kiusaaminen suolessa

kiusattu 666

Voisitteko tehdä palstan kiusaamisesta ja tästä kaikesta täällä suolessa
Ei tässä kiusaamisessa ole mitään mieltä.
Minäkin olen aikuinen ja suutun kun ei olisi koko päivää aikaa vekslaa näiden kiusaajien kanssa.

Tänäänkin piti tehdä kaikkea kivaa ja aika menee konetta sammuttaessa ja uuden päälle kytkemisessä.

Ja siksi sanon nopeesti suorat sanat ja elina aina suuttuu ja laitta minut bannille.

Tehkää palsta tänne suolien kiusaamisesta jossa ihmiset voisi selvitellä välejään.

YPi, ja lopettakaa tollanen tyhmä sadismi !

Toi on sadismia että poistatte ihmisten kirjoitukset ilman selitystä
Kun niitä kysytään Pulmassa että mikä on pulma niin sanotte vaan että ettei ole tämän palstan aihe

Missä on palsta että selvitätte miksi poistelette ihmisten kijroituksia kun sitten näemme että toisten törkeämmät viestit saavat olla – niin ei teitä kehua voi – minuakin on uhattu tappaa – nauran sille uhkaajalle – senkus tulee voidaan ottaa erä tuossa Kauppakartanonkadulla en minä osaa pelätä kun islmailaiset tapppaa kuiteskin kohta – tämä elämä on enää yhden niksautuksen päässä ja se oli siinä.

6

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu 55

Ja tarkoitan myöskin Ylläpidon taholta tulevaa kiusaamista

Joku tolkkuhan tällaiseen pitää tulla.

Ihmisllä on kova nälkä sanoa mielipiteensä ennenkö kirkko taas sulkee suumme ... jokainen tahtoo sanoa oman mielipiteensä

jos te estätte varsinkin kundeja sanomasta ... niin se kiusa on ihan sata varmasti täällä.

Toi poistamienn ilman syytä on sadismia ja ymmärrän että tätä firmaa vastaan hyökätään - se on selviö, mutta mitä pahaa minä olen tehnyt?

sitä en ymmärrä ja istä yritän kyysä ypiltä eikä ne vastaa muuta kuin laista sontaa
      ja se taas ärsyttää lisää

• Palsta löytyy jo...

...tuolta:

NUORET -> KIUSAAMINEN

Niin, on nuorten osiossa.
      Ja miksei koskisikin kaikkia kiusaajia?
      Aikuisinahan heitä harva pitääkään...

eihän täällä ole kuin yksi kiusaaja SINÄ

• reksiteröinti putoaa

Kai minä näen kun teitä kiusataan eikä niistä yksikään ole minä.

Jaahas ja minne se reksiteröintini taas putosi

No mitäpäs sen on väliä
        Eihän täällä mitään asiallisia vastauksia saisikaan joten mitäpä minä niiden tiedoillakaan tekisin?

Mutta missä minä olen kiusannut ja ketä ja minua täällä just kiusataan niin että joka päivä pitää tehdä uusi nikki ja sekin piilottaa vaikka kai tämä kone edelleen pudottaa rekisteröinnin pois ....

• !!!

Olet miljoonan nikin pelle!!!

• nikittömälle

Sinä olet nikitön pelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6125
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5850
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3952
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2355
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2335
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      117
      1393
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1221
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      182
      1052
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      877
    Aihe