Olen ruhtynyt isoon projektiin opiskeluiden saralta. Matka jonka aloitin on pitkä ja haastava.
Miten etenee? Tai onko ns. oikeansuuntainen loppu?
Kiittäen etukäteen..
SINULLE MAGIA!
3
216
Vastaukset
- Magia
Sinulle nostan kortin,joka symboloi menestystä,hyvinvointia ja rohkeutta:)
Kortti kehoittaa sinua kehittämään käytännön kykyjäsi ja ennenkaikkea nauttimaan jokaisesta hetkestä ja omasta menestyksestäsi.:)
Kortti kehoittaa välttämään itsesyytöksiä tai epäonnistumisen tunteita ja tekemään sellaisia asioita,joista voit suoriutua.Keskity siihen,mitä todella haluat tältä projektilta.
Kun tiedät selkeästi,mitä haluat,saat voimaa ja viisautta toteuttaa haluamasi asiat:)Mikäli syntyy minkäänlaista kiistaa jostakin,luota silloin itseesi.Onko sinulla joku ihminen,joka on tälläinen hyväntahtoinen,joka osaa neuvoa?
Sinulla on selkeä päämäärä ja näillä näkymin näyttäisi ihan hyvältä:)
Toinen kortti edellisen rinnalle edustaa luovuutta ja lahjakkuutta:)
Hmm.tämän sanoma on selkeä ja tukee mielestäni aikaisempaa korttia.Luota itseesi ja vältä turhia pelkoja.Kyllä tässä voimia tarvitaan,mutta loppu näyttäisi hyvältä.:)
Onnea matkallesi:)- Miten menee?
Kiitos vastauksesta ja kaikki mitä kirjoitit vaikutti kuin omasta elämästäni otetulta. Olen aina ollut kova puurtamaan, mutta en oikein osaa kehua itseäni, kun kritiikki on niin kamalan korkealla. Tätä tulevaa projektiakin olen päässäni kypsytellut useamman vuoden, kun olen miettinyt, että onko minusta varmasti tuohon tiehen. Nyt sitten tulin siihen tulokseen ja jotenkin vain tiedän, että ajankohta aloittamiselle on juuri nyt ja olen valmis siihen. :-)
Tekisi mieli lastakin, mutta siirrän sen "hankintaa" tämän projektin takia. Tämä tuntuu nyt tärkeimmältä!
Kiitos sinulle ja kiva, kun olet täällä mukana!
:-) - Magia
Miten menee? kirjoitti:
Kiitos vastauksesta ja kaikki mitä kirjoitit vaikutti kuin omasta elämästäni otetulta. Olen aina ollut kova puurtamaan, mutta en oikein osaa kehua itseäni, kun kritiikki on niin kamalan korkealla. Tätä tulevaa projektiakin olen päässäni kypsytellut useamman vuoden, kun olen miettinyt, että onko minusta varmasti tuohon tiehen. Nyt sitten tulin siihen tulokseen ja jotenkin vain tiedän, että ajankohta aloittamiselle on juuri nyt ja olen valmis siihen. :-)
Tekisi mieli lastakin, mutta siirrän sen "hankintaa" tämän projektin takia. Tämä tuntuu nyt tärkeimmältä!
Kiitos sinulle ja kiva, kun olet täällä mukana!
:-)Kiitos kaunis palautteestasi:)
Voisitkin vaihtaa nimimerkkiäsi:Hyvin menee:)
Oikein rutkasti onnea ja muista luottaa itseesi.:)
Magia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1162768SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän241761Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621744Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2721638Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --151594Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281291Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.281164Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971098Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411082RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041032