Onko kellään muulla enää maalämmön keruuliuoksena freeziumia kuin meillä v. 2000 rakennetussa talossa. Ja jos on onko käynyt niin, että se pakkasilla sakkaantuu, pysäyttää koneen häiriötilaan, tarvitsee enemmän tilaa paisuntasäiliöön eli tunkee säiliöstä ulos pakkasten kovetessa. Nyt olen kyllästynyt siinä määrin, että maalämpöasentajan ehdotuksesta olemme siirtymässä etanoliin ( saapa nähdä miten vaihtotyö näin sydäntalvella onnistuu?). Siitä saadut kokemukset kun ovat myönteisemmät. Onko kokemusta vastaavista aineongelmista?
Maalämpö
3
458
Vastaukset
- thermia
Kyllä on Freezium käytössä. Rakennettin talo v.2000-2002 ja sama sakkautumis- vaiva alkanut meilläkin juuri näinä päivinä - sakkakuppi täyttyy noin parissa minuutissa. Freezium valittiin , kun piti olla ympäristöystävällinen ja muutenkin hyvä aine, mutta tämä ongelma tyli täysin yllättäen. Aion kyllä ottaa yhteyttä Kemiralle, vaikka aikaa on mennytkin näin kauan.
Tiedätkö onko maalämpöasentajallasi vastaavia kokemuksia?
Mitenkä aiotte puhdistaa maapiirin putkiston siitä sakasta, ja seinämiin muodostuneen ja kovettuneen kerroksen, joka lähtenee juuri kylmän vaikutuksesta
liikkeelle.
Aineen silloinen myyjä täälläpäin (Pirkanmaalla) on mennyt konkurssiin ja sen nykyinen edustaja haisteli viemääni näytettä ja totesi , että siihen olisi sekoitettu glygolia aineen "jatkamiseksi" . Hän muisteli , että se RS-yhtiöt olisi ollut jo v. 2001 konkurssikypsä. Sakkaantumisilmiö johtuisi siten glygolin hajotessa nitriitiksi.
Aine on nyt tarkemmissa tutkimuksissa ja saa nähdä , mitä selviää. - Herra auta!
ja poks sanoi koneet,BUHAHAA;BUHAHAA
Älkkää horjuko uskossanne! - nibe_7kw_
Minulla on ollut vuodesta 2002 ja vieläkin ihan hyvälle näyttää. Ei ole sakkaantunut. Hain aineen suoraan kemiran tehtaalta oulusta, niin ei ole ollut välikäsiä. Pumppukin pelittänyt vielä ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047