Uusi suhde ts naiseen

Suhde ts naiseen katkesi monen vuoden jälkeen. Olisi mukavaa löytää uusi nainen
jonka kanssa voisi seurustella.
Olisiko eteläsuomessa vapaana 30v-50v itsensä kanssa toimeentulevaa ?

15

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitähän taustalla

Uteliaisuuttani kysyn että katkesiko suhde puoleltasi sen vuoksi että kyseinen transnainen sai hoitoprosessinsa päätökseen. Usein tuo on syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi.

Muutenhan seurustelu kiinnostaisi mutta kun etsit transnaista ja minä taas olen nainen, vaikkakin transtaustainen. Alkaa hieman hälytyskellot kilisemään.

• ei kaatunut. olin koko prosessin ajan tukena ja senkin jälkeen pari vuotta yhdessä.
        moninaiset muut syyt joita tässä nyt en ryhdy kertomaan.
        eli jos kiinnostaa niin voidaan sitten niistä asioista keskustella naamakkain kunnolla

• flinckj kirjoitti:

ei kaatunut. olin koko prosessin ajan tukena ja senkin jälkeen pari vuotta yhdessä.
        moninaiset muut syyt joita tässä nyt en ryhdy kertomaan.
        eli jos kiinnostaa niin voidaan sitten niistä asioista keskustella naamakkain kunnolla

Miksi haet seuraa nimenomaisesti transtaustaisista naisista?

Minä olen tuberkuloositaustainen nainen. Sillä en ole treffiseuraa ikinä saanut.

• miehekkäin

. . ."syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi."

Onpa se hienoa, että mieskin voi muuttua ihan muiden naisten kaltaiseksi, minulla sitä mahdollisuutta ei ole eikä tule koskaan olemaan vaan pakko muuntautua mieheksi, vaikken haluaisi, mutta koska olen äärimmäisen miehen näköinen nainen . . näin se vaan nyt on.

• eseaxsfda
        miehekkäin kirjoitti:

. . ."syynä kun transnainen muuttuu muiden naisten kaltaiseksi."

Onpa se hienoa, että mieskin voi muuttua ihan muiden naisten kaltaiseksi, minulla sitä mahdollisuutta ei ole eikä tule koskaan olemaan vaan pakko muuntautua mieheksi, vaikken haluaisi, mutta koska olen äärimmäisen miehen näköinen nainen . . näin se vaan nyt on.

Ei ole mikään pakko, kukaan ei voi pakottaa elämään miehenä jos et itse halua. Tuntuu jotenkin että henkinen kestävyyskykysi ei ole kovin vahva kun annat periksi ympäristön vaatimuksille (oikeammin oletuksille).

Samalla "vaivalla" voit hakeutua erilaisiin hoitoihin, jopa leikkauksiin jolla ulkonäköä voi muokata naisellisempaan suuntaan. Tai sitten elät vaan pää pystyssä äijämäisenä naisena ja sillä selvä.

• oli kai naivia odottaa asiallisia vastauksia

• trdresr

Täällä jutut karkaa nopeasti ketjun aiheesta. Aloituksesikaan ei oikeastaan kuulu tälle palstalle, seuranhakuun on olemassa eri palstat mm. täällä Suomi24:llä.

• Kyllä, tällä palstalla hyvin harva antaa asiallisia vastauksia. Toisaalta tänne ei kannata tulla myöskään mainitsemaan seuranhausta sillä silloin sut myöskin leimataan pervoksi. Näin se vaan menee täällä, onnea kuitenkin etsintään.

• Juuh
      Pitää keksii muuta

• Ex-ts-nainen

Pistin sulle viestiä aiheesta

• miehekkäin

Mullekin kelpais normaali mies jos siis sellainen mies jota kiinnostaa todella maskuliinisen ja miehekkään näköiset naiset.

• kyllä kävis tuokin varmaan ihan hyvin
      ihminen itsessään ratkaisee

• Minulla on nyt rekisteröity nimimerkki ja sähköpostiin voi halukkaat kirjoitella.

miehekkäin

• Ihan mukavienkin kanssa tässä on saannut jutella.
      Asiaakin voi siis puhua eikä vaan kettuilla ihmisille.

• vissijuttu

Joo minä olen kyllä vapailla markkinoilla.

Tule ensi viikon lauantaina heculekseen, niin sieltä minut löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe