Ei ole todellista tuo aurinkomatkojen asiakaspalvelu! Kolme sähköpostia jo laittanut (viikon aikana) ja yrittänyt soittaa vaikka kuinka monta kertaa! Jonotusajan ollessa liki 45min olen lopettanut. Miten tuohon varattuun lomaan mitään muutoksia teet! Onpa hyvä kokemus tulossa ekaa kertaa aurinkomatkoille, kun näin alkaa :( Nettisivujen kauttaa laitettuun palautteeseen vastasivat parissa minuutissa "olemme yrittäneet tavoittaa teitä, olemme kiireisiä näin tammikuussa" ja pas*** mihinkään kännykkään eivät yrittäneet. Oli vaan joku tilasto varmasti, että nettipalautteeseen on vastattu. Huoks!!! Muilla vastaavaa?
Aurinkomatkat asiakaspalvelu
10
2985
Vastaukset
- ulkoistettu kauas
Aurinkomatkat ei mahda sille mitään että heidän käyttämänsä operaattori
(Elisa) ei saa laitteitaan toimimaan. Niillä oli joku kilpailu FB sivulla niinei toiminut sekään.
Huonous näkyi aikanaan myös Paikka auringossa sivustolla nikä liikkui kuin unessa. Myöskin yläpidon Pihlaja oli omaa luokkaansa oleva häirikkö - hese56
Hei! Olen todella pettynyt Aurinkomatkojen lopetettua lomamatkat Torremolinokseen jossa,olen useamman vuoden käynyt.Täytyy vaihtaa matkatoimistoa.....
- repe5
Ihmiset. Älkää ostako aurinkomatkojen kautta matkoja. Eivät vastaa s-postin kyselyyn. Loppusumman maksaminen onnistuu näköjään vain soittamalla maksulliseen palveluun?!
- Repe5
kyseessä siis luotttokortilla maksaminen.
- huh...
Sama juttu, puhelimessa 35 min, palaute ei mennyt perille "väliaikainen häiriö", sähköpostiin ei vastausta. ONNEKSI ei painettu nappia "maksa matka"
- pitää säästää
Kaiken tämän söhläämisen lisäksi rikkoo omia sääntöjään.
En paljoa kehuis heidän toimintaa enkä liisattua nettipalvelua. - Aurinkomatkat sucks
Kaikkiaan tästä yrityksestä syntynyt epäluotettava kuva, puhuvat totuuden vastaisesti ja muutenkin toimintatavat ovat epämoraalisia. Samalla rahalla kuitenkin usein pääsee kunnolliselle matkalle toisten matkayhtiöiden kautta.
- Nyt saa riittää
Aurinkomatkojen puolihoito tarkoittaa sitä, että saat ateriakupongin jossa on esim. Thaimaassa 750 patin kattoraja. Myydessä ei ilmoiteta, että saakin vain ostokupongin ravintolaan. Esim. Kata Thani hotelissa ei tuolla kupongilla saa ilalista oikeastaan mistään. Puolihoito on kuitenkin sovittu ostohetkellä ilama rajoitteita. Puolihoitohan ei ole se, että saat ostokupongin ja pistät sitten lisää kun kupongin arvo ei riitä. Oppaista sen verra, että ne yrittävät vain olla jonkin sortin myyntimiehiä ei oikeasti oppaita. Kaikenkaikkiaan Aurinkomatkojen taso on laskenut sitä mukaa kun hinnat on nousseet. Ei todelakaan voi suositella. Tuossa jo aikaisemmin todettiin vastaaminen asiakkan palauteeseen, yhtä tyhjän kanssa koko palauteen antaminen. Kehua saa mutta jos puutut epäkohtaan niin ovet sulkeutuvat ja mitään ei kuulu.
Kuluttajaviranoimainen on sitten oma lukunsa. Eikös siellä virastossa joku johtaja ollut vasta syytettynä kepulikonsteista. Esim. matkanjärjestäjät voivat järjestää koulutustilaisuuksia johon pyydetään kuluttajaviranomainen luennoimaan ja tietysti maksua vastaan. Se siitä kuluttajasuojasta. Hyvä vaihtoehto on suora nettikauppa ilman välistävetäjiä ja kateettomien lupauksien antajia. Veratkaapa aurinkorantojen mainoskuvia ja sitä todelista tilanetta paikan päällä. Ei uskoisi samaksi rannaksi ja samaksi paikasi.- jaana kolu
Kuka ottaa Thaimaassa puolihoidon?? Ja jos summa on 750 baht/hlö niin sillä saa kyllä jo hyvän aterian!
- siellä vikaa
AM-taso samaa kuin operaattorin touhut sivustoilla. Luonnollisesti. Niitä näet hoitaa sama sakki.
Tökkii tilaukset, tökkii varaukset, tökkii asiakaspalvelu.
Kiittäkää Elisaa, ja saunalahtea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894