Eli mulla on jonku verran karvoitusta vatsan seudulla ja reisissä, ja bikineissä häiritsee.. Osaako joku sanoa miten nopeasti karvat kasvavat takaisin jos ne ajelen?
Olen 14w.. Ja saako tän ikäsenä bikinirajoja ajella?
Kiitos jos joku viitsii vastailla!
Karvojen ajelusta
6
1214
Vastaukset
- juu
Ei kuule saa ajella ku laki kieltää semmoset. Poliisi jos näkee et on ajeltu nii laittaa putkaan!
- kundi
Ei karvojen ajelu ole kiellettyä, olipa minkä ikäinen tahansa.
Seksi-osastossa on oma osionsa karvojen ajelulle. Sieltä varmaan löytyy vinkkejä miten ne ajellaan, kasvavatko takaisin jne. Kerrot vain olevasi 18-täyttänyt, jos kone kysyy sellaista.
- Tiina 14v
Kuule mä oon ajellu kaikki karvat pois siitä saakka kun niitä alko ilmaantua mun ollessa jotain 11v. Kyllä ne melko pian kasvaa uudelleen, ikävä kyllä. Jätkät pitää karvattomasta pillusta ja ne nuolee sitä tosi innokkaasti, siis paljon innokkaammin kun karvasta pillua. Eli ajele vaan kaikki pois niin saat nauttia seksistä todella ihanasti. Pillun karvojen ajelussa ei todella ole mitään ikärajaa, vai ootko kuullu että poliisit ollis pitäny pillunkarvaratsioita? Toivotan sulle ihanaa posliinipilluaikaa (siis karvattoman pillun aikaa).
- Asko Kamppi
Tottakai niitä vitunkarvaratsioita pidetään, ja kaikki karvattomat pistetään putkaan siksi aikaa että kunnon pehko kasvaa. Olen itse ollut monessa sellaisessa ratsiassa mukana, ja niin tarkkaan syynätään että mitään mahdollisuutta jujuttamiseen ei ole.
Siksi toiseksi kannattaa muistaa että karvattomasta vitusta syntyvä lapsi kärsii myöhemmällä iällä kaljuuntumisesta, sukupuolesta riippumatta. Että miettikääpä sitä, te kaikki karvojen ajelijat. Ette kai halua sitten myöhemmin että tyttärenne tulee kaljuksi jo 30-vuotiaana.
- tieto
terve! sä olet kyllä murrosiässä.mut jos niitä on häiritsevän paljon niin aja vaan!..ne kyllä kasvaa viikossa takaisin riipuu henkilöstä!..ajelet varovasti..
- Karvaturri
Saat toki ajella karvasi, mutta jos ajelet sääristä, niin suosittelen alkamaan käyttämään joko vahausta tai epilaattoria joka vetää karvan juurineen pois näin ei tule ikävää sänkeä jo seuraavaksi päiväksi.
Itse nuorena n.12.v rupesin höylällä ajelemaan säärikarvoja ja se kostaantui, koska ne alkoivat vahvempana ja tummempana kasvamaan takaisin.
Kainalot ja bikinirajat kannattaa ajella höylällä, koska niissä iho on arempaa, eikä välttämättä kestä juurineen ottoa, paitsi, jos karvoja on vähän voi pinseteillä varovasti nyppästä.
Jos höylällä ajelet, niin jo seuraavana päivänä voi olla pieni sänki, mutta jos vedät juurineen karvat ovat poissa n. kolmeviikkoa ja kasvavat "hennosti" takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964