Drum&Bass

Nimi Erkki

Joo rumpupasso on aivan loistavaa konemusiikkia.
Ainut genre konemusiikissa mistä tykkään. Perinteinen tekno on aivan paskaa!

7

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dub

on kyllä ihan hyvää (ei kaikki tosi), mutta (perinteinen) techno ei todellakaan ole paskaa...

• M75

Niinno, en mä nyt menis sanoon et techno on paskaa, kai sitä kannattais tutustua aiheeseen ennen kuin noin sanoo. Ohan sitä paskaa jokasessa musiikki tyylissä. Kyl mä junkkaa (=drum´n bass) tykkään kuunnella, mut on siinäkin paljon paskaa...Kehotan tutustuun Ltj Bukemin ym:n looking good/good looking recordsin tuotantoon.

• Host

Konemusiikki on erittäin energistä kuunneltavaa.
      Siitä tulee hyvä fiilis.

"Negatiivinen" trance on aika junnaavaa, se missä toistellaan kokoajan samaa, vaikka niinhän kaikissa. En itse pidä kovatempoisista biiseistä, joissa rytmi menee väkisin yli äyräiden liian nopeaan tahtiin.

Energinen, temmokas ja monipuoliset saundit omaava biisi on paras! Miksei tietty kaunis heleä naisääni voi piipahtaa mukana, niinhän yleensä.

• J A-V

Olen itse yrittänyt saalistaa hyvää drum n' bass sekä jungle musaa, mutta kun ei tiedä kokoonpanoista niin ei kyllä paljoa tunnu irtoavan. Okei, Roni Size on aika menevää, mutten haluaisi millään rajoittaa tähän. ELI, olisiko ehdotuksia?

Jos oot sattunu katsomaan Madventures -nimistä ohjelmaa Subilta, olet varmaan huomannut, että ohjelmassa esiintyy paljon hyvää Drum 'n Bass -tyylistä musaa. Madv:n keskustelussa ei ainakaan tiedetä mitä esiintyjiä sarjasta löytyy, joten siinä olisi pähkinää... ´

Jos vain joku tietää niin äkkiä infoa tännepäin...

PS. Vangeliksen Alphasta tehdyn version on löydetty (pistää äijän fiilistelemään kybällä)

• Nimi Erkki

Joo en oikeestaan konemusiikki artisteista tiedä paljoakaan nimi siis. Sanoin ehkä väärin että tekno on paskaa. Kevyt Jungle ja Drum&Bass kolisee mulle vaan kyllä parhaiten. :DD

• byga

kannattaa tutustua badcompany, ed rush & opctical, ram, photek, groove rider ja aphrodite siinä muutama hyvä näin alkuun!

• madissa

No esimerkiksi furi anga, adam strange (season 2 theme) on tehny joitain kipaleita madventuresiin. Helpommin löydät niitä täältä: http://www.madventures.tv/sounds.php

Muuten dnb artisteista vaikee sanoa kun ei tiedä minkä tyyppisestä tykkäät. Mutta kato vaikka http://www.digitalsoundboy.com/soundboy.html ja eti youtubesta joitain dnb mixejä. esim hakusanoilla dj marky, LAOS, redeyes, nu:tone, london elektricity, shy fx, pendulum, uk apache ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      365
      6590
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3886
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      26
      1438
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      20
      1189
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      98
      1081
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      178
      1003
    7. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      18
      936
    8. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      930
    9. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      886
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      857
    Aihe