Aloha! Onko tietoa ensinnäkin lennoista Hki-Lontoo, sieltä Losiin ja Honoluluun. Miten lennoilla voi ostaa? Käteisellä vai Visalla? Mikä mahtaa olla valuutta? Entä Honolulussa, käykö käteinen yleisesti?
Honolulussa maksaminen
8
165
Vastaukset
- 1313
USAn sisaisilla lennoilla kay ainoastaan luottokortti. Honolulussa tietenkin kaikki maksumuodot. Miksi siella ei kateista kaytettaisi?
- Aloha
Kiitos vastauksesta! Otan siis käteistä mukaan.
- just me
Olikohan sulla nyt ihan tiedossa että olet menossa vilkkaseen ja turistien täyttämään kaupunkiin..?? Jos et ollut varma käykö Honolulussa käteinen?? Siinähän se on kaupunki missä muutkin, tottakai siellä käy käteinen ja se on jopa suotavaa, esim sen amerikkalaisen tippikulttuurinkin kannalta että on aina dollarin seteleitä taskuissa. Honolulussa on sitten erittäin paljon turisteja, muualla Havaijin saarilla on rauhallisempaa mutta myös niissä käy käteinen, ihan vaan vinkkinä jos aiot käydä muillakin saarilla kuin Oahulla.
- Oahu hello
Hyvä kysymys. Kaikilla ei aina tule mieleen että käteinen raha jota me täällä euroopassa olemme tottuneet käyttämään on joissain maanosissa täysin tuntematon käsite. Oahun saarella jossa Honolulu sijaitsee ei olla vielä otettu käteistä rahaa ollenkaan käyttöön vaan siellä maksuvälineenä käyvät yleisimmät luottokortit, oravannahat ja simpukankuoret. Lisäksi perinteinen vaihtokauppa kulttuuri on siellä hyvin vahva.
Lentokoneessa voit maksaa kortilla. - 18+7
Käteinen kelpaa kyllä jokapaikassa. Muistathan että Yhdysvalloissa johon Hawaiin osavaltiokin kuuluu luotokorteista käy maksuvälineenä ainoastaan amerikkalaiset luottokortit kuten American Express, Diners yms.
- Suomi luottokortti
Kerropa nyt tarkemmin ja yksityiskohtaisesti, mikä on se suomalaisen pankin myöntämä luottokortti joka ei toimi USA:ssa.
- 201
Kylla kay Visa ja Master seka Discover ( eivatkos nekin ole amerikkalaisia?). Harvemmalla on kaytossa kalliit AmEx tai Diner's eika niita voi kayttaa joka paikassa juuri tuon kalleuden takia.
- Kaikki käy!!
Jos oot noin lapanen, ni pysy Suomessa!
Suomessa käy käteinen, pankki- ja luottokortit.
Finnairilla voi maksaa käteisellä ja luottokortilla! Et eksy, saat takuulla lenkkiä ja ruisleipää, Koffista puhumattakaan! Pärjäät parhaiten omalla äidinkielelläsi!
Joten Hang Losse vaan Suomeen! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418