Heippa! Millaisia kokemuksia Colona Diversin sukellusfirmasta ? Saako heiltä suomenkielistä palvelua ? Oletko ollut kyseisen firman retkillä suoraan sukellusfirman kautta vai matkatoimiston ja onko näissä hinnoissa eroa ? Ja millaisia kokemuksia ko. firmasta.
Tarkoitus olisi tehdä sukellus- ja snorklausretkiä Sharm El Sheikhissä (isäntä sukeltaa, minä ja lapset snorklataan) ja mielellään haluaisin suomenkielistä opastusta. Finnmatkojen sukellus-/snorkklausretkillä joita järjestävät yhteistyössä Colona Diverssin kanssa ei näyttänyt olevan suomenkielistä opaspalvelua, onko näin ?
Millaiset ilman muuten on huhtikuun alkupuolella Sharmissa ? Tarkeneeko vedessä hyvin uida ja snorklata tuolloin. Itse palelen helposti. Thaimaan 30 asteiset vedet olivat ihanteelliset minulle mutta tuolla noihin lukemiin ei ikäväkyllä päästä :(
Colona Divers /Sharm El Sheikh
YX vaan
0
165
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742415Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371977- 1011233
- 491012
- 94917
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,148723- 30716
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598