kiusaaminen suolessa

kiusattu 666

Voisitteko tehdä palstan kiusaamisesta ja tästä kaikesta täällä suolessa
Ei tässä kiusaamisessa ole mitään mieltä.
Minäkin olen aikuinen ja suutun kun ei olisi koko päivää aikaa vekslaa näiden kiusaajien kanssa.

Tänäänkin piti tehdä kaikkea kivaa ja aika menee konetta sammuttaessa ja uuden päälle kytkemisessä.

Ja siksi sanon nopeesti suorat sanat ja elina aina suuttuu ja laitta minut bannille.

Tehkää palsta tänne suolien kiusaamisesta jossa ihmiset voisi selvitellä välejään.

YPi, ja lopettakaa tollanen tyhmä sadismi !

Toi on sadismia että poistatte ihmisten kirjoitukset ilman selitystä
Kun niitä kysytään Pulmassa että mikä on pulma niin sanotte vaan että ettei ole tämän palstan aihe

Missä on palsta että selvitätte miksi poistelette ihmisten kijroituksia kun sitten näemme että toisten törkeämmät viestit saavat olla – niin ei teitä kehua voi – minuakin on uhattu tappaa – nauran sille uhkaajalle – senkus tulee voidaan ottaa erä tuossa Kauppakartanonkadulla en minä osaa pelätä kun islmailaiset tapppaa kuiteskin kohta – tämä elämä on enää yhden niksautuksen päässä ja se oli siinä.

6

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu 55

Ja tarkoitan myöskin Ylläpidon taholta tulevaa kiusaamista

Joku tolkkuhan tällaiseen pitää tulla.

Ihmisllä on kova nälkä sanoa mielipiteensä ennenkö kirkko taas sulkee suumme ... jokainen tahtoo sanoa oman mielipiteensä

jos te estätte varsinkin kundeja sanomasta ... niin se kiusa on ihan sata varmasti täällä.

Toi poistamienn ilman syytä on sadismia ja ymmärrän että tätä firmaa vastaan hyökätään - se on selviö, mutta mitä pahaa minä olen tehnyt?

sitä en ymmärrä ja istä yritän kyysä ypiltä eikä ne vastaa muuta kuin laista sontaa
      ja se taas ärsyttää lisää

• Palsta löytyy jo...

...tuolta:

NUORET -> KIUSAAMINEN

Niin, on nuorten osiossa.
      Ja miksei koskisikin kaikkia kiusaajia?
      Aikuisinahan heitä harva pitääkään...

eihän täällä ole kuin yksi kiusaaja SINÄ

• reksiteröinti putoaa

Kai minä näen kun teitä kiusataan eikä niistä yksikään ole minä.

Jaahas ja minne se reksiteröintini taas putosi

No mitäpäs sen on väliä
        Eihän täällä mitään asiallisia vastauksia saisikaan joten mitäpä minä niiden tiedoillakaan tekisin?

Mutta missä minä olen kiusannut ja ketä ja minua täällä just kiusataan niin että joka päivä pitää tehdä uusi nikki ja sekin piilottaa vaikka kai tämä kone edelleen pudottaa rekisteröinnin pois ....

• !!!

Olet miljoonan nikin pelle!!!

• nikittömälle

Sinä olet nikitön pelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      56
      3141
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2901
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2699
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1807
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1094
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      961
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      819
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      812
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      810
    Aihe