Salibandyleiri 3

Seuralainen

Heitin farkkuni takkini päälle pukukaapin sisään. ’Tarviiko sen aina kiukutella mulle’, mutisin itsekseni riisuessani muita vaatteitani. Olin vihoissani Johannalle, joka ei ollut oikeastaan muuta kuin tiuskinut minulle näiden muutamien päivien aikana. Johanna oli yrittänyt vakuuttaa minulle, että kaikki johtui stressistä turnauksen suhteen, mutta tapani mukaan ylireagoin asioihin enkä täysin uskonut häntä. Nappasin uimapukuni ja laitoin kaapin rannekkeellani lukkoon. Olin päättänyt että nyt nauttisin kylpylän antimista ja unohtaisin kiukkuni. Olimme päättäneet mennä illalla kuuntelemaan livemusiikkia ja päätin yrittää olla näyttämättä hapanta naamaa siellä. Kahden päivän vapaa turnauksesta mahdollisti tämän pienen hurvitteluhetken turnauksen aikana. Kahden päivän ajan poikien joukkueet pelaisivat alkulohkot ja sitten olisi meidän tyttöjen joukkueen pudotuspelit. Olimme kuitenkin olleet oman lohkomme kolmosia ja mielestäni olimme pelanneet hyvin. Johanna tuntui olevan tästäkin asiasta eri mieltä kanssani. Tuntui kuin nykyään mikään minun ehdotus tai sanoma ei kelvannut Johannalle.

Astelin tyhjään pesuhuoneeseen ja pesin itseni ennen saunaan menoa. Saunassakaan ei ollut ketään, joten sain rentoutua ihan rauhassa heitellen löylyä. Hetken saunottuani palasin takaisin pesuhuoneeseen ja virutin itseni suihkun alla, puin uimapuvun ylleni ja lähdin kohti altaita. Vastaani tuli vain kaksi vanhempaa rouvaa jutellen vaimeasti keskenään. Altaatkin vaikuttivat kaikki lähes tyhjiltä. Näin vain yhden perheen isossa altaassa liukumäen lähettyvillä. Heidän lisäkseen toisessa porealtaassa näytti olevan kolme jotain viidenkympin korvilla olevaa miestä, jotka selvästi alkoivat tuijottaa minua kävellessäni altaalle. En välittänyt heistä lainkaan vaan lähdin tutkimaan mitä kaikkea kylpylästä löytyisikään.

Tunti kului todella nopeasti nauttiessani eri altaista ja tutkiessani mitä kaikkea oli tarjolla. Vierailin kaikissa altaissa, liukumäessä ja saunoissa mitä oli tarjolla. Myös ulkoporealtaissa vietin tovin nauttien lämpöisestä vedestä ja kylmästä ulkoilmasta. Koko kylpylässä oloaikana paikalla ei ollut juurikaan ketään, vain muutamia ihmisiä. Ihmettelin tätä, mutta ajattelin kellon olevan vielä sen verran vähän että ihmiset keskittyivät ulkoiluun päivänvalon aikana. Kävelin taas kerran uimavalvojien kopin ohitse, jossa oli ihmisten vähäisyydestä huolimatta kaksi uimavalvojaa. Tumma nuori nainen ja vaalea nuori mies. Heillä taitaa olla ainakin tällä hetkellä rento vuoro ajattelin kävellessäni kylpylän vanhemmalle puolelle. Kävelin tyhjän lasten altaan ohitse ja päätin uida vielä hetken kuntoaltaassa.

En ollut uinut todella pitkään aikaan ja se tuntui jaloissani melko pian polskutellessani uimisen tapaista. Tunsin väsyväni nopeasti, mutta sinnikkäästi ajattelin uida vielä pari altaan mittaa. Johanna oli muun piikittelyn lisäksi naljaillut nykyisin entistä enemmän uudelleen kertyineille muodoilleni. Sain naljailun ajattelusta lisävoimaa ja aloin polskia entistä voimallisemmin, kunnes yhtäkkiä toiseen jalkaani iski viiltävä kipu. Tunsin kuinka pohjelihakseni kramppasi enkä voinut enää pysyä pinnalla. Altaassa ei ollut syvää, mutta silti paniikki iski tajuntaani voimalla ja vajosin pinnan alle. Jokainen äkillinen liike oli tuskaa jalan krampatessa voimallisesti. Samassa tunsin kuinka kädet menivät kainaloideni alle ja nostivat minut pinnalle. ’Rauhallisesti..’ kuulin määrätietoisen äänen sanovan ja saadessani taas henkeä sain rauhoitettua liikkeeni sydämeni takoessa kiivaasti edelleen. Uimavalvoja veti minut matalaan päähän ja saatoin nyt istua altaan pohjalla ilman pelkoa hukkumisesta. ’Kramppasiko jalkasi?’ naisuimavalvoja kysyi tullen eteeni ottaen kiinni pohjelihaksestani. ’Joo...sattuu tosi paljon..’ sain sanottua. ’Yritä rentoutua ja väännä vastaan’ nainen sanoi auttaen samalla hieromalla ja venyttämällä jalkaani.

11

5500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunsin kuinka pohkeeni rentoutui ja huomasin rentoutuvani muutenkin. ’Kiitos...pelastit minut..en tiedä olisinko päässyt tuolta pois omin avuin’ sain sanottua ja katsoin nyt tuon tumman naisen sinisiin silmiin. ’No sitä varten me täällä ollaan. Näitä sattuu toisinaan kuitenkin. Pystytkö kävelemään?’ hän sanoi auttaen minut seisomaan. ’No joo..ehkä jotenkin kutenkin...sattuu aika lailla pohkeeseen’, sanoin kun yritin ottaa muutamia askeleita pois vedestä. ’Okei..anna kun autan..käydään tuossa valvojien pukkarissa’, nainen sanoi ja nosti käteni hänen harteilleen. Sitten hän heilautti kättään toiselle uimavalvojalle ja huusi: ’Jalkakramppi. Käydään vähän hieromassa tuossa pukkarissa.’ Mies heilautti kättään vastaukseksi ja palasi valvojakoppiin. Odotin että menisimme yleiseen pukuhuoneeseen, mutta nainen johdattikin minut heidän pukuhuoneeseen, jossa oli pieni taukotila ja kaksi erillistä pientä pukutilaa. ’Mene tuohon penkille makaamaan, niin hierotaan vähän sitä jalkaa että pääset paremmin kävelemään’, nainen sanoi levittäen penkille pyyhkeen. Asetuin mahalleni makaamaan ja tunsin kuinka vilunväreitä kulki pitkin vartaloani adrenaliinin poistuessa. ’Sori..voit sä vähän kuivata ettei tule kylmä..’, nainen sanoi riisuen samalla märän keltaisen t-paitansa ja punaiset shortsinsa. Niiden alla hänellä oli musta uimareiden suosima uimapuku. Kuivasin hieman itseäni samalla katsellen vaivihkaa pelastajaani. Hän oli varmaan jossain 20 tienoilla, todella kauniskasvoinen. Tummat, melkein mustat, hiukset olivat sidottuna poninhännälle ja hänellä oli kauniit, pyöreät siniset silmät. Vartalo näytti lihaksikkaalta ja epäilin hänen harjoittelevan todella paljon uintia.

      ’Kiitos vielä kerran...mä muuten olen Sanna’, sanoin ja asetuin uudelleen makaamaan pyyhkeen päälle kuivempana nyt. ’Mä olen Tea..mä olenkin nähnyt sut tuolla sählyturnauksessa, kun olen ohitse kulkenut’, hän sanoi asettuen taakseni. ’Ai...mä en ole huomannutkaan siellä yleisöä’, sanoin kun tunsin Tean kädet pohkeellani. ’No joo..sieltä ylhäältä ikkunasta näkee suoraan kentälle. En siellä laidalla ole ollutkaan’, Tea sanoi alkaen hieromaan kipeää pohjettani. Se tuntui aluksi sattuvan, mutta pian tunsin kuinka kipu hiljalleen hävisi. ’Sä olet taitava hieromaan..kipu helpottaa..’ sanoin painaen pääni käsiäni vasten ja rentoutuen. ’Joo..mä olen käynyt muutaman kurssin ja periaatteessa voisin tätäkin hommaa tehdä. Täällä on kyllä hyvät jännitykset..varmaan siitä kentän reunalla seisomisesta tullut..’, Tea sanoi hieroen nyt myös ylempää. Hieronta sai aikaan nyt aivan erilaisia väreitä Tean käsien hieroessa takareisiäni. Toisaalta tunsin kuinka Tean kädet löysivät jännittyneitä kohtia lihaksistani, mutta toisaalta hänen kosketuksensa sai mielikuvitukseni liian rohkeaan laukkaan. ’Kiitos...tuntuu jo paljon paremmalta..’, sain sanottua kosketusten tuntuessa liiankin hyvälle. ’Kiva että auttoi. Varmaan sulla on toi pohje vähän aikaa kipeä, mutta nyt pystyy ainakin kävelemään. Takareidessäkin oli aika lailla jännitteitä’, Tea sanoi lopettaen hieronnan ja päästäen minut ylös. ’Kiitos tosi paljon...kunpa voisin jotenkin korvata tän’, sanoin noustessani ylös katseeni kiinteästi Tean lihaksikkaissa pakaroissa hänen kumartuessaan kaappinsa uumeniin. ’No ei tässä mitään...mun työtähän tää on’ ,Tea sanoi hymyillen kauniisti.

    • Lähdin hieman nilkuttaen saunaan ja pesulle. Saunassa oli muutama meidän pelaajistamme ja lisää oli pukuhuoneessa. Tervehdin tyttöjä ja kieltäydyin kohteliaasti heidän kutsuessaan minua uudelleen altaille heidän kanssaan. Yritin katsella josko Johannaa näkyisi, mutta en huomannut häntä. Hän ei ollut laittanut myöskään viestiä kännykkääni. Pukeuduttuani yritin soittaa hänelle, mutta hän ei vastannut. Päätin käydä pikaisesti syömässä ennen kuin palaisin makuupaikkaamme ja päädyin hampurilaiselle vaikka varmaan kuulisinkin siitä myöhemmin. Palatessani alppityyliseen huoneistoomme havaitsin sen tyhjäksi. Johannan puhelin näytti olevan pöydällä hylättynä. Rojahdin sohvalle television eteen ja valutin itselleni hieman punaviiniä. Päätin rentoutua ja odotella Johannaa.

      Odottelin pari tuntia ennen kuin Johanna tuli huoneistoomme. ’Moi...missäs sä olit?’, kysyin Johannan saatua kengät riisuttua. ’Mä kävin lenkillä..pitkällä lenkillä..sä oot näköjään telkkua katsellut’, Johanna vastasi riisuen hikisen piponsa ja takkinsa. ’Kävin mä uimassa....ja melkein hukuin sinne..’, vastasin kipakammin kuin olin tarkoittanut. ’Täh..mitä sä oikein meinaat?’, Johanna kysyi istuen penkille pienen pöydän ääreen. Selitin mitä kaikkea oli tapahtunut ja Johanna kuunteli. Lopetettuani vuodatukseni hän vain totesi ’No hyvä että oli valvojat paikalla’. Sitten hän meni suihkuun. Tietenkin suutahdin tästä ja otin lisää punaviiniä ja sipsejä ihan vain kiusallakin. Tullessaan suihkusta Johanna katsahti minua paheksuvasti, otti itselleen viiniä ja lähti laittautumaan. Pian aloin itsekin laittautumaan ja hieman kolea tunnelma välillämme jatkui koko illan. Johanna otti mielestäni rajulla kädellä alkoholia ja tuntui päihtyvän nopeasti. Itse olin kohtuullisesti humalassa, siemailtuani pikkuhiljaa vain viiniä. Keskustelut mitä kävimme koskivat vain joukkuetta ja pelejä. Niistä keskustelimme vielä siirtyessämme baarin kautta keikkapaikalle.

      Johanna päihtyi entistä enemmän odotellessamme keikan alkua. Suurimman osan ajasta Johanna huitelikin muualla kuin minun luonani esiintymislavan lähettyvillä. Näin Johannan roikkuvan baaritiskillä useaan otteeseen jonkun vaalean pitkän miehen kanssa, mutta epäilin hänen käyttävän vain miehen hyväuskoisuutta hyväkseen ja ottavan ilmaisia drinksuja. Juuri ennen kuin keikka alkoi kuulin äänen takaani ’Moi Sanna..säkin olet tullut tänne?’ Käännyin ja näin Tean jonkun pariskunnan kanssa seisovan takanani. ’No moi hengenpelastaja..kiva nähdä sua’, sanoin. Pariskunnan nainen kertoi Tealle heidän menevän ensin tilaamaan ja sitten lavan eteen. Tea sanoi etsivänsä heidät käsiinsä myöhemmin, mutta halusi jutella minulle ensin hetken. Heidän keskustellessaan sain tilaisuuden katsella Teaa pitempään. Hän oli pukeutunut mustaan hihattomaan toppiin, joka oli sidottu niskan taakse kiinni. Tean selkä oli puoleen väliin paljas ja mustien rintaliivien takaosa oli selvästi esillä. Jalassaan Tealla oli vaaleat farkut, jotka suorastaan nuolivat hänen lihaksikkaita jalkojaan. Huomasin myös pienen tatuoinnin hänen käsivarressaan. Tean kääntyessä takaisin minuun päin sanoin ’Hei...mä voisin nyt hieman osoittaa kiitollisuuttani ja tarjota sulle drinkin tai jotain’. Tea ei kieltäytynyt ja menimme baaritiskille tekemään tilausta.

    • Viihdyin todella hyvin Tean seurassa. Tulimme todella mainiosti juttuun. En ollut edes huomannut että keikka oli alkanut ennen kuin Johanna ilmestyi yhtäkkiä seuraamme. Esittelin Johannan ja Tean toisilleen, mutta Johanna oli niin humalassa ettei hänestä oikein tahtonut saada selvää. Päätin, että oli parasta lähteä viemään Johanna takaisin huoneistoomme nukkumaan. Olin jo hyvästelemässä Tean, kun hän yllätyksekseni tarjoutui auttamaan minua. Ensin kieltäydyin avusta vakuuttamalla, että selviäisin kyllä, mutta Tea silti tuli auttamaan. Onnekseni hän tuli auttamaan, sillä jouduimme melkein kantamaan Johannan huoneistoomme. Saimme kuitenkin hänet raahattua toiseen kerrokseen ja huoneistomme makuuhuoneen sängylle. Siinä Johanna tuli vielä hetkeksi tolkkuihinsa ja tokaisi: ’Oho Sanna...taasko sä olet bongannut jonkun kaunottaren...sä olet kyllä melkoinen...’, lopusta en saanut selvää, sillä samassa Johanna ryntäsi vessaan oksentamaan. Katsoin kasvot punaisena Teaa ’Sori...Johanna taitaa olla aika sekaisin..’ ’Ei se mitään..liika viina tekee tuollaisia..noi kuiteskin kannattaa siivota pois...mä voin katsoa Johannan perään..’, Tea sanoi osoittaen muutamia oksennusroiskeita lattialla.

      Sain siivottua kaikki roiskeet juuri ennen kuin Tea talutti Johannaa takaisin sänkyyn. Johanna sammui välittömästi vaatteet päällään ja laitoimme viltin hänen ylleen. ’Sori...kaikkea sitä pitääkin kokea..’, sanoin laittaen oven kiinni perässäni. ’Meni ilta sulla vähän piloille..’, jatkoin tullessamme pieneen keittiöön. ’Eihän tässä mikään ole piloille vielä mennyt..ja eihän tuo mitenkään sun vika ole...liika on liikaa aina..’, Tea sanoi pilke silmäkulmassaan. ’Voisin kuitenkin vielä ottaa jotain juotavaa, jos et heti ole menossa nukkumaan?’, hän jatkoi istuen sohvalle. ’Joo..siis tottakai..otatko siideriä?’, kysyin ja otin jo kaksi pulloa esille jääkaapista Tean nyökättyä vastaukseksi. ’Ei kait se mitään muuta sekoillut tuo Johanna siellä vessassa?’, kysyin sillä olin ollut kuulevinani puhetta Johannan oksentamisen tauottua. ’Ei se mitään...käski nauttia sinusta..olet kuulemma taitava..’ Tea sanoi hymyillen ja siemaisten siideriä. Lehahdin aivan tulipunaiseksi ’Siis mitä se oikein sanoi!’ ’No en mä saanut oikein siitä lopusta selvää..’ Tea sanoi ja istui sohvalle siemaisten siideriä. Itse konkoilin myös sohvan toiseen päähän istumaan jalan alkaessa särkemään enemmän. ’Vieläks toi sun jalka on kipeä?’ Tea kysyi osoittaen jalkaani. ’No nyt siihen taas alkoi sattumaan..varmaan kun taas seisoi tuolla baarissa ja kun Johannaa kannettiin...kyl se tästä’, sanoin hymyillen vaisusti. ’No hei..mä voin taas hieroa sitä...siitä se paranee’, Tea sanoi nousten jo seisomaan ’Mennään tuohon toiseen makkariin..siinä oli pienempi sänky’, hän jatkoi. ’No ei sun tarvi..sulla mennyt muutenkin koko päivä mun paapomiseen..’, yritin vastustella. ’No älä nyt viitsi’, Tea sanoi ja otti kädestäni kiinni. Hän veti minut perässään pieneen makuuhuoneeseen. ’No ni..noi farkut otat pois ja sitten tähän makoileen’ hän jatkoi siirtäen ylimääräiset tyynyt pois. ’No enhän mä nyt...kehtaa..’, sanoi tajuten ylläni olevan vähän erilaiset vaatteet kuin uimahallissa. ’No mikset kehtaa..siitä vain rohkeasti’, Tea yllytti saaden minut riisumaan farkkuni ja sukkahousuni. Menin mahalleni sängylle makoilemaan salaisten paikkojeni verhona vain mustat pitsiset hipsterit.

      Tea ei arkaillut vaan alkoi heti hieromaan pohjettani. Tällä kertaa hänen hierontansa ei sattunut niin kovasti vaan tuntui heti auttavan. Tea hieroi taitavasti ja tunsin kuinka hän hitaasti siirtyi ylemmäs aina pakaralleni saakka. En puhunut mitään, nautin vain hänen hieronnastaan. Tunsin kyllä himojeni heräävän, mutta alahuultani purren kielsin ne. ’Noin..miltäs nyt tuntuu’, Tea kysyi hetken päästä. En tiedä kuulinko väärin, mutta aivan kuin hänen äänensä olisi hieman värissyt. Nousin ylös ja testasin jalkaani. ’Ei satu enää lainkaan...sä olet kyllä upea’, sanoin ja annoin nopean halin Tealle. ’Öö..joo..otetaan sille’, Tea sanoi jotenkin hieman vaivaantuneena. ’Joo..mut nyt otetaan myös drinksut..tule’, otin vuorostani Teaa kädestä kiinni ja menimme pieneen keittiöön korkean pöydän äärelle istumaan. Kaadoin meille shotit ja kumosimme ne kilistäen. Aloimme keskustelemaan elämästä ylipäätään ja suhteista. Huomasin kuinka välttelin kertovani omien kumppaneitteni sukupuolen. Tealla tuntui olleen vain lyhyitä suhteita ja yleensä aika vääräntyyppisten miesten kanssa. Jopa yllättävänkin monen hänen ikäänsä nähden. Keskustelun aikana uppouduin täysin Tean silmiin ja huomasin tarkkailevani hänen huuliaan.

    • Ehdimme kumota muutaman shotin jutustelumme lomassa, kun samassa Tea sai viestin. ’Jaa..kaverit on jo huolissaan..keikka on loppunut’, Tea sanoi naurahtaen ja alkoi kirjoittaa vastausta viestiin. Ihailin Teaa samalla ja olisin niin halunnut suudella häntä. ’Ai..pitääks sun lähteä?’ kysyin kumoten shottini lopun kurkkuuni. ’No eihän mulla ole ketään odottamassa...kaverit vain huolissaan...kerroin jo missä olen’ Tea sanoi nousten kuitenkin tuolista ylös. Automaattisesti nousin samalla ja tajusin kuinka lähellä toisiamme olimme. Vain muutama sentti ja olisimme koskettaneet toisiamme. Katsoimme vain toisiamme silmiin hiljaisuuden vallitessa. Sitten Tea rikkoi hiljaisuuden ’Oletko sä hyvä antamaan orkkuja, niin kuin Johanna sanoi,’ Punastuin taas kerran Tean suorasta kysymyksestä. ’En tiedä...mutta ne suhteet mistä puhuimme..on suurin osa naisten kanssa...ja kyl mä monesti huomaan joutuvani vaikeuksiin seksuaalisen intohimojeni kanssa..’ yritin selittää hieman sopertelevalla äänellä. En tiedä miten kaikki tapahtui, mutta oletin Tean kumartuvan puoleeni ja suutelin häntä suoraan suulle. Tea vetäytyi nopeasti hämmentyneenä taaksepäin. ’Anteeksi...sori..’ aloin soperrella, mutta Tea laittoi sormensa suulleni ja nyt ainakin omaehtoisesti kallisti päätänsä lähemmäs omaani. Otin hänen niskastaan kiinni ja painoin omat huuleni hänen huuliaan vasten. Vartalomme painautuivat toisiaan vasten kun aloimme suutelemaan. Ensin kokeilevasti ja hellästi, sitten intensiteetti kasvoi ja vaihdoimme intohimoisia kielisuudelmia.

      Tea vetäytyi ensin ja aluksi hieman piti minua loitolla. ’Johanna oli ainakin tässä oikeassa..olet hyvä suutelemaan..mutta miten hän suhtautuu tähän?’ ’En tiedä...ei luultavasti pidä. Varmaan siitä syystä hän onkin minulle vihainen...luulen että suhteemme on ohi..’ sanoin tajuten nyt asian. ’En halua tulla väliinne...en tiedä mitä haluan...muuta kuin kokea intohimon huumaa..’ Tea sanoi katsoen silmiini. ’Älä sinä siitä välitä...minä haluan sinua nyt..jätä muut jutut minun huolekseni’, sanoin ja otin Teaa kädestä. Johdatin hänet pesuhuoneeseen ja käännyin katsomaan häntä. ’Pystytkö siihen...jättämään muun minun huolekseni ja vain nauttimaan tästä hetkestä?’ ’Aivan varmasti...vaikka jännittää aivan sikana..’ Tea sanoi virnistäen. Hymyilin hänelle ja ojensin käteni hänen kaulansa taakse. Avasin hänen toppinsa ja riisuin sen pois. Tean rintakehä nousi ja laski tiheään tahtiin tullessani aivan lähelle ja avatessani hänen rintaliivinsä. Hänen rintansa olivat kauniit. Vain hieman isommat kuin omani ja nännipihat olivat tummemmat ja isommat kuin omani. Tean seisoessa kädet sivuillaan riisuin oman puseroni ja rintaliivini. Otin hänen kätensä ja ohjasin sen rinnalleni. Tea hyväili rintaani hieman, tunnustellen sitä arasti ’En ole koskaan kokeillut kenenkään toisen naisen rintaa’, hän kuiskasi. ’Teet vain sen mitä haluat...et muuta..’ sanoin ja painauduin hänetä vasten suudellen kiihkeästi. Paljaat rintamme painautuivat myös toisiaan vasten ja tunsin Tean kovettuneiden nännien omiani vasten.

      Suudelmamme lomassa käteni kulkivat Tean etupuolelle ja avasin hänen farkkunsa. Painoin ne ja ohuet sukkahousut alas lattialle ja pois jalasta. Tealla oli yllään tavallist mustat pikkarit enkä jäänyt niitä ihailemaan sen enempää vaan riisuin nekin nopeasti. Lisäsin omat hipsterini vaatekasaamme ja vedin Tean suihkuun. Lämmin vesi virtasi päällemme kun uppouduimme jälleen kiihkeään suuteluun. Märät vartalomme painautuivat toisiaan vasten tiiviisti ja tunsin Tean käsien vaeltavan pitkin selkääni rohkeammin. Otin saippuaa käteeni ja aloin levittämään sitä hellästi Tean vartalolle. Levitin saippuaa Tean ylävartalolle liu’uttaen käsiäni hänen rintojensa ylitse, lihaksikkaille käsivarsille ja kiinteän vatsan kautta selälle. Painauduin vasten hänen saippuaista selkäänsä levittäen saippuaa nyt hänen reisilleen kiertäen vielä jalkovälin. Kumarruin ja pesin pohkeet sekä varpaat hellän huolellisesti palaten takaisin ylös takareisiä myöten. Levitin saippuaa kauniille pakaroille ja niiden väliinkin ennenkuin painauduin taas tiiviisti vasten Tean selkää ja pujotin käteni hänen jalkojensa väliin. Tunsin kuinka kuuma ja kostea hän oli alkaessani pestä häntä hellästi. Tea voihkaisi ja oli silmät suljettuna tullessani hänen eteensä. Suutelin häntä kiihkeästi ja Tean alkaessa viruttamaan itseään pesin oman vartaloni ja intiimit paikkani.

    • Tea oli jo kuivaamassa itseään saatuani pestyä oman vartaloni. Hymyillen hän laittoi pyyhkeen naulaan kuivumaan ja peppuaan keinuttaen käveli pieneen makuuhuoneeseen. Innokkaana kuivasin itseni nopeasti ja seurasin hänen perässään. Mieleeni ei enää juolahtanutkaan huolehtia itsekuristani tai Johannasta. Himoni veivät minut taas täysin mennessään. Tea oli mennyt makoilemaan sängylle ja levittänyt jalkansa minulle. Hänen trimmattu häpynsä kiilteli kosteutta ja näin kuinka hänen sormensa hitaasti leikkivät siellä. Tämän parempaa kutsua en kaivannut vaan melkein syöksyin hänen jalkojensa väliin ja painoin huuleni vasten hänen häpyhuuliaan. Levitin sormillani hieman hänen häpyhuuliaan ja aloin pitkin nautinnollisin kielen vedoin nuolemaan tuota kaunista kukkaa, joka avasi lehtensä minulle päästäen maistamaan mettä. Tean sormet uppoutuivat hiuksiini ja kuulin vaimeaa voihkintaa kieleni liukuessa välilihalta häpyhuulien välistä klitorikselle asti. Tea painoi päätäni vasten häpyään ja tunsin leukani kostuvan hänen mahlastaan. Otin paisuneen klitoriksen suuhuni ja aloin imemään kielen jatkaessa levotonta pyörimistään. Tea alkoi vinkua vaimeasti ja tunsin hänen vartalonsa jäykistyvän. Kiihdytin tahtiani entisestään ja imin häntä liikuttaen suutani samalla minimaalisesti edestakaisin. Samassa Tea alkoi vapisemaan ja tärisemään. Jatkoin hänen nuolemistaan edelleen ja tunsin kuinka uusi orgasmiaalto kulki Tean vartalon lävitse. Tunsin melkein happeni loppuvan, mutta sinnikkäästi jatkoin Tean tyydyttämistä, kunnes hän alkoi painamaan reisiään yhteen ja työntämään päätäni pois.

      Kuivasin leukani ja katsoin hymyillen raskaasti hengittävää kaunotarta. ’Huh...ihana orkku..mä kyllä olin tuon tarpeessa..’ Tea sanoi. Häpyni sykki kiimasta ja halusin itsekin tyydytystä. Käteni hyväilivät vartaloani ja käytin sormeani hävyssäni. Nuolaisin kiimanesteeni Tean katsellessa touhuani. ’Runkkaa mulle..’, Tea sanoi ääni käheänä. Tea nousi istumaan ja katsomaan kuinka levitin jalkani hänelle ja aloin pyörittämään sormiani hävyssäni. Pilluni litisi irstaasti sormieni pyöriessä villisti. Toisella kädellä puristelin rintaani ja suljin silmäni. Nautin sormistani ja Tean katselu lisäsi kiihotustani. Kuulin kuinka Tea voihkaisi ja avasin silmäni. Hän katseli tiiviisti runkkaamistani ja näin hänen tekevän itselleen hyvää. Siirryin aivan hänen lähelleen ja suutelin samalla kun jatkoimme molemmat itsemme tyydyttämistä. Katsoin Teaa kiinteästi silmiin ja siirsin oman käteni hänen kätensä tilalle. Toisella kädelläni ohjasin Tean käden oman häpyni ylle. Aloimme nyt hyväilemään toistemme häpyjä vaihtaen kuumia suudelmia samalla. Tean sormet aluksi arkailivat mutta alkoivat nopeasti pyörimään häpyni päällä. Tunsin kuinka Tea työnsi yhden sormensa sisälleni pyörittäen peukaloaan klitorikseni päällä. Matkin hänen sormiensa liikkeitä ja suudelmamme vaihtuivat kiihkeäksi huohotukseksi. Tulin hieman Tean päälle helpottaakseni käsiemme liikkeitä ja tunsin kuinka Tean sormi liukui nopeasti sisälläni. Pian hän otti toisen sormen kaveriksi ja nussi minua kahdella sormellaan. Matkin häntä parhaani mukaan kunnes orgasmi alkoi vavisuttamaan vartaloani. Tea saattoi minut loppuun asti ja orgasmini laannuttua painoin hänet sänkyä vasten. Aloin vuorostani nussimaan kahdella sormellani häntä pyörittäen toisen käden sormiani hänen klitoriksensa päällä. Tea vikisi kiimaisena työnnellen lantiotaan sormiani vasten. Sitten hänen häpynsä alkoi supistella ja hän laukesi vikisten tyynyä vasten äänekkäästi. Otin sormeni Tean sisältä ja hänen nähden nuolin ne puhtaaksi.

      Tea näytti rohkaistuneen ja seurasi esimerkkiäni. Hän nuoli omat sormensa ja otti sitten lantiostani kiinni. Tea valutti itsensä alleni ja nousin polvilleni sängylle. Tunsin hänen kuuman hengityksen häpyäni vasten varovaisten kielen lipaisujen alkaessa. Nojasin seinää vasten Tean alkaessa hitaasti nuolemaan minua. Nautin tuosta varovaisesta kielen kuljennasta enkä painostanut Teaa vaan annoin hänen maistella rauhassa. Tea kuitenkin tiesi mistä itse tykkää ja selvästi käytti tätä hyväkseen. Huomasin kuinka nopeasti aloin huohottamaan ja purin alahuultani kiiman yltyessä. Nojasin toisella kädellä seinää vasten toisen käteni mennessä pakaralleni. Puristelin ja hieroin sitä samalla kun Tea jatkoi ihanaa kielileikkiään. Tea ilmeisesti huomasi ilkikurisen käteni ja auttoi minua omilla käsillään. Hän levitti pakaroitani ja oma käteni eksyi peppuaukolleni. Se vain lisäsi nautintoani. Tean kielen rytmin kiihtyessä pyöritin sormeani nopeammin. Tunsin orkun olevan jo todella lähellä ja painoin sormeni hieman peppuuni. Voihkaisin ääneen orkun vavisuttaessa vartaloani rajusti. Hieroin häpyäni edestakaisin vasten Tean naamaa tajuten sen vasta kun orkun aallot alkoivat hiipua. Nousin Tean yltä ja menin aivan hänen viereensä makaamaan. ’Kiitos’, sanoin ja suutelimme. Makoilimme hetken hiljaa vierekkäin, kunnes nousin ja hiivin yläkertaan. Tea jäi nukkumaan alakerran makuuhuoneeseen.

      • Fanisi

        lhana,taidot jäljellä ja tietysti jatkoa,jatkojahan odotellaan,Paras olet !!


    • himokas1

      Aah, ihanaa luettavaa. Taidat kirjottaa omista kokemuksistas:)

      • Fanisi

        Miksi 24 jän n/n on ihan "kuollut",odotellut olen jatkoa,tai uutta ja jopa uusien kirjoittajien,Novelleja,tulkaa esiin ihanin,kiihoittavin tarinoin ja Seuralainen,olethan vieläkin voimissa,ei paineita Sinulle ,vaikka aika monta toivetta,jatkoa olen Sulta pyytänyt meidän iloksemme,toivon ,vielä"ainakin"kerran ,tytöt Hiihtoreissulta,olivatko he myös salibandy leirillä,pelaamassa vai järjestejy puolella ! Sori jos Fanisi taas kerran,viestittää !


      • Fanisi
        Fanisi kirjoitti:

        Miksi 24 jän n/n on ihan "kuollut",odotellut olen jatkoa,tai uutta ja jopa uusien kirjoittajien,Novelleja,tulkaa esiin ihanin,kiihoittavin tarinoin ja Seuralainen,olethan vieläkin voimissa,ei paineita Sinulle ,vaikka aika monta toivetta,jatkoa olen Sulta pyytänyt meidän iloksemme,toivon ,vielä"ainakin"kerran ,tytöt Hiihtoreissulta,olivatko he myös salibandy leirillä,pelaamassa vai järjestejy puolella ! Sori jos Fanisi taas kerran,viestittää !

        "Armaani" odotan,enkä varmaan ole ainoa, jatkoa,useaan ja vieläkin,Sinun kirjoittamiisi ,moneen,moneen,tarinaan mut näinhän se on,hyvää kannattaa odottaa ! Ps.Fanisi joka antoi , jotain ideoitakin joskus,ei mitään, Sä olet kiva,ihana...


    • Muutenhyvä

      Muuten ok mutta lespoilu menee aina yli hilseen... :) Kylhänse muuten, mut se vaan ei oo normaalia joku vinksahus siellä pääkopassa on pitänyt tapahtua mutten nyt tässä mollaa ketään ihmistä... Tarna on täydellinen jos hommaat enskerralla miehen ettiedäkkään kuinka ihnalta se tuntuu pillussa jotenkin nihkeetä jättää se tohon nuleskelu vaiheesee tai jotai dildoi käyttää ko sen vois tehä ihan normaalistikkin.. :)

    • .Ihanasti.kiihottunut.

      Hyvä tarina. Voisitko kirjoittaa uutta tämmöistä mutta eri aiheesta vaikka

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe