voi olla tyhmä kysymys mutta pitäisikö ottaa ulkopuolinen tarkastaja valvomaan kattoremonttin kulkua? Itse kun en hirveesti ymmärrä noista rakennushommista niin sitten ei ainakaa pääse kattofirma tekemään mitä sattuu. vai onko rahantuhlausta?
tarkastaja kattoremonttiin
3
201
Vastaukset
- öhhcöjh
ala on niin villi että ota ehdottomasti ulkopuolinen valvoja heti alusta urakkaneuvoittelut tarjoukset ja varsinaisen työn osalle kustannus suht pieni huolettomiin yöuniin nähden.
- Tarkkana
Kts. Esim. Suomi24 keskustelupalsta "Kokemuksia Varmasta kattoremontista".
Ota ehdottomasti ulkopuolinen valvoja. Itse tein sen virheen, että otin valvojan vasta työn aikana mukaan, koska näytti siltä että homma kusee. Valvoja teettää vaikka kuinka monta kertaa homman uudestaan. Lisäksi valvojalla saattaa olla jo tietoa eri firmoista ja siitä kannattaako niitä ottaa ollenkaan harkintaan. Esim. oma valvojani on jo nyt torpannut parista kohteesta meidän katontekeleen rakentaneen firman, koska on liian ammattitaidoton ja suhtautuu valituksiin välinpitämättömästi. Lisäksi kattofirma teki rakennusvirheitä.
Samaa mieltä siitä, että ammattitaitoinen valvoja antaa mielenrauhan ja hyvät yöunet - Arakno-tekniikka
Yhdyn edellisiin. Saat paljon paremmin nukuttua kun palkkaat laadukkaan valvojan jopa ennen itse katon tekijöitä. Muista vaan käskeä olemaan useasti paikalla.
Hyvä investointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005167733- 2312682
- 262581
- 1611940
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51502Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621178IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155