näin mulla

fiia

Mulla alkaa koulu maanantaina ja jännitän aivan sairaasti!!!

Koko mun kouluajan mua on kisattu ja jopa opettajienkin taholta, se on kyllä totta mitä uutisissa on sanottu, että on kauheesti epäpäteviä opettajia!!!

Esim. kerran musiikin opettaja anto yhdelle lelli oppilaalleen ysin musiikista joka ei tehnyt koetta eikä laulukoetta, mutta mulle joka tein molemmat sain vain seiskan...siis onko oikein?

Sit kerran, kun joku jätkä sanoi luokassa mulle ikävästi (mun ulkonäöstä), niin eräs ope rupes joidenkin muiden lailla nauramaan mulle ja oikeen yllytti muitakin nauramaan mulle.

Sit kun joskus kerroin yhelle opelle, että jotkut on laittaneet mun kenkiin maksalaatikkoa, niin ope sanoo mulle, että on väärin kannella!!!

Nää oli nyt aika paljastavia kirjoituksia, mutta mua ei haittaa jos joku tunnistaa mut!!!

Koko koulu on perseestä ja kieroutunut!!!

3

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpä vaan

mille luokalle menet? ja tosi törkeitä ne sun opet! sun ehkä kantsis puhuu koulukuraatorin kans et ku oppilaat ja opet kiusaa. koulukuraattorin ei ainakaa pitäis kiusata oppilaita. jos ne jätkät ja tytötkin kiusaa sua ulkonäöstä nii sähän voisit vaikka uudistaa jotai? vaiha vaatetyyliä tai hiuksren väriä/kampausta tai meikkiä? tai no ei sekään oo kyl oikein et toisten takii muuttais itteään... hmm... tai muuta vaa vähän kovemmaksi sun imagoo nii opet ei uskalla kiusata :)

• Pertti

Ehkä oman ulkonäkönsä muuttaminen ei auta mitään. Sitä kiusataan, ketä ollaan totuttu kiusaamaan. Yrittäisi kiusattu sitten miten muuttaa ulkonäköään, niin aina löytyy jotain tekosyitä kiusaamiselle.

Sitä paitsi ei kiusatun tarvitse muuttaa itseään. Jokainen saa olla mitä haluaa. Kiusaajat ne ovat niitä joiden pitäisi muuttua, siis käytöksen tasolla.

Siitä olen samaa mieltä, että kuraattorille tai jollekkin auttavalle taholle pitäisi kertoa. Soita vaikka ensihätään kiusattujen tukipuhelimeen. Sieltä löytyy ainakin tärkeää kuunteluapua ja luultavasti myös hyviä neuvoja.
        Tsemppiä sinulle!

• elmeri

Näitä rikkaita ja muita lellikkejä on aina.

Toi open kiusaaminen on jo törkeetä. Opettajan ei pidä kiusata.Jos se niin tekee, niin puhu vanhemmillesi, kuraatttorille ja sitten menkää joukolla puhumaan rehtorille! Jos ei auta niin kantele ylemmälle taholle. Turpiin vaan ja onnea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      134
      2552
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      758
    Aihe