Hei! Olen ajatellut ostaa Canon mv750i:n niin mistä se kannattaisi hankkia ja missä maksaa vähiten.
Onko se huono jos ei ole mikrofonille liitäntää niinkuin mv750i:ssä ei ole. Tuleeko siihen ääni mukaan vaikka mikrofonille ei ole liitäntää vai onko se mikrofoni siellä sisällä??
Canon MV750i??
Mistä
4
1070
Vastaukset
- Jari P
Kamerassa on mikrofoni jolla voit äänittää sitä yleisääntä. Puheen kunnolliseen äänittämiseen
kameran mikki soveltuu harvoin. Mikrofoni kun on
käytännössä saatava lähelle puhujaa, ehkäpä keskimäärin noin puolen metrin päähän.
Jari- Mistä
Ok
Sitten vielä se ostopaikka ja hinta?? - Juusoi
Mistä kirjoitti:
Ok
Sitten vielä se ostopaikka ja hinta??
- kuva
minulla on Canonin mv630i myytävänä, jos kiinnostaa, niin hinta on halpa. Ominaisuudet mv630i ja mv 750i välillä ovat lähes samat. mv630i:ssä on myös mikrofonille sisäänmeno liitäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565051- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia502977Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat412321- 1461977
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319