Rodos

Extreme

Suunnitelmissa lahtea Rodokselle pakettimatkalla, jossa majoitus on maarittelematon, siis ns. jokerimatka tmv.

Uskaltaako lahtea vai ei, onko muilla seikkailijoilla kokemuksia?

5

2217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoittuva

On tullut sen verran seurattua keskusteluja täällä matkailupalstalla jotta selväksi on käynyt ainakin se, että Tjäreborin määrittelemättömät ovat olleet aika kauheita paikkoja.

Toisaalta ystävämme oli muistaakseni Finnmatkoilla ja pääsivät ko. ketjut lippulaivahotelliin..

• matkamies 04

Jos etsit seikkailua, niin mene vaan. Jokerimatka on vain seikkailijoille, sillä oppaan näet lentokentällä mennen tulleen, et missään muualla. Et voikaan nähdä, sillä oppaat eivät edes tiedä, missä hotellisi sijaitsee. Joten tuskin he sinne eksyvät. Eivätkä haluakaan, sillä jokerimatkailainen on välttämätön paha, jolla täytetään lentopaikat ja sen jälkeen jätetään oman onnensa nojaan johonkin murjuun asumaan. Hotellihan, jos sitä siksi voi nimittää, voi sijaita missä päin tahansa Rodoksen saarta.
      Infotilaisuuteen pääset, jos satut olemaan paikalla lähtöaikana ja osaat kysellä, että mikä retki tämä oikein on..tietenkin ulkomaankielellä. Ja itse infohan on tietysti jollain muulla kielellä kuin suomenkielellä ravintolassa, mistä sinun on osattava omin keinoin takaisin hotelliisi. Sekin on seikkailu, sillä ethän pimeässä tiedä, minne sinut on viety!
      Lapsille matka on varsinainen seikkailu, sillä pistorasia voi roikkua vain suojaamattomien johtojen varassa keittiön pöydän vieressä tai kylppärissä.
      WC-paperitkin pitää hankkia itse. Ja näinhän seikkailija tekee. Jos olet varannut huoneiston, sieltä varmastikin löytyy ruuantekovälineitä. Ei kuitenkaan sellaisia, joilla voisi ruokaa tehdä! Ne pitää taas ostaa itse. Mutta sehän on seikkailua, se ruuanvalmistuskin.
      Rodos on kaunis saari ja siellä on ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä. Siellä on ilo olla, paitsi ei Jokerimatkalaisena.
      Hyvää seikkailumieltä!

• ei tjäreborg

olen ennen matk.jokeri lomia..kunnes eksyin tjäreborgin jokerimatkalle rodokselle. törkeää.... hotellin tapainen sijaitsi keskellä ei mitään.....35km rodokselle.

• Matrix

Itse en ole jokereita harrastanut, mutta eräs tuttavapariskunta tässä muutama vuosi sitten lähti Tjäreborgin jokerimatkalle ja he olivat saaneet todella hyvästä hotellista majoituksen ja ihan keskustasta. Eivätkä moittineet yhtään. Eli tällaistakin voi tapahtua. Jokeri on jokeri. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      307
      4938
    2. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      116
      3314
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      140
      3139
    4. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      1
      2036
    5. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      35
      1627
    6. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      248
      1361
    7. Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa

Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.
      Maailman menoa
      31
      1338
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1249
    9. Onko 65-vuotias liian vanha lähtemään rintamalle?

Suomessa reserviläisikä nousee ensi vuoden alusta 65 ikävuoteen. Jatkossa asevelvollinen kuuluu reserviin sen vuoden lop
      Maailman menoa
      338
      1149
    10. Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?

Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu
      Ikävä
      80
      1138
    Aihe