Aloha! Onko tietoa ensinnäkin lennoista Hki-Lontoo, sieltä Losiin ja Honoluluun. Miten lennoilla voi ostaa? Käteisellä vai Visalla? Mikä mahtaa olla valuutta? Entä Honolulussa, käykö käteinen yleisesti?
Honolulussa maksaminen
8
168
Vastaukset
- 1313
USAn sisaisilla lennoilla kay ainoastaan luottokortti. Honolulussa tietenkin kaikki maksumuodot. Miksi siella ei kateista kaytettaisi?
- Aloha
Kiitos vastauksesta! Otan siis käteistä mukaan.
- just me
Olikohan sulla nyt ihan tiedossa että olet menossa vilkkaseen ja turistien täyttämään kaupunkiin..?? Jos et ollut varma käykö Honolulussa käteinen?? Siinähän se on kaupunki missä muutkin, tottakai siellä käy käteinen ja se on jopa suotavaa, esim sen amerikkalaisen tippikulttuurinkin kannalta että on aina dollarin seteleitä taskuissa. Honolulussa on sitten erittäin paljon turisteja, muualla Havaijin saarilla on rauhallisempaa mutta myös niissä käy käteinen, ihan vaan vinkkinä jos aiot käydä muillakin saarilla kuin Oahulla.
- Oahu hello
Hyvä kysymys. Kaikilla ei aina tule mieleen että käteinen raha jota me täällä euroopassa olemme tottuneet käyttämään on joissain maanosissa täysin tuntematon käsite. Oahun saarella jossa Honolulu sijaitsee ei olla vielä otettu käteistä rahaa ollenkaan käyttöön vaan siellä maksuvälineenä käyvät yleisimmät luottokortit, oravannahat ja simpukankuoret. Lisäksi perinteinen vaihtokauppa kulttuuri on siellä hyvin vahva.
Lentokoneessa voit maksaa kortilla. - 18+7
Käteinen kelpaa kyllä jokapaikassa. Muistathan että Yhdysvalloissa johon Hawaiin osavaltiokin kuuluu luotokorteista käy maksuvälineenä ainoastaan amerikkalaiset luottokortit kuten American Express, Diners yms.
- Suomi luottokortti
Kerropa nyt tarkemmin ja yksityiskohtaisesti, mikä on se suomalaisen pankin myöntämä luottokortti joka ei toimi USA:ssa.
- 201
Kylla kay Visa ja Master seka Discover ( eivatkos nekin ole amerikkalaisia?). Harvemmalla on kaytossa kalliit AmEx tai Diner's eika niita voi kayttaa joka paikassa juuri tuon kalleuden takia.
- Kaikki käy!!
Jos oot noin lapanen, ni pysy Suomessa!
Suomessa käy käteinen, pankki- ja luottokortit.
Finnairilla voi maksaa käteisellä ja luottokortilla! Et eksy, saat takuulla lenkkiä ja ruisleipää, Koffista puhumattakaan! Pärjäät parhaiten omalla äidinkielelläsi!
Joten Hang Losse vaan Suomeen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442958Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222867- 462673
- 552522
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582438Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)462408Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782128On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532121- 692028
- 452022