APUA! Vanhemmat ei anna lopettaa harrastusta! Ja mä haluun lop..

Moi! Halusin vaan purkaa mun surua tänne. Tänää meil tuli äitin:kaa vähän kisstaa, että miks en sais lopettaa harrastusta. Ne sano et kausimaksu on maksettu jo. Ja ne ties ennen sitä maksamista, että mä haluun lopettaa mun harrastuksen. Harrastan Hapkidoa joka on itsepuolustusta. Oon halunnu lopettaa harrastuksen jo viime vuonna, mut ku ei. Aina mulle sanotaa ei. Ja tänää äiti meinas heittää mut pihalle :(
Ja mun mielestä lapsilla on oikeus lopettaa harrastuksensa, jos ne haluu! Vanhemmat ei voi pakottaa lasta harrastamaan jotain jos lapsi ei halua harrastaa mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitti, jos kommentoitte :)
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Hei, miten kauan olet harrastanut tuota lajia? Oletko aloittanut sen omasta halustasi vai pakottivatko vanhempasi sinut siihenkin?
Ilmianna
Jaa
joo... tiiän ihan tasan tasan ton tunteen...:( ihan sika ärsyttävää;(... Tai no oikeestaa mul on sillee et iskä kyl antais lopettaa mut äiti laittaa hanttii sitäki kovempaa. lievää diktatuuria ilmassa... mutta otan osaa ja toivottavasti saat tahtos läpi... tai siis ihan varmana viel joku päivä saat jos vaaa jaksat yrittää mutta siihen asti toivon sulle paljo voimia ja älä masennu vaik onki aika vaikeeta olla masentumatta tossa tilanteessa... ainaki mulla... no... joka tapauksessa SÄ PYSTYT SIIHEN ;) ,)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
oho sorry vikast hymiöst tuli vahingos kyklooppi ;D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mun ongelma on se, että aiti ja isä eivät anna ALOITTAA uutta harrastusta! Oon monta kertaa sanonu niille että haluan aloittaa sen harrastuksen ja EI. Viime kesänä sain melkeen aloittaa sen mut silloin kaverit oli mulle tärkeämpiä, mutta nyt kun haluaisin niin he sanovat "tilaisuus meni jo kauan sitten" ......;(
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Onnekas...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
mä soitan haitarii ja oon jo kauan halunnu lopettaa, se tuo stressiä ja kaikkee😭😭
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mullakin pärähtää hanuri aina silloin tällöin mutta se vaan naurattaa minua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Mulla on tilanne siis se että, harrastin uintia. Pääsin parempaan ryhmään ja se oli vähän liikaa. Mun jalassa oli ollut ongelmia ja ne siitä sitten pahenivat. Halusin lopettaa ja vähän sen jälkeen kun otin tauon niin mun ainut kaveri siellä lopetti. Sen takia sen harrastuksen ns uudelleenaloittaminen oli vielä vaikeampaa. En siis vieläkään ole sitä uudestaan aloittanut mun iskä kokoajan vihjailee siitä ja siitä tulee mulle paha mieli. Oon harrastanu uintia melkein kuus vuotta. Ja sit vaan lopetin, tuntuu että tein väärin. Mutta en enää nauttinut uinnin harrastamisesta. Mun painokin on lähtenyt sen takia nousuun koska mulla ei ollut muita urheiluharrastuksia. Se ahdistaa että pano nousee ja muutenkin oon ehkä masentunut ja se vie mua entistä syvemmälle. Mulla on tosi paska omatunto enkä tiiä mitä pitäs tehdä.
Ilmianna
Jaa
Vanhemmat pakottivat mut alottamaan taekwondon, mutta aluksi oli ihan kivaa kun mulla oli pari kaveria samassa ryhmässä. Nyt ei ole yhtään tuttuja ja koko harrastus on pakkopuuroa..
"Mutta kyllähän tämänikäisellä pitää yksi liikuntaharrastus olla!"
Ja Vitut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

APUA! Vanhemmat ei anna lopettaa harrastusta! Ja mä haluun lop..

Moi! Halusin vaan purkaa mun surua tänne. Tänää meil tuli äitin:kaa vähän kisstaa, että miks en sais lopettaa harrastusta. Ne sano et kausimaksu on maksettu jo. Ja ne ties ennen sitä maksamista, että mä haluun lopettaa mun harrastuksen. Harrastan Hapkidoa joka on itsepuolustusta. Oon halunnu lopettaa harrastuksen jo viime vuonna, mut ku ei. Aina mulle sanotaa ei. Ja tänää äiti meinas heittää mut pihalle :(
Ja mun mielestä lapsilla on oikeus lopettaa harrastuksensa, jos ne haluu! Vanhemmat ei voi pakottaa lasta harrastamaan jotain jos lapsi ei halua harrastaa mitään!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitti, jos kommentoitte :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta