eikä missään en ole saanut toistuvasti yhtä huonoa asiakaspalvelua kuin Elisa-Shopit myymälässä Chydeniassa. Sinnikkäästi yritin kunnes vaihdoin.

• niminerkki.erkki

Juuri kävin Subwayssa, Chydeniassa. Ei valittamista palvelussa, Avasivat jopa vesipullon kun en heikoilla käsivoimillani saanut auki.

Muistuu myös mieleeni Dressmannin asiantuntevat ja ystävälliset myyjät kun ostin puvunhousut.

• Lidlissä ssä

Lidlissä on parhaat makupalat ja myyjät.

• japappaf

Ei nyt tuu mieleen mitään erityistä kauppaa, jossa oli erityisen mahtavaa palvelua, mutta kohteliaita ollaan kyllä esim. cittarissa, minimanissa, vaatekaupoissa, apteekeissa jne. toki noissakin riippuu kenen kanssa asioi. Mutta yleensä aina ollaan ihan mukavia.

Yks kauppa on ylitse muiden jossa en tykkää asioida, muuta kuin "pakosta" eli hermannin siwassa. Siellä on eräs vanhempi naismyyjä usein erittäin kiukkusen oloinen, välillä ei edes "hei" sano ja sen mitä puhuu, niin tulee ivalliseen sävyyn.

• Paapuskai

Ihan totta tuo mitä sanot hermannin vanhasta naismyyjästä!! En ymmärrä miten ei ole saanut potkuja. Joskus asuin lähellä sitä siwaa ja siellä jouduin paljon asioimaan. Muistan kun mun edellä meni joku 60-vuotias mies jolle tämä myyjä oli olevinaan niin kiitosta ja olehyvää, heitä ja hymyä. Kun tuli mun vuoro (olin silloin 16), niin menin kassalle ja moikkasin iloisesti, ei sanaakaan takaisin, annoin rahat, ei kiittänyt, mulkoili vaan aivan sairaan kettumaisesti, kiitin vaihtorahoista, ja sama mulkoilu jatkui. Siis mitä hittoa millainen asiakaspalvelija tämä mummeli on.

Ja samaa olen kuullut ihan kaikilta että on älyttömän nyrpeä. Voisi myös käydä suihkussa kun haisee niin mahottomasti hielle.

• Vieno-Kalevi

Eikä auta vanhuksia, on tyly äidillenikin, joka tarttis apua ostosten pakkaamisessa vedettävään ostoskassiin. Häipyy vaan paikalta.

• Asuntolandiafani

Asuntolandian porukka EHDOTTOMASTI kohteliainta ja mukavinta sakkia!

• Fanitan myös

Samoin minä:ASUNTOLANDIASSA palvelu pelaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• paskapuhetta2

asuntolandian omaväki taas kehumassa

• jee4

oc group ehdottomasti paras!

• böö 450

paas laittaan perusteluja, millä syyllä paras. Paljonko myy vuosittain, montako tämän vuoden saldo, ym alaan liittyvää. ois mukava tietää.

• uskoisko tuohon?

Uusi kasvo OC grupissa ainakin minulle, Alapiha, ei asuntoesittelijä, Myynnin ammattilainen , onko kauan ollut alalla, paljonko myynyt kohteita viimevuosien aikana. Olen ostellut ja vuokraillut aika monta kohdetta viimeisten kolmen vuoden aikana. En ole kyseiseen herraan törmäillyt. Mistä nimitys myynnin ammattilainen. Tietoa kehiin. Kylläkin tuli tunne Onko myyntikohteet vähänä, kun tuommoinen ilmoitus oli laitettu. Poikkeaa teidän linjastanne radikaalisti. Edellä kysymäni asia askarruttaa vastatkaa jotka tietävät.

• Minäminäminä
        böö 450 kirjoitti:

paas laittaan perusteluja, millä syyllä paras. Paljonko myy vuosittain, montako tämän vuoden saldo, ym alaan liittyvää. ois mukava tietää.

Ehehheh

Kiinteistövälittäjät kilvan kehuu itseään ja moittii toisiaan. Ihme että se surkein välitys"palvelu" Björn ei ole vielä mainostanut itseään.

• varjopuoli

Ikävää on kun rakastuu myyjään niin että tekisi mieli syödä se. hyh hyh..

• qwerty

Filmtown! Kauniita naisia myöskin, eikös totta ;)

• abc20

Kokkolan ABC ja myyjistä ehdottomasti paras on Eeva :) aina tervehtii ja juttelee muutakin!!

• Eräjorma2

Kuntosali rokkissa on ehdottomasti parhaimmat asiakaspalvelijat, erityisesti Iida :)

• axholmaren

Perhon R-kioskilla on tosi kiva tyttö myymässä.

• nickmerk

Pienemmissä ruokakaupoissa myyjät usein juttelevat enemmän kuin isoissa. Isoissahan se ei tietenkään ole samalla lailla ehkä mahdollista kun asiakkaitakin on yleensä pitkä jono. Tietenkään emme mene kauppaan sen takia että saisimme juttuseuraa, mutta on se mukava jos myyjä ei oo ihan tuppisuu ja sanoo muutakin kuin vain "Hei". Hyvää palvelua sitä saa isoistakin marketeista. Joka paikkaan mahtuu niitä tuppisuu myyjiäkin, jotka ei puhu mitään.

• Minävaan7

Asuntolandiassa palvelu pelaa,ajattelevat myös asiakasta!

• tulinpahan mieleen

Björndalilla kuitenkin selvästi palvelu asiantuntevampaa ja luotettavampaa kuin jollain muulla. Onhan siellä jotkut jopa opetelleet asuntomyyntiä ennen oman firman perustamista , kuka opetellut omistusasuntoja kuka vuokra asuntoja myymään.

• Hot Chocolate

Cittarissa ja Subwayssa on kivoja myyjiä :)

ABC:llä on se yks hyvän näköinen ja mukava miesmyyjä, mutta sillä ei oo ikinä nimilappua. Mikähän sen nimi on? Sellainen tumma (vaikka pitää tukkansa tosi lyhyenä). On ne tytötkin siellä yleensä aika ystävällisiä :)

Kirjastossa mulle ei oo koskaan hymyilty.

• 123321

Apsilla kyllä on joo aina ja vip katsastuksella myös.

• Jokeri

Maailman jäätävin myyjä löytyy Kodin Terran maaliosastolta. Keski-ikäiseksi luokiteltava herrasmies(ainakin kohta), jolla lyhyt tukka. Ei voi maailma huonompaa myyjää päällään kantaa.

• snigge

Pyöräliike Lybäckiltä saa hyvää palvelua, olipa siellä kuka tahansa myymässä tai vaikka ei olisi kuin katselemassa pyöriä, niin juttua riittää asiakkaille.

• huonovasensilmä

Nissenin tytöt ja optikko Ari koskela. Siellä asioi mielellään. Harmi vaan, että ei tarvi usein vaihtaa laseja:) Tänäänkin sain Arilta huippu hyvää asiakaspalvelua. Kiitokset.

• d asiakas

Kaustarin kioskilla palvelu pelaa.Unohdin ostoksen tiskille niin jo kohta soi puhelin ja ilmoittivat että tallessa on ja voi noutaa kun kerkeän.kitos vielä kerran.

• Tyytyväinen asiakas

Asuntolandialla palvelu erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista!

• yksi poikkeaa joukos
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Asuntolandialla palvelu erittäin ystävällistä ja ammattitaitoista!

Asuntolandian lehtimainokset piristävät muiden niin tasapaksua mainostamista.
        Huumori mukana, on hauska lukea heidän mainoksiaan. Myyntikohteiden esittelyssä
        ovat asiantuntijoita, eivätkä tyrkytä väkisin ostamaan. Kaupankäynti on luontevaa kauppapapereiden tekokin sujuu pilke silmäkulmassa. Olen ostanut kaksi asuntoa viiden vuoden aikana ja kummankin Mikolta. Seuraavakin nyt sijoitusasunto löytyy toivottavasti samasta firmasta. Kiitokset Kuusimäen suunnasta.

• gkgigrdgr

Prismassa punahiuksinen tyttö ihan paras! :)

• johan 87

Prismasta kyllä paras löytyy mut kokkolan nuorten ykkösbaarissa kaks lyhyttä ja leveä harteista matamia ei toimi missään suhteessa.

• Aiheesta poiketen

Prismaan on nyt ujommankin mukavampi mennä ostoksille kun se kolkko sisääntulokäytävä, jossa tulee paljon ihmisiä vastaan, on lyhyempi.

Tehkää prismaan myös lyhyt sisääntulokäytävä ilman musiikinrenkutusta. Sellainen järjestely lisäisi myyntiä hyvinkin.

• Minävaan8

KYLLÄ SE VAAN ON ASUNTOLANDIA=)

• Pukumies on hyvä

Kokkolan Pukumiehessä on aina hyvä palvelu, asun yli 500 kilometrin päässä mutta silti käyn siellä ostoksilla melko usein eli aina kun siellä Keski-Pohjanmaalla päin liikun. Sieltä löytyy lähes yhtä hyvä ja tuore valikoimakin kuin esim. Stockmannilta.

• jjJBbbB

Sale leenalassa se yksi tyly punatukkainen. Opettelisi asiakaspalvelua

• Pasi

Dressmannin myyjät todella ammattitaitoisia ja mukavia. Oikein pistää harmittamaan, kun en useammin osta vaatetusta.

Makuunilla tulee käytyä useammin. Siellä on niin mukavia tyttöjä myymässä kun jutustelevat aina tuttavallisesti ja hymyilevät nätisti.

• Suutari

Kokkolan Prisman tilossa toimiva Suutari!

Jos joku niin hän osaa asiakaspalvelun............. Vaikka kiirettä tuntuu olevan niin olen aina saanut siellä asioidessani hyvää ja kohteliasta palvelua ja hymyn kanssa!

• ammattina renkaat

Kokkolan Euromasterilla olen Vehmasen Petriltä saannut tosi hyvää palvelua ja sopivalla hinnalla.

• PETE ON NUMERO UUNO

Niin minäkin olen saanut peteltä asiantuntevaa ja kohteliasta apua jon ainakin 10vuotta. Samoin kaikki lähipiirini henkilöt. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI PETRI VEHMASTA JA EUROMASTERIA. kannattaa tutustua.

• peltoniemi1

Älähän Jari keuli sielä vaan mene ajamaan bemarilla välillä.

• selvitykseksi

Enpäs tiedä ketä Jaria tarkoitat, mutta minulla ei ole kyllä Bemaria, eikä nimi oo Jari.
        Sinä et varmaan ajattele ennenuin olet jo säheltänyt eteenpäin. Jotenki näyttäs että olet kuitenkin tälle kyseiselle Jarille kateellinen. Minun tapoihini ei ole kuulunut eikä kuulu kadehtiminen. Olen kuitenkin sanojeni takana, suosittelen Peteä erittäin lämpimästi, hän on sanojensa mittainen mies, ollut sitä kohdallani jo yli kymmenen vuotta. Osta sinäkin jokin oikea auto sen kurttusen nissanisi tilalle. Lopeta samalla kadehtiminen, ja pahantahtoisuus toisia kohtaan. Se auttaa elämässä pitkälle.

• alapiha1

Myynnin ammattilainen ocgrup

• selvitykseksi

No oletetaan että tuntisit jonkun Jarin niin uskoisitko että hän saattaisi jossain yhteydessä käyttää sanaa kateellinen? Itse olen pitänyt Petestä jos yli 15 vuotta.

• Kaikki out

Eräässä asunnonvälitysliikkeessä on kaikkein paras palvelu. Siksi tämä ketju on poistettava koska tässä kehutaan muitakin firmoja.
      Jos kehuu muita firmoja, on silloin tätä firmaa vastaan, joten kaikki pois.

• keissa kuulat

onko kenelläkään kokemusta reinboun teutoranteista??ku ajattelin säästellä meidän kalliita p.vesiä enkä oikeen jaksa käydä suissussa joka viikko ni sitä tässä vaan mietin,et jutun pointti oli se et kuinka hyvin peittää hien tuoksun?oon kato kuullu naisista jottan ne on ihan hulluna hien tuoksuu nää kokkolan lehmät.noi käytetyt kondoomit on ihan sairasn juttu mun miälestä vai mitä jengi meinaa?....ja sit toi euromster on siiis niiin mun juttu mä diggaan,suorastaan fanit sitä,se autotallin tuoksu ja mustat kädet ai että mulla alkaa keuliin jos ymmärrätte mitä tarkoitan..vai oottekste jotain landeja täälä maalla...ei mulla oikeen muuta lähen työntää kauikosäätimen mun tiukkaan anukseen ei noi keissa kuulat ollutkaan mun juttu

• tiedonjanoinen
    • ipqewughpr
      • Näinseon

ASUNTOLANDIA YKKÖNEN!

• minätaasnäinabc:n
        Näinseon kirjoitti:

ASUNTOLANDIA YKKÖNEN!

sitähän sää kysyit

• matkamies2

Kokkolan VR:n lipputoimistossa työskentelevä Milla on Kokkolan parhain (ja Kaunein) asiakaspalvelija ehdottomasti!

• junassa tunnelmaa

Ja se lippuluuukulla oleva mieskin on aivan älyttömän palvelualtis! Selvittää kaiken niin perinpohjin, että melkein hengästyttää! :) Mutta voin kuvitella, kuinka loistava hän on esim. vanhuksille, jotka matkustavat harvoin ja tosiaan tarvitsevat kaikki neuvot ihan a:sta asti. VR:ltä olen kyllä ylipäätään saanut hyvää ja ystävällistä palvelua - vaikkei junat aina ihan aikataulussa kuljekaan.

• Ulkoina
        junassa tunnelmaa kirjoitti:

Ja se lippuluuukulla oleva mieskin on aivan älyttömän palvelualtis! Selvittää kaiken niin perinpohjin, että melkein hengästyttää! :) Mutta voin kuvitella, kuinka loistava hän on esim. vanhuksille, jotka matkustavat harvoin ja tosiaan tarvitsevat kaikki neuvot ihan a:sta asti. VR:ltä olen kyllä ylipäätään saanut hyvää ja ystävällistä palvelua - vaikkei junat aina ihan aikataulussa kuljekaan.

VR:n lippukassat kokkolassa on kyllä loistavia työssään. Saa minut melkein pysymään hyvällä tuulella kun junan pitää pysähtyä keskellä ei mitään odottelemaan vastaantulevaa.

• annikki8

HH Cafe:ssa erinomainen palvelu.

• Maitomoukku

Missä maitokaupassa on isoryntäisiä myyjiä?

• aurinko +

Missä te ootte töissä vois antaa plussaa tai miinusta

• tsiisus1

Minimanissa punapäinen nainen! Aina tulee hyvälle tuulelle kun pääsee hänen kassalle :)

• halpa hallin asiakas

miellyttävin asiakas palvelija on , halpa hallissa lauri

• Sokojan ykkönen

Sokojan kaatopaikanvahti. Siinä mies jolla on pilkettä silmissä.

• heinola3

Matilda ehdottomasti paras !

• munabomber

Erkin Hallin kassatäti on ehdottomasti number one

• todella on

1.kokkolan lidle 2.erkin halli 3.halpa-halli 4.vitsarin shell

• Anonyymi

Maailman vittumaisimpaan miespuoliseen asiakaspalvelijaan olen törmännyt aikoinaan vitsarin shellillä. Voi tulla vielä dunkkuun jos tunnistan jossain.

• Kuin ennen vanhaan

Clas Ohlson erityisesti asiakaspalvelultaan, mutta yleensäkin. Taas kerran oikein hätkähdin, kun liikettä kiertäessä tuli vastaan myyjätär, joka tervehti heleästi ääneen, vaikka en itse en ollut ottanut minkäänlaista kontaktia häneen.

• Tuuutikki

Just, ei ohlsonille ainakaan, niin Vmäisen oloisia jätkiä myymässä, ettei arempi kehtaa mitään mennä kysymään.
        Saaatanan virnuilijat .

• niminerkki.erkki

Kävin juuri CipCapissa (kenkäkauppa Chydeniassa). Palvelu oli loistavaa, vaikkei sopivia kenkiä löytynytkään.

• Kunhan katselen

Halosella tumma tiukkafarkkuinen nainen, myös ryntäät oli hyvin esillä. Kiitos, lämmittää asiakkaan mieltä vaikkei ostaisikaan mitään niin mielellään seuraa kun pylly pyörii myyjän etsiessä hyllyistä sopivaa kokoa..

• lklskdkslk

Peso Autossa (Autoasi) varaosaliike heinolankaaressa! Kilpailukykyiset hinnat ja hyvä, ammattitaitoinen palvelu! Suosittelen

• remontoija matti

Yksi oikeasti palvelua antava myymälä on tuo Kaakelikeskus.Kävin tilaamassa sieltä kaakelit ja myyjä kantoi ne auton kyytille ilman eri pyyntöä.Ja antoi ilman neuvot asentamisestakin.

• Itsekehujat

Tämän liikkeiden keskinäisen omakehukerhon listan voisi kyllä poistaa hyvästä syystä piilomainontana.
      No kukapa sen koiran hännän nostaa ellei koira itse.

• Kekddldl

Ehdottomasti isokylän salen nuorimies myyjä! Katsoo aina niin kauniisti suoraan silmiin ja hyvin ystävällinen :-))

• lmkfnkmäk

Kokkolan Body Shop chydeniacenterissä ja siellä uusi kosmetologi Anne.
      Ehdottomasti ammattitaitoinen ja palvelualttis myyjä. Aina hymyilee ja on iloinen.
      Joka kerta tulee hyvälle tuulelle hänet kohdatessa!!!!!!!!!!

Surkein on vastapäätä Elisa Shop Kokkolan huonointa palvelua!

• Mummeli Larsmosta

Ja vielä se, että häneltä saa ruotsinkielistä palvelua on Body Shopille :)

• Mie vaan

Elisashopiss tosi tympeä palvelu jätkät siell ylimielisiä...

• Bergslag

Specksavers Chydeniassa, sieltä on aina saanut todella loistavaa ja hyväntuulista, kiireetöntä asiakaspalvelua. Osaavat todella katsoa että silmälasit sopivat asiakkaan kasvoihin.

Prisman kassalla punatukkainen Mattu, hymyllään saa synkänkin päivän kirkastumaan.

Prisman suutari, kohtelias ja nopea palvelu, käsityön laatu todella hyvää!

Prisman alkossa se harmaatukkainen mies, vanhanajan kohtelias ja tehokas palvelu yhdistettynä erittäin hyvään tuotetuntemukseen!

Matine ja Bodyshop, jokainen tytöistä aina niin kiva ja juttelutuulella.

Mick´sissä saimme erittäin palvelualtista ja hyväntuulista palvelua, en tiedä tytön nimeä, mutta pitkään jaksoi meitä palvella :) "Palkitsinkin" hänet ostamalla ehkä vähän enemän kuin mitä olin aikonut ;)

Jim&Jillissä on kaksi naista ylitse muiden, nimeä en tiedä mutta olleet siellä jo pidempään, toisella on mustat lyhyet hiukset ja toisella vaaleat ja pitkät. Erittäin ystävällisesti auttavat ja myös rohkeasti kertovat mielipiteensä asuja valitessa. Jos ei satu olemaan makutuomaria mukana niin heidän makuun voi luottaa :)

Huono palvelu: Minimanin lihatiskin hieman pyylevähkö noin keski-ikäinen nainen, lyhyet ehkä ristiveriset hiukset. Jos ei asiakas osaa heti päättää niin hän osoittaa mieltään antamalla todella ala-arvoista asiakaspalvelua...

Tietääkö ylipäätään kukaan lihatiskiä missä myyjä viitsisi jutella ja ehkä antaa vinkkejä mitä tänään syötäisiin??? Sama mihin tiskille menee niin aina tulee semmoinen tunne että olen kuin apteekissa, minulla pitäisi olla resepti valmiina ja toimitan asiani pikaisesti ja persoonattomasti. Tiskiä kuin tiskiä ei uskalla edes lähestyä kun ollaan jo heti kysymässä mitä hän alkaa leikkaamaan. Monesti siksi valitsen mieluummin valmiiksipakatun tuotteen kun voin punnita eri vaihtoehtojen välillä. Otanko suikaletta, palaa vai ehkä sittenkin jauhettua. Jaksanko maustaa itse vai otanko marinoitua... Se pitäisi olla päätettynä jo ennenkuin lähestyy tiskiä.

• mimmu6

Huonoin palvelu ehdottomasti Prisman yhteydessä olevassa korupisteessä.Joku tumma harppu hapan naamana kyttää kaikkia ettei sinne vihti tai uskalla edes mennä. Kannattaisi vaihtaa myyntialttiimpaan!!

• *??*

Kyllä hyvä palvelu on katoava perinne. Myyjät vaihtuu usein, eivät enää tunne työpaikkansa myytäviä tuotteita. Oon ainaki huomannu ilmiön halppiksessa ja muutamassa muussa paikassa. Miksi näin on? Mutta kun saan hyvää palvelua muistan kyllä kiittää siitä.

• vilssu10

Eiköhän se kerro jotain työantajasta jos porukka vaihtuu kokoajan?

• jooh kyllä

1Grilli 2000 tumma tukkainen kaunis neito ekan kerran kun näin tilaus meni sössöttämiseks.
      2abc tykker mukavia flikkoja hymyäpiisaa

Paskinpalvelu biltema mutta ei tainu vai tietää mitä meinasin.

Kerran kävi kyllä sääliks juhannuksena kalajoen-abc:seellä aamuvuoron tyttöjä, jäätävä sotku!.

• maalta muuttanut

Halpahallin lihatiskilla aivan järkyttävää palvelua vanhemmalta myyjältä. Meni päivä pilalle viime torstaina 28.11. Hyvä palvelu DNAn kaupassa: asiantuntevaa, mitään ei tyrkytetä, otetaan asiakkaan tarpeista selvää ja ongelmat ratkaistaan ilman minuuttiaikataulua. Hyvä palvelu myös Lidlissa ja Pukumiehessä sekä kehysliikkeessä Vihinpuussa.

• Jouni729

Vittsarin Shelli! Hyvä lounasruoka ja huippu henkilökunta!

• PrismanKaunisKassaneito

Tästä nyt ei pääse mihinkään, kyllä vaan Prisman nuori ruskeahiuksinen myyjä on vaan paras ja ihku, ei voi mitään.
      Vaikka päivä olis kuinka harmaa ja sateinen, niin juuri tämä myyjä saa harmaankin päivän auringonpaisteiseksi, siksi menen aina tämän kassan kautta, näin se vaan on.

• Anonyymi

Minusta tässä ketjussa ei juuri ketään voi sanoa myyjäksi? Mitähän he myyvät? He rahastavat kassalla tai ovat hyllyjen täydentäjiä, eikä asunnonvälittäjätkään myy mitään, he esittelevät asiakkaiden asuntoja, omistaja myy.
      Todellinen kaupanteko on kovaa työtä ja siinä käsitellään todella suuria rahoja ja omaisuuksia.

• Anonyymi

Ylimielisintä ” kohtelua” sai kyllä aikoinaan -70-80 luvulla kenkäkauppa Slottelta.
      Onneksi ” aika entinen ei enää palaa”.

• Anonyymi

Kuka on se kokkolalainen herrasmies, joka ystävälisesti tarjoaa naisväelle ostoskärryjä, tarjoutuu kantamaan painavat ostoskassit kaupan ovelta autolle ja on aina avaamassa ovea naiselle.
      On kuulemma työskennellyt Vaasassa kasarmilla. Ei ole kuitenkaan Halkokarilla asuva tunnettu julkkis???

• Anonyymi

Kaikissa kaupoissa ja myymälöissä on paska palvelu silloin, kun tarvitsisit palvelua ja sinulla olisi tuotteesta kysyttävää, silloin ei ole ainuttakaan myyjää paikalla.
      Sitten, kun et tarvitse myyjää ja haluat katsella tuotteita, niin jopas on myyjiä ympärillä pörräämässä, että joutdut lähes tuuppimaan niitä pois ja pahinta, että tulevat utelemaan, että voinko auttaa, mitä saisi olla, onko kysyttävää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe