Siispä mitä päälle kaasolle??? Voisiko joku kertoa jonkin nettisivun osoitteen josta löytyisi kuvia myös kaasonpuvuista. Ne joilla on kokemuksia kertokaapas, että jos kaason puku vuokrataan niin kuka sen maksaa? Entä kaason meikki ja kampaus?
Kaason pukeutuminen
6
1159
Vastaukset
- Amaalia
Ainakin osoitteesta http://www.foreverbridals.com löytyy myös kaasojen pukuja. Itse olin viime talvena kaasona ja vuokrasin erään puvun juuri tuosta mallistosta. Yleensä pukuja voi vuokrata morsiuspukuliikkeistä. Puvun vuokra ja kampaus meni omasta pussista, meikin tein itse. Hääpareilla on yleensä niin paljon muutakin maksettavaa että en edes kehdannut pyytää hääparia kustantamaan pukua tai kampausta.
- Aurora
Jos hääparilla on jotain erityistoivomuksia kaason ja bestmanin pukeutumisen ja ulkonäön suhteen niin he myös vastaavat kustannuksista. Muuten kaaso voi hyvin maksaa vaatteensa itse. En ainakaan kehtaisi itse pyytää rahaa omasta tälläytymisestäni jos kaasona olisin.
Omissa häissämme annoimme avustajille (2 2) vapaat kädet, mutta miehet vuokrasivat oma-aloitteisesti samanlaiset saketit kuin sulhasella. Kaasoilla oli juhlamekot. Meille ei ollut väliä olivatko kaasot laittautuneet itse vai käyneet kampaajalla. - kaaso
näin minäin olen asian ymmärtänyt että jos kaason halutaan tietyllä tavalla pukeutuvan , pari kustantaa asun, muuten omasta pussista. Meillä morsian haluaa lisäksi maksaa kampauksen; kaaso (minä) kun on opiskelija jolla ei muuten kampaajakäyntiin varaa olisi. Minun pukuni tulee myötäilemään morsiammen tyyliä: toki väri on eri ja helma paljon kapeampi, mutta tyyliltään yksinkertainen kuten morsiamenkin asu. kiitos ajattelevaiselle morsiamelle, joka ei oleta kaasonsa olevan miljonääri :) (lisään nyt tähän että morsian on siis työssäkäyvä , samoin sulhanen)
- perhonen
Nimittäin niin monenlaista olen nähnyt. Eräissä häissä kaasolla oli iltapukutyyppinen puku, jonka vuokrauksen sekä kaason kampauksen maksoi hääpari. Tämä siksi, että hääpari nimenomaan toivoi kaason pukeutuvan tiettyyn väriin ja tyyliin. Bestmanille oli myös vuokrattu puku. Toisissa häissä kaaso oli pukeutunut tavalliseen juhlahameeseen ja maksoi itse pukeutumisensa ja kampauksensa. Bestmanilla oli tällöin yllään vanha tumma pukunsa. Häät tosin olivatkin hyvin "eleettömät", jos nyt niin voi sanoa. (Yhtä hauskaa silti oli molemmissa.)
Kysele siis morsiusparilta heidän toiveitaan!- Pupu
Jatkan vielä että me kustansimme 2.v morsiustytön puvun vuokran.Toiselle isolle tytölle lainasin oman pitkän vaal.sinisen kotelomekkoni joka sopi kuin nenä päähän ja toiselle tytölle teetettiin samanlainen.Kaaso kustansi itse oman mekkonsa ja meikin plus kampauksen.Myös bestman kustansi oman smokkinsa vuokran.Miehelläni oli myös smokki.Kaaso ja bestman olivat kehittäneet juuri sopivasti ohjelmaa,2-3 leikkiä ja sulhasen ryöstön.Jouduin laulamalla lunastamaan hänet takaisin.Vinkiksi annan että käy lainaamassa kirjastosta SUURI LEIKKIKIRJA,josta löytyy häihin sopivia leikkejä ja huumoripuheita,mm,vironkielinen hauska puhe ym..
- Pupu
Minun häissäni kaaso pukeutui minun toivomuksesta vaaleansiniseen pitkään kotelopukuun.Myös kaksi isoa jo murrosikäistä morsiustyttöäni pukeutui vaaleansiniseen pitkään kotelopukuun.Häissäni vaaleansininen oli teema väri.Eli kutsukorteissa jotka tehtiin itse,oli vaal.sin.pohja,pukuni korsettiyläosa oli vaal.sininen,alaosa valkoinen.Pikkuinen 2-v morsiustyttö oli valkoisessa vuokratussa mekossa.Myös kimppuni oli sini-valkoinen.Meillä oli aivan ihanat talvihäät ja näytin aivan lumikuningattarelta.Kynttilöillä ja jätkän kynttilöillä sai mahtavan tunnelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954