Rodos

Extreme

Suunnitelmissa lahtea Rodokselle pakettimatkalla, jossa majoitus on maarittelematon, siis ns. jokerimatka tmv.

Uskaltaako lahtea vai ei, onko muilla seikkailijoilla kokemuksia?

5

2225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoittuva

On tullut sen verran seurattua keskusteluja täällä matkailupalstalla jotta selväksi on käynyt ainakin se, että Tjäreborin määrittelemättömät ovat olleet aika kauheita paikkoja.

Toisaalta ystävämme oli muistaakseni Finnmatkoilla ja pääsivät ko. ketjut lippulaivahotelliin..

• matkamies 04

Jos etsit seikkailua, niin mene vaan. Jokerimatka on vain seikkailijoille, sillä oppaan näet lentokentällä mennen tulleen, et missään muualla. Et voikaan nähdä, sillä oppaat eivät edes tiedä, missä hotellisi sijaitsee. Joten tuskin he sinne eksyvät. Eivätkä haluakaan, sillä jokerimatkailainen on välttämätön paha, jolla täytetään lentopaikat ja sen jälkeen jätetään oman onnensa nojaan johonkin murjuun asumaan. Hotellihan, jos sitä siksi voi nimittää, voi sijaita missä päin tahansa Rodoksen saarta.
      Infotilaisuuteen pääset, jos satut olemaan paikalla lähtöaikana ja osaat kysellä, että mikä retki tämä oikein on..tietenkin ulkomaankielellä. Ja itse infohan on tietysti jollain muulla kielellä kuin suomenkielellä ravintolassa, mistä sinun on osattava omin keinoin takaisin hotelliisi. Sekin on seikkailu, sillä ethän pimeässä tiedä, minne sinut on viety!
      Lapsille matka on varsinainen seikkailu, sillä pistorasia voi roikkua vain suojaamattomien johtojen varassa keittiön pöydän vieressä tai kylppärissä.
      WC-paperitkin pitää hankkia itse. Ja näinhän seikkailija tekee. Jos olet varannut huoneiston, sieltä varmastikin löytyy ruuantekovälineitä. Ei kuitenkaan sellaisia, joilla voisi ruokaa tehdä! Ne pitää taas ostaa itse. Mutta sehän on seikkailua, se ruuanvalmistuskin.
      Rodos on kaunis saari ja siellä on ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä. Siellä on ilo olla, paitsi ei Jokerimatkalaisena.
      Hyvää seikkailumieltä!

• ei tjäreborg

olen ennen matk.jokeri lomia..kunnes eksyin tjäreborgin jokerimatkalle rodokselle. törkeää.... hotellin tapainen sijaitsi keskellä ei mitään.....35km rodokselle.

• Matrix

Itse en ole jokereita harrastanut, mutta eräs tuttavapariskunta tässä muutama vuosi sitten lähti Tjäreborgin jokerimatkalle ja he olivat saaneet todella hyvästä hotellista majoituksen ja ihan keskustasta. Eivätkä moittineet yhtään. Eli tällaistakin voi tapahtua. Jokeri on jokeri. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      312
      6078
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3586
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2760
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2151
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1718
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      66
      1150
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      142
      942
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      918
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      874
    Aihe