Mitä tekisit, jos saisit rahaa 2 miljoonaa euroa?

vilma97vilma

Otsikko kertoo. Ite ainaki lähtisin jonnekin lämpimään ja shoppailisin itteni kuoliaaks :D Entäs te?

18

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supisuomalaisuus

Sijoittaisin kaiken Nokian osakkeisiin.

• yks tyttö

Ostaisin 200 neliön omakotitalon jossa on 2 hehtaaria maata ja sijaitsisi lyhyen ajomatkan päässä keskustassa ja paikassa jossa on hyvät kulkuyhteydet, tilavan ja laadukkaan auton, kaksi vähän parempaa harrastehevosta, maksaisin äidin lainat, sisustaisin talon oman mielen mukaisesti, osan antaisin hyväntekeväisyyteen, loput säästäisin tai käyttäisin vaateisiin.

• i love money:DDD

nyt 14-vuotiaana,luultavasti antaisin sen toisen millin äitille,sitten toinen milli ois mun.käytäisin siitä mun osasta 500 000 ainakin kahteen Amerikan-kieli matkaan shoppailuun&kaikenlaiseen huippu elektroniikkaan:DDDDja se mun toine 500 000 säästäisin siihen saakka et tulin 18-vuotiaaks.a sitten päättäisin mitä sillä moneylla teen:DDja äiti tietenki varmaa sillä sen omalla millillä kustantais koko-perheelle jonku kalliin ulkomaan-matkan,of course.
      no, siinä se raha sitte meniski..

• Va Va Voom

hieno auto ja upee lomamatka australiaan.

• 1221

Ei kai siinä, rakentaisin muutaman huvilan ympäri maailmaa joihinkin leppoisiin kohteisiin, ostaisin hienon auton ja sijoittaisin loput.

• veekolme

Antaisin olla pankissa, koska siellä se kasvais joka vuos vähän;)

• kompe_94

No ton ABC:n kassan neidin jolta aina käyn hakemassa ties mitä arpaa sun muuta ja joskus heittäny et jos voitan niin lähekkö pariks viikoks vähä lomailee joka johtanut jonkilaiseen flirttiin useinkin, niin lunastaisin tuon lupauksen... Sitte pihaan uutta BMW 6 sarjalaista ja koko perheelle 1 sarjan BMW.t... Si oma iva luukku jostain, ja loput sijoittaisin USA:n asevalmistajiin koska se on paikka mihin rahaa aina laitetaan ja kauppa käy...

• mättööpoika

mun unelma ois päästä kiertämään amerikkaa. nii kai mä amerikkaan eka lähtisin

• 2l OHC

Sijottasin hyvin, pistäsin säästöön. Semmoset 100 donaa pitäsin käsirahana, ostasin uuen Bemmin, tää sierra hajoo käsiin! :D
      Opiskelua helpottais niin maan perkeleesti, jos oli edes muutama satanen ylimäärästä...

• sormusten herra

Kosisin sua..

• -99

ostasin ittelleni kaikkee mitä huvittaa (en kuitenkaa tärväis kaikkii rahoi) lähtisin kielimatkalle matkustelisin joka vuos nii. mä oon syntyny -99 niin en oikee voi rakentaa ittelleni taloo mut jos oisin aikuinen nii sitte lisäisin vielä et rakentaisin sellasen huvilaomakotitalon ja sitte iha vaa sellane kotoisa koti.

• viisausonhyväjuttu

Shoppailisin

• Swagswagswagon

Oottaisin kyllä ihan ensimmäiseksi että ne rahat tulis tilille. 2 weeks:)

• että näin :D

Ostaisin euro shopper yhtiön ja lopettaisin es:n valmistuksen ja katsoisin kun jonneus kituu maailmasta pois ilman sitä :)

• vm.91

Ostaisin 6.1 SRT8 moottorilla olevan Chrysler 300C sedan mallisen auton ja väri musta. Tai joo, kaksi näitä ja iso talo. Sitten mafia meininkiä hehheh

• spufg

2000000 es spröxlerksspörddf

• Anonyymi00017

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/96bb448b-f896-4111-b642-27f09717da8b
      :D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?:D Entäs te?

• Anonyymi00018

Kiista päättyi: Liukastunut jyväskyläläis­nainen saa 2 miljoonaa euroa
      Pitkään jatkunut kiista päättyi korkeimmassa oikeudessa.

wth D:Ö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1462
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      923
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      892
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      57
      883
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      693
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      690
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      334
      664
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      654
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      626
    Aihe