Mitä tästä pitäisi ajatella?
Huomasin kyllä
56
926
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä huomasit ja ketä olet?
- Anonyymi00002
Olen huomannut kaiken.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen huomannut kaiken.
Kukaan ei huomaa kaikkea.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kukaan ei huomaa kaikkea.
Huomaanpa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Huomaanpa.
Et näe nenääsi pidemmälle.
- Anonyymi00026
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen huomannut kaiken.
Tiedän sen❤️🙏
- Anonyymi00039
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen huomannut kaiken.
Tuntuuhan se pahalta, mutta neuvona, jatka toiseen suuntaan
- Anonyymi00050
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tuntuuhan se pahalta, mutta neuvona, jatka toiseen suuntaan
Ei pysty koska rakastan. ❤️ miehelle
- Anonyymi00003
En tiedä. Ahdistanut paljon tämä asia. En tiedä mitä pitäis ajatella ja tuntea sua kohtaan. Jotenki huijattu olo.
- Anonyymi00004
Miksi huijattu?
- Anonyymi00005
Kukaan sua huijaa, muuta ku tämä palsta
- Anonyymi00006
Arvaan,puhuitte kasvotusten ja tulit ketjuun purkamaan asiaa 🫶
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi huijattu?
Kyllä tietää miksi. Tuntuu vähän julmalta hänen puoleltaan mut kaipa hänen täytyy tehdä niin.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä tietää miksi. Tuntuu vähän julmalta hänen puoleltaan mut kaipa hänen täytyy tehdä niin.
Vai jättää tekemättä?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vai jättää tekemättä?
Tiedä häntä. Yritän nyt ajatella asioita ja meidän välejä irl. Ei hän tahallaan minua haluasi loukata tai huijata tämmöisellä asialla. Jotenki ei sovi hänen luonteeseen ainakaan minusta. Tai mistä minä enää tiedän.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedä häntä. Yritän nyt ajatella asioita ja meidän välejä irl. Ei hän tahallaan minua haluasi loukata tai huijata tämmöisellä asialla. Jotenki ei sovi hänen luonteeseen ainakaan minusta. Tai mistä minä enää tiedän.
Huijata? Mitä tarkoitat sillä?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en huijaa sinua, usko
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
En halua loukata. Jo kesällä päätin, että teen näin. Johtuu itsestäni, ei sinusta. Olemme erilaisia. En voi pyytää anteeksi tätä, koska en pyytele anteeksi sitä, millainen olen. Haluaisin että välimme olisivat silti kuten ennenkin.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En halua loukata. Jo kesällä päätin, että teen näin. Johtuu itsestäni, ei sinusta. Olemme erilaisia. En voi pyytää anteeksi tätä, koska en pyytele anteeksi sitä, millainen olen. Haluaisin että välimme olisivat silti kuten ennenkin.
Tää kaikki nyt on mulle ihan hemmetin noloa ja nöyryyttävää en minä häntä aio mitenkään lähestyä ei pelkoa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tää kaikki nyt on mulle ihan hemmetin noloa ja nöyryyttävää en minä häntä aio mitenkään lähestyä ei pelkoa.
Miksi noloa ja nöyryyttävää? Eihän se minuun liity. Ei ole mitään aihetta olla nolostunut. Päinvastoin.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Miksi noloa ja nöyryyttävää? Eihän se minuun liity. Ei ole mitään aihetta olla nolostunut. Päinvastoin.
Lisään. Pelkäsin sitä päivää. Olen itkenyt tän takia. Mutta en voi tehdä sellaista, mitä en halua. Satuttaa liikaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Lisään. Pelkäsin sitä päivää. Olen itkenyt tän takia. Mutta en voi tehdä sellaista, mitä en halua. Satuttaa liikaa.
Juu ei mitää hätää. Kaikki on iha hyvin. Pysyn kyllä poissa. Olen tätä niinkuin koko juttua ei ois tapahtunutkaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Juu ei mitää hätää. Kaikki on iha hyvin. Pysyn kyllä poissa. Olen tätä niinkuin koko juttua ei ois tapahtunutkaan.
Poissa mistä? Olet ollut poissa jo pitkään.
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan se nyt huijaamista valehdella tunteistaan kun tietää toisen täällä kirjoittavan aidosti kuitenki. Mut mun moka olin vaan tyhmä. Mut eipähän oo eka kerta.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Poissa mistä? Olet ollut poissa jo pitkään.
Sinun elämästä tietenkin. Et tuu näkemään tai kuulemaan missään.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sinun elämästä tietenkin. Et tuu näkemään tai kuulemaan missään.
Ei siis mitään muutosta entiseen. Ok.
- Anonyymi00034
Anonyymi00030 kirjoitti:
Onhan se nyt huijaamista valehdella tunteistaan kun tietää toisen täällä kirjoittavan aidosti kuitenki. Mut mun moka olin vaan tyhmä. Mut eipähän oo eka kerta.
Missä olen valehdellut tunteistani? Tai väittänyt ettei niitä ole?
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei siis mitään muutosta entiseen. Ok.
Sitähän sä halusit. Iha se yhteys toimii molemmin päin.
- Anonyymi00037
Anonyymi00034 kirjoitti:
Missä olen valehdellut tunteistani? Tai väittänyt ettei niitä ole?
Ei kait sillä nyt ole enää merkitystä minkään kannalta.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sitähän sä halusit. Iha se yhteys toimii molemmin päin.
Minä olen meistä ollut se aktiivisempi kaikilla tavoin. Mutta viime kesänä päätin, että nyt saa riittää. Tähän vedän rajan. En nöyryytä itseäni enempää.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Minä olen meistä ollut se aktiivisempi kaikilla tavoin. Mutta viime kesänä päätin, että nyt saa riittää. Tähän vedän rajan. En nöyryytä itseäni enempää.
Ei kukaan ole sitä pyytänyt. Eikä se ole mitenkään minulle konkretisoitunut. Minä sentään kysyin joskus viestillä mitä kuuluu yritin olla edes ystävä. Muttei minulla ollut silloinkaan pskaan väliä sulle. Muutama hassu sana siinä se. Eli en ole oikea henkilö johon vedit rajat viime kesänä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ei kukaan ole sitä pyytänyt. Eikä se ole mitenkään minulle konkretisoitunut. Minä sentään kysyin joskus viestillä mitä kuuluu yritin olla edes ystävä. Muttei minulla ollut silloinkaan pskaan väliä sulle. Muutama hassu sana siinä se. Eli en ole oikea henkilö johon vedit rajat viime kesänä.
Joo, et taida olla. Minä olen ainoastaan yrittänyt kuulumisia kysellä, ei hän. En ainakaan muista. Hyvä ehkä niin, ettet ole. Tuskin olen tehnyt edes mitään, mistä hän on loukkaantunut. Toivon niin. Hyvät yöt.
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Joo, et taida olla. Minä olen ainoastaan yrittänyt kuulumisia kysellä, ei hän. En ainakaan muista. Hyvä ehkä niin, ettet ole. Tuskin olen tehnyt edes mitään, mistä hän on loukkaantunut. Toivon niin. Hyvät yöt.
Kiitos. Kiva et sulla jaikki hyvin. Juu sait nyt minut vaan nöyryttämään itseäni entistä enemmän. Hyvää yötä.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kiitos. Kiva et sulla jaikki hyvin. Juu sait nyt minut vaan nöyryttämään itseäni entistä enemmän. Hyvää yötä.
Minulla on raskasta olla erään päätökseni takia. Mutta hän tuskin on huomannut koko asiaa, saati loukkaantunut. Sitä tarkoitin.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Minulla on raskasta olla erään päätökseni takia. Mutta hän tuskin on huomannut koko asiaa, saati loukkaantunut. Sitä tarkoitin.
Joo ja minulla on raskasta kun minulle on valehdeltu ja k* setettu tunteista. Kustannuksellani pilailtu. Et silleen.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Joo ja minulla on raskasta kun minulle on valehdeltu ja k* setettu tunteista. Kustannuksellani pilailtu. Et silleen.
No se on tietysti ikävää. Taidamme muuten molemmat ollakin naisia?
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
No se on tietysti ikävää. Taidamme muuten molemmat ollakin naisia?
Tuskimpa miehet täällä tämmöisiä ees kirjoittelee.
- Anonyymi00047
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä en huijaa sinua, usko
Tiedän sen hyvin.
- Anonyymi00048
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tuskimpa miehet täällä tämmöisiä ees kirjoittelee.
Juu, sitä aloin miettiä. Mut nyt oikeasti häippäsen. Hyvät yöt uudestaan. Tsemppiä sun tilanteeseen.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Juu, sitä aloin miettiä. Mut nyt oikeasti häippäsen. Hyvät yöt uudestaan. Tsemppiä sun tilanteeseen.
Juu hyvää yötä. Kyllähän tää auttaa kun saa ees nuo ajatukset jonnekin kirjoitettua. Tulee jotenki niin hölmö olo kun lukee niitä. Mitään järkeä missään.
- Anonyymi00007
Se oli vain elämää, hyvää jatkoa..huomaa tai ei.
- Anonyymi00009
Ei sulle..
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei sulle..
Kenelle ..
- Anonyymi00010
MM leiriryhmän jääkiekon peli menossa Tv.ssä
Finland 1 - 1 Latvia 🏒 mutta varmaan mulle mutta keneltä. - Anonyymi00014
Huomasit mitä ajattele ihan mitä haluat
- Anonyymi00015
kostun susta mutta et edes vtun ansaitse sitä
- Anonyymi00023
Ajattele vaikka naapurin Lissua.
- Anonyymi00032
Salaiset ajatukset ja Salatut Eläimetkin -.- Salatut Elämät. Telkkari-sarja
En ole ikinä pitän tuosta Salatut Eläimet -sarjasta kun niin liian fiktiota. - Anonyymi00035
jotain salaisia järjestöjä, ei pysty mitenkään heitä tietämään digitaalisesrtikaan, mitenkään, käyttävät jotain langatont Tachion-communication.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon - Anonyymi00051
Että totuus voi pettää yhtä hyvin kuin valhe.
- Anonyymi00052
Tiedä olenko koskaan valmis, mutta mitä tahansa olenkin, olet loput siitä, ja tämä tarina jonka aina halunnut kertoa.
- Anonyymi00053
Uskon ensisilmäyksiin mutta tulen aina myös uskomaan ettei niitä ole. Sillä niin monia kertoja aiemmin, kun on kompastellut armon ja olosuhteiden ja sen loistavan valinnan illuusion läpi tavatakseen vihdoin uudelleen, alkaa sen tuntea nopeammin kerta kerralta. Äkkivilkaisu joka sytyttää taas elämään, on aina kaksi silmäparia, jotka tuijottavat elämien kerrosten, varastettujen katseiden , ensisuudelmien ja käsistä pideltyjen hyvästien läpi, tukien odottamisen valtavaa painoa, herkeämätöntä ylilyövää aaltoa vastaan. Rakkauteen ensi silmäyksellä , mutta minua ei vaivaa se harhaluulo , että se olisi ensisilmäys ensinkään.
- Anonyymi00054
kun ajattelet niin silloin tajuat että et ole itse olemassa ollenkaan... jotain Sokrates- Platon -filosofiaa..
- Anonyymi00055
ajattele omaa arvottumuuttasi koko maailmassa olet kuin pikkueuinwn muurahainen kuin joku sanna marinkin
Mutta joku super-vahva joku hiuksien muotovaahto, uusi purkki, mousse Wella joku Ultra Strong - Anonyymi00056
Now wanna killed bald man...... girla'ä hair shampoo, things pretty good some..
- Anonyymi00057
Ai olet vielä elossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974