onko hämeenlinnassa maksullisia naisia?
bordelli
55
9537
Vastaukset
- jsdijuhieu332
Ei oo eikä tuu.
- Mii soo hooni
Kyä mää oon. 5€ suki suki
- eepos3
Haistakaa paska!!
- Ass isstentti
sihteeri sivustolta?
- Anonyymi
Uimahallin salilla poikahomoja ? Myyvät papoille peräänsä ? Tiedä häntä onko totta.
- Kapelimestari.
Ei, ainakaan kovin paljoa. Pattayalla varmasti enemmän tuon sortin tarjontaa, ja Forssassa tietysti....
- pumpulitissit
Ne ajat on menneet kun vorssa oli naisistaan tunnettu. Jallukin teki jutun yöelämästä.
- bordellit laillisiks
6 ilmoitusta sihteeriopisto sivulla hämeenlinnasta,toki maria service "hieroja"ainoa omilla kuvilla ilmoittaja ja verot maksava.Joten jos meinaat maksullisisa niin siinä yleishyödyllinen vaihtoehto.Ja edelleenkin itsensä myyminen on laissa sallittu,plussaa verojen maksu
- kysyvä
Vieläkö tämä maria service on toiminnassa?
- Ihan__itte
kysyvä kirjoitti:
Vieläkö tämä maria service on toiminnassa?
Osaat varmaan katsoa sen netistä?
- Erkki113
Ei ole enää. Pulju meni kiinni.
- udjfjkjzksjgo
Ei ole maksullisia, mutta ilmaiseksi antavia sitäkin enemmän. Ei tarvitse kuin mennä lintuvinttiin, niin johan on vara valita.
- Tattimetsäänkö lähtö
Saisiko rahalla parempaa
- Opportunistin arki
Onko aatteen myynti huoraamista?
- kotimaista kaivataan
Yksi syy Suomen surkeaan talouteen on liiallinen tuontitavaroiden ja palveluiden käyttö. Tai sitten palveluammatit ei kiinnosta. Kotimaisen vaihtoehdon kohdalla pitää käyttää termiä itsenäinen ammatinharjoittaja, ei halventavaa tai alentavaa maksullinen nainen. Ei taksistakaan puhuta että on maksullinen kuljettaja.
On maksullisia naisia täällä kun menet mihin tahansa thai- hieromoon. Muiden vaihtoehtojen ja kotimaisten kaivaminen voi olla työlästä. - jfhjfgjh
Sinähän sen tiedät perzukki kun sitä myyt kattettomilla lupauksilla.
- KutemalleKutemaan
Onko katumalla vielä edullisia yh mammoja?
- hyödynnä.juhlaetu
Tarkoitatko edullisella ilmaista??
- toivoaonvielä
Toivontiellä oli ainakin aikanaan vaikka minkälaista tarjontaa. Laatu vähän sitä sun tätä mutta yleensä lasoliputelilla lohkesi tavaraa jos jonkinlaista. Ns gloryholy oli myös aktiivisessa käytössä mutta huhujen mukaan yks miespuolinen vanha juoppolalli siellä lutkutti täyttä ymmärrystä vailla. Kandee käydä katsastaan paikka.
- kettuavinossa
Ja Kettumäessä löytyy myös hyvät paikat
- Nainunut
Kaikki naiset maksaa paljon, jopa oma vaimokin, joten kaikki naiset on maksullisia , eihän niitä kannata erikseen haeskella , eikä sellainen naista tarvitse joka ei itse sitä" löydä".
- reppuselkä56
Vakituinen nainen (seurustelukumppani/elämänkumppani) tulee paljon kalliimmaksi kuin yhden illan sexwork.net -seuralainen
Etsikää itsellenne nainen, joka tekee myös töitä ja tuo myös rahaa talouteen. - rahalla.saa.ja.hevosella
Minustakin kysymyksen tulisi kuulua - löytyykö Hämenlinnasta maksuttomia naisia.
- asunnotonmumm
Riippunee tarjottavasta tavarasta.
- puorihukki
Mukavampaahan se on paneskella hyvän maksullisen kuin suomalaisen feministin kanssa. Enemmän lämpöä :D
- arvuuttelija
"onko hämeenlinnassa maksullisia naisia?"
enemmän varmaan Forssassa ja halvempia ja heillä on enemmän aikaa - Puoluetoveri
Mutta olisko maksullista miestä miehelle, nyt kun raappahousukin on ollut pitkän aikaa hiljaa. Parantelee varmaan peräsuolirepeämää, kun pääsi vähä meitsin ori irti syksymmällä.
- Smartimus
Hihhei! On sekä naisia että miehiä! Jotka elätyttävät itsensä jollain toisella. Joko aviossa tai ei. Smartteja ihmisiä.
- maksaanekaikki
Kaikki naiset ovat maksullisia. Kyllä on tullut kalliiksi jokainen nainen jonka kanssa olen tullut tekemisiin. Toiset enemmän, toiset vähemmän. Mutta....kaikki ne ovat kalliiksi tulleet. Joten...jokainen on ollut maksullinen.
- hulabaloo
Mine tarjo suominaisille raju seksi pieni raha minule. Tumma kova kundi, takuu tyyty.
- niinjanain_
Muuten hyvä, mutta maahanmuuttaja ei käyttäisi sanaa Kundi. Lisäksi "naisille" on taivutettu epäilyttävän oikein. Parempaa onnea ensi kerralla, ja käsi pois housuista.
- Kokolahalla
Olikse torilla aikanaan pilu 50
- anynoomi
Selkä käsi ja pinpilä hierontaa saa kuulemma Birger Jaarlin kadulta 40-150 rahan hintaan
- Maalipytty
Entinen hampulinikka? Taikussa saman saa muutamalla eurolla.
- Sinnesinne
Se on halpa.
- hulabaloo
Mine tarjo suominaine raju seksi pieni raha minule. Tumma kova mbwana, takuu tyyty.
- Anonyymi
Onko kellään nykyhetken tietoa tässä ketjussa mainitusta Maria Servicestä?
- Anonyymi
Panettaakovedäkäteen
- Anonyymi
Olis kans kiva tietää, onko hengissä vielä🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panettaakovedäkäteen
Tuu vemputtamaan😷😷
- Anonyymi
Kyllä hyvä onanointi aina huonon panon voittaa, kaverin puolesta kerron tämän !
- Anonyymi
Hämeenlinnassa on ilotyttöjä.
- Anonyymi
Kaurialassa nähty tailapsiprostituoitukin.
- Anonyymi
Varsin moni nainen on ilotyttö menee rahan tai odotusten takia naimisiin vaikkei tykkää antaa.
- Anonyymi
Lidlin edessä on
- Anonyymi
Onkos se villi punapää vielä kuvioissa
- Anonyymi
Mulla on yhen punapää yhteystiedot mutta mistäs sitä tietää onko sama.
- Anonyymi
Subwayn 3 kerros.
- Anonyymi
Mitenköhän sen tavottais?
- Anonyymi
Olen laittanut kuvakaappauksia
tästä kirjoittelusta ja siellä kirjoitellaan nimelläni ja virka-asemallani ja syytetään rahanlainaamisesta.
Siellä esitetään vihjauksia, että minut pitäisi potkia viralta sekä siellä on esitetty yksityiselämääni liitty-
viä asioita, kuten palkkaustani ja kerrottu minun talokaupastani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut kuvakaappauksia
tästä kirjoittelusta ja siellä kirjoitellaan nimelläni ja virka-asemallani ja syytetään rahanlainaamisesta.
Siellä esitetään vihjauksia, että minut pitäisi potkia viralta sekä siellä on esitetty yksityiselämääni liitty-
viä asioita, kuten palkkaustani ja kerrottu minun talokaupastani.Ilmiselvästi niin on käynyt. https://youtu.be/GkWxjI3WMII
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmiselvästi niin on käynyt. https://youtu.be/GkWxjI3WMII
Romumies odottaa että teet rikosilmoituksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romumies odottaa että teet rikosilmoituksen
No niin sutenööri... Tee jo rikosilmoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin sutenööri... Tee jo rikosilmoituksia.
Kohta 3 vuoden ajan ollut kaikkien nähtävillä thaihierontaliikkeen pitäjän haastattelu 🇹🇭🇹🇭Ilmiselvästi niin on käynyt mutta nyt on kenttä kääntynyt.https://youtu.be/GkWxjI3WMII
- Anonyymi
Kaikki naiset tulevat loppupeleissä kalliiksi tavalla tai toisella !
- Anonyymi
Mistä löytyy Hämeenlinnan huoraamot? Paikallisista hieromapaikoista ilmeisesti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907