Olemme 12 vuotiaita tyttöjä muuramesta ja olisimme innokkaita koiran lenkittäjiä. Molemmilla on oma koira ja olemme hyvin vastuuntuntoisia ja kokeneita.Ottaisimme "töitä" mieluusti muuramen alueelta ja jyväskylästä harvemmin. Ajankohdat sovitaan tarkemmin kun joku tarvitsisi meitä. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected]
Tarvitsisiko kukaan kahta 12 vuotiasta tyttöä dogsitteriksi ?
dogsitter1
3
183
Vastaukset
- tuntematon4
Tulisitteko huomenna lenkittämään minun pientä mopsiani, koska en itse silloin kerkeä. Laitan teille sähköpostia!
- dogsitter1
Kyllä onnistu, ajan kohta on loistava! Käytämme n. 3km lenkin niinkuin sovimme! :)
- tuntematon4
dogsitter1 kirjoitti:
Kyllä onnistu, ajan kohta on loistava! Käytämme n. 3km lenkin niinkuin sovimme! :)
Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161