Rodos

Extreme

Suunnitelmissa lahtea Rodokselle pakettimatkalla, jossa majoitus on maarittelematon, siis ns. jokerimatka tmv.

Uskaltaako lahtea vai ei, onko muilla seikkailijoilla kokemuksia?

5

2196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • majoittuva

On tullut sen verran seurattua keskusteluja täällä matkailupalstalla jotta selväksi on käynyt ainakin se, että Tjäreborin määrittelemättömät ovat olleet aika kauheita paikkoja.

Toisaalta ystävämme oli muistaakseni Finnmatkoilla ja pääsivät ko. ketjut lippulaivahotelliin..

• matkamies 04

Jos etsit seikkailua, niin mene vaan. Jokerimatka on vain seikkailijoille, sillä oppaan näet lentokentällä mennen tulleen, et missään muualla. Et voikaan nähdä, sillä oppaat eivät edes tiedä, missä hotellisi sijaitsee. Joten tuskin he sinne eksyvät. Eivätkä haluakaan, sillä jokerimatkailainen on välttämätön paha, jolla täytetään lentopaikat ja sen jälkeen jätetään oman onnensa nojaan johonkin murjuun asumaan. Hotellihan, jos sitä siksi voi nimittää, voi sijaita missä päin tahansa Rodoksen saarta.
      Infotilaisuuteen pääset, jos satut olemaan paikalla lähtöaikana ja osaat kysellä, että mikä retki tämä oikein on..tietenkin ulkomaankielellä. Ja itse infohan on tietysti jollain muulla kielellä kuin suomenkielellä ravintolassa, mistä sinun on osattava omin keinoin takaisin hotelliisi. Sekin on seikkailu, sillä ethän pimeässä tiedä, minne sinut on viety!
      Lapsille matka on varsinainen seikkailu, sillä pistorasia voi roikkua vain suojaamattomien johtojen varassa keittiön pöydän vieressä tai kylppärissä.
      WC-paperitkin pitää hankkia itse. Ja näinhän seikkailija tekee. Jos olet varannut huoneiston, sieltä varmastikin löytyy ruuantekovälineitä. Ei kuitenkaan sellaisia, joilla voisi ruokaa tehdä! Ne pitää taas ostaa itse. Mutta sehän on seikkailua, se ruuanvalmistuskin.
      Rodos on kaunis saari ja siellä on ystävällisiä ja palvelualttiita ihmisiä. Siellä on ilo olla, paitsi ei Jokerimatkalaisena.
      Hyvää seikkailumieltä!

• ei tjäreborg

olen ennen matk.jokeri lomia..kunnes eksyin tjäreborgin jokerimatkalle rodokselle. törkeää.... hotellin tapainen sijaitsi keskellä ei mitään.....35km rodokselle.

• Matrix

Itse en ole jokereita harrastanut, mutta eräs tuttavapariskunta tässä muutama vuosi sitten lähti Tjäreborgin jokerimatkalle ja he olivat saaneet todella hyvästä hotellista majoituksen ja ihan keskustasta. Eivätkä moittineet yhtään. Eli tällaistakin voi tapahtua. Jokeri on jokeri. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe