sataa lunta, että jää nämä monen monituiset koiran paskat edes hetkeksi piiloon lumen alle!
Koska te koiran omistajat oikein OPITTE NOUKKIMAA KOIRANNE PASKAT!!
SIAT!!
Luojan kiitos
12
83
Vastaukset
- Pikkuväksytin
Minä opin tänään. Hankin elämäni ensimmäisen kerran koirankakkapusseja, ja neitsytnoukintakin tuli tehtyä saman päivän aikana. Yllättävän helppo juttu, suosittelen jokapäiväiseksi harrastukseksi :)
- Paskat pois palstalt
Palsta on tarkoitettu koira-ihmisille.Ulos täältä ÄÄLIÖ!
...eikun koira-aiheille niistä kiinnostuneille ihmisille: ja miten tuo kakkeli-aihe sitten jaksaa kiinnostaakin vuodesta toiseen suunnattomia väkijoukkoja... xDD
- Roskikset.
Oon kiinnittäny huomiota siihen, että ompa todella vähän panostettu ROSKIKSIIN, minne ne kakkapussit laitettaisi.
Esimerkiksi itse asun pienessä paikkakunnassa, missä ei ole todellakaan katujen varsilla roskiksia, saatikka koirille tarkoitettuja sellaisia.
Että vaikka kuinka keräisi ne kakat pussiin, ni ei niitä viittisi koko lenkin ajan kädessä kanniskella :-) Siinäpä pähkinä. Itselläni on 2kg pikkukoira, mikä paskoo ojan penkkoihin ja peittää paskansa kuin kissa, joten en nää ongelmaa siinä etten niitä kerää. Onhan ne tosin aika ruman näkösiä talvella..- Täällä taas
asutaan paikkakunnalla jossa roskiksia on runsaasti, mutta jostain syystä näyttäisi olevan niin että juuri siinä roskiksen vieressä on kaikkein vaikein paikka ihmisillä noukkia niitä pois. Siis noin 15-30 metriä roskikseen, eivätkä jumalauta jaksa sen vertaa kumartua että noukkisivat ne munkit ja pakkais lähettämöön.
- jonttu2013
Kerään KOIRIENI jätteet sitten,kun ihmiset lopettavat pullojen rikkomiset!!! Muutenkin paska maantuu toisinkuin ne lasinpalaset..................
- haukka
Missä helkutin getossa asut,kun näet lasinsiruja joka paikassa?
Itse käyn luotopoluilla,kävelyteillä todella useasti,enkä edes muista koska olisin nähnyt lasinsirpaleita.
Sinulla on jonttu heikko yritys puollustaa koiriesi paskoja,saati, että niitä keräisit
HÄPEÄ SIKA!!
- minttu1894
ei tarvi siivota kun koirani osaa mennä ojanreunaan:)
- Pussitetaan
Uh, ja kehtasit tuon ihan kasvokuvasi kera kertoa. Kaupunkialueella olisi parasta kerätä ne sonnat pois myös "ojan reunalta".
- Näillä mennään
Noukin heti, kun k*sipäävanhemmat opettaa k*sipääkakaransa heittämään roskat roskiin. Eikä tekisi pahaa vähän isompienkin opetella tätä taitoa.
- haukka
Sinä kusipää vanhempi opetat koirasi kautta lastasi jättämään roskat kuin koirasi kakan perästään luontoon mistään välittämättä.
Olet tyypillinen koiran omistaja,joka kokee kehoitukset oman koiran kakan keräämiseksi loukkaukseksi ,ja siksi et siis uhallakaan käytä maalaisjärkeä ja nouki turresi ulosteita kävelyteiltä!!
HÄPEÄ SIKA!! - ...
haukka kirjoitti:
Sinä kusipää vanhempi opetat koirasi kautta lastasi jättämään roskat kuin koirasi kakan perästään luontoon mistään välittämättä.
Olet tyypillinen koiran omistaja,joka kokee kehoitukset oman koiran kakan keräämiseksi loukkaukseksi ,ja siksi et siis uhallakaan käytä maalaisjärkeä ja nouki turresi ulosteita kävelyteiltä!!
HÄPEÄ SIKA!!Itse olen nyt lapsen kautta joutunut selittelemään roskia jonkin verran. Lapsi kun on tottunut siihen, että omat jäljet siivotaan aina, niin jokainen roska maassa aiheuttaa hänelle ihmetystä. Olen tottunut nyt hänelle selittämään, että roska on joltakin vahingossa tippunut ja kun huomaa, että on tippunut, palaa varmasti sitä etsimään, eli annetaan olla vain siinä, jotta etsijä löytää (lapsi kun haluaisi kerätä ne maasta pois).
Ja miksi muka valehtelisin lapselleni: hyvin uskottavaa,e ttä avoimsita taskusita voi vahingossa tippua mitä tahansa ja vaikea kerätä pois, kun ei huomaa tippuneen.
Kaikkien yhteisön ympäristön siisteydestä huolissaan olevan kuitenkin pitäisi nyt miettiä sitä omaa panosta jonka voi tehdä viihtyvyyden eteen. Eli kerätä ne tasan omat jätökset, muiden arvomaailmaa kun me emme pysty muuttamaan. Toki voimme yrittää lobata siisteyden puolesta, monelle ihmiselle kun on kunniakysymys, että häntä pidetään kuuluvana siihen "viisaampana" pidettyyn kansanosaan... On ihan ok, että on olemassa niitä toisiakin, koska sehän korostaa vain sitä eroa... Ne jotka jeesustelevat vain viisauden puolesta, mutta eivät asialle mitään itse tee, ovat vain jeesustelijoita, niissä on potentiaalia, koska haluisivat (kun vain pääsisvät laiskuudestaan yli) tehdä itsekin asian eteen jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531535- 1701295
- 81132
- 611127
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2551092- 141020
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33893Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä55872Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti94859- 347795