Rodos

Extreme

Suunnitelmissa lahtea Rodokselle pakettimatkalla, jossa majoitus on maarittelematon, siis ns. jokerimatka tmv.

Uskaltaako lahtea vai ei, onko muilla seikkailijoilla kokemuksia?

5

2130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoittuva

      On tullut sen verran seurattua keskusteluja täällä matkailupalstalla jotta selväksi on käynyt ainakin se, että Tjäreborin määrittelemättömät ovat olleet aika kauheita paikkoja.

      Toisaalta ystävämme oli muistaakseni Finnmatkoilla ja pääsivät ko. ketjut lippulaivahotelliin..

    • matkamies 04

      Jos etsit seikkailua, niin mene vaan. Jokerimatka on vain seikkailijoille, sillä oppaan näet lentokentällä mennen tulleen, et missään muualla. Et voikaan nähdä, sillä oppaat eivät edes tiedä, missä hotellisi sijaitsee. Joten tuskin he sinne eksyvät. Eivätkä haluakaan, sillä jokerimatkailainen on välttämätön paha, jolla täytetään lentopaikat ja sen jälkeen jätetään oman onnensa nojaan johonkin murjuun asumaan. Hotellihan, jos sitä siksi voi nimittää, voi sijaita missä päin tahansa Rodoksen saarta.
      Infotilaisuuteen pääset, jos satut olemaan paikalla lähtöaikana ja osaat kysellä, että mikä retki tämä oikein on..tietenkin ulkomaankielellä. Ja itse infohan on tietysti jollain muulla kielellä kuin suomenkielellä ravintolassa, mistä sinun on osattava omin keinoin takaisin hotelliisi. Sekin on seikkailu, sillä ethän pimeässä tiedä, minne sinut on viety!
      Lapsille matka on varsinainen seikkailu, sillä pistorasia voi roikkua vain suojaamattomien johtojen varassa keittiön pöydän vieressä tai kylppärissä.
      WC-paperitkin pitää hankkia itse. Ja näinhän seikkailija tekee. Jos olet varannut huoneiston, sieltä varmastikin löytyy ruuantekovälineitä. Ei kuitenkaan sellaisia, joilla voisi ruokaa tehdä! Ne pitää taas ostaa itse. Mutta sehän on seikkailua, se ruuanvalmistuskin.
      Rodos on kaunis saari ja siellä on ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä. Siellä on ilo olla, paitsi ei Jokerimatkalaisena.
      Hyvää seikkailumieltä!

    • ei tjäreborg

      olen ennen matk.jokeri lomia..kunnes eksyin tjäreborgin jokerimatkalle rodokselle. törkeää.... hotellin tapainen sijaitsi keskellä ei mitään.....35km rodokselle.

    • Matrix

      Itse en ole jokereita harrastanut, mutta eräs tuttavapariskunta tässä muutama vuosi sitten lähti Tjäreborgin jokerimatkalle ja he olivat saaneet todella hyvästä hotellista majoituksen ja ihan keskustasta. Eivätkä moittineet yhtään. Eli tällaistakin voi tapahtua. Jokeri on jokeri. =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe