Amigo

Kyllikki ja Mauriz

Joku tiesi kertoa tuossa viime vuoden puolella et Jorma Kalevi olis siirtyny manan majoille, ei ole, lauleli Amigossa Loppiaisviikolla , että elossa on ja voi hyvin

31

2143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • migo2

      Kelpais varmaan Kyllikillekin ja ehkä sinullekin kun kerran Kanarialla ollaan :-), en itse, mutta itselläni on.

    • 2+1=5

      Eiks tolla Kyllikillä ollu toi Mooriz et elä tarjoo sille jormaa

    • kurpakka

      Voihan vindy,älkää nyt kuolettako Jorma Kalevia ennen aikojan... Onhan se ilo nähdä se kelmeä naama siellä tiffanyn pimennoissa.. Mies ei rusketu kun nukkuu päivät ja luuhaa yöt milloin missäkin. Samaten on tämä naisystävänsä.kalman valkoinen ja aina pienessä myötäisessä.. Näinhän se elämä kuljettaa kutakin tavallaan.. Siis hyvät Jorma kaleville ja elä pitkään jos ei muuten niin toisten kiusalla...

      • Sirpa+mies

        Joku oli nettijtuissa jo kuolettanut Jorma Kalevi...käsitykseni mukaan näitä juttuja oli kirjoittanut joku Seppo-koo kuka lie mutta ainakin sairas päästään.
        Olin mieheni kanssa Kanariansaarten Inglesissä ja kuuntelemassa kolmeen otteeseen Jorma Kalevin loistavaa tulkintaa kappaleesta kuin kappaleesta.Amigo ja Mä kiittää sua tahdon oli hänen levytyskappaleet joita kävimme toivomassa. Edesmenneen laulajan Kari Tapion Kaipuu kappale sopi Jorma Kalevin äänelle niin kuin nenä päähän. Kahden illan laulut loppuivat mahtavaan tulkintaan operettisävelmään Mustalaisruhtinatar.( Tiffany la.5.1. ja Amigo su.6.1.) Torstaina
        10.1. suuntasimme vielä kuuntelemaan Jorma Kalevia ja Jukka Lampelaa. Olipa yllätys että Jorma kalevin komea ääni oli kadonnut flunssan ja keuhkoputkentulehduksen johdosta. Positiivista oli kuitenkin että tuli paikalle kertoen itse tilanteen ja yritti kähistä muutaman kappaleen. Kaveria ei jätetä oli Souvareiden Jukka Lampelan periaate ja hän lauloi yhden kunnon setin. Jukka Lampela oli meille uusi tuttavuus. Oikein sympaattinen Pohjan poika.
        Lauantaina tulimme valkoiseen Pohjolaan ja vuoden päästä otetaan uusiksi.
        Jos teillä on tietoa Jorma Kalevin terveydentilasta ja kuulumisia niin mielellään luemme asiallia kirjoituksia.


      • Mehtämies
        Sirpa+mies kirjoitti:

        Joku oli nettijtuissa jo kuolettanut Jorma Kalevi...käsitykseni mukaan näitä juttuja oli kirjoittanut joku Seppo-koo kuka lie mutta ainakin sairas päästään.
        Olin mieheni kanssa Kanariansaarten Inglesissä ja kuuntelemassa kolmeen otteeseen Jorma Kalevin loistavaa tulkintaa kappaleesta kuin kappaleesta.Amigo ja Mä kiittää sua tahdon oli hänen levytyskappaleet joita kävimme toivomassa. Edesmenneen laulajan Kari Tapion Kaipuu kappale sopi Jorma Kalevin äänelle niin kuin nenä päähän. Kahden illan laulut loppuivat mahtavaan tulkintaan operettisävelmään Mustalaisruhtinatar.( Tiffany la.5.1. ja Amigo su.6.1.) Torstaina
        10.1. suuntasimme vielä kuuntelemaan Jorma Kalevia ja Jukka Lampelaa. Olipa yllätys että Jorma kalevin komea ääni oli kadonnut flunssan ja keuhkoputkentulehduksen johdosta. Positiivista oli kuitenkin että tuli paikalle kertoen itse tilanteen ja yritti kähistä muutaman kappaleen. Kaveria ei jätetä oli Souvareiden Jukka Lampelan periaate ja hän lauloi yhden kunnon setin. Jukka Lampela oli meille uusi tuttavuus. Oikein sympaattinen Pohjan poika.
        Lauantaina tulimme valkoiseen Pohjolaan ja vuoden päästä otetaan uusiksi.
        Jos teillä on tietoa Jorma Kalevin terveydentilasta ja kuulumisia niin mielellään luemme asiallia kirjoituksia.

        Sirpa ja sirpan mies j.K.: Dementia vai monipersoonallisuushäiriökö iski vai miksi haluatte lukea tietoa terveydentilastanne täällä netissä? Tietysti on hyvä kerrata flunssat ja muut nettipalstoilla jos ei asiaa itse muista, mutta oikeastaan tämän palstan lukijat eivät ole kiinnostuneita terveydestänne yksityiskohtaisemmin. Myöskään ei ole palstan sääntöjen mukaista haukkua toisen kirjoittajan olevan "sairas päästään". Tunnen Sepon kuten moni Inglesin kävijä ja hän on varmasti selväpäinen.


      • Karma Jolevi
        Mehtämies kirjoitti:

        Sirpa ja sirpan mies j.K.: Dementia vai monipersoonallisuushäiriökö iski vai miksi haluatte lukea tietoa terveydentilastanne täällä netissä? Tietysti on hyvä kerrata flunssat ja muut nettipalstoilla jos ei asiaa itse muista, mutta oikeastaan tämän palstan lukijat eivät ole kiinnostuneita terveydestänne yksityiskohtaisemmin. Myöskään ei ole palstan sääntöjen mukaista haukkua toisen kirjoittajan olevan "sairas päästään". Tunnen Sepon kuten moni Inglesin kävijä ja hän on varmasti selväpäinen.

        Luulisi Kanarialla olevan muutakin katseltavaa kuin joku suomalainen "JormaKalevi", voi herranjumala teitä kaikkia...


      • lentojätkä2
        Mehtämies kirjoitti:

        Sirpa ja sirpan mies j.K.: Dementia vai monipersoonallisuushäiriökö iski vai miksi haluatte lukea tietoa terveydentilastanne täällä netissä? Tietysti on hyvä kerrata flunssat ja muut nettipalstoilla jos ei asiaa itse muista, mutta oikeastaan tämän palstan lukijat eivät ole kiinnostuneita terveydestänne yksityiskohtaisemmin. Myöskään ei ole palstan sääntöjen mukaista haukkua toisen kirjoittajan olevan "sairas päästään". Tunnen Sepon kuten moni Inglesin kävijä ja hän on varmasti selväpäinen.

        kukas seppo on selväpäinen ja "sairas päästään"..........oliks sukunimi ja vakkari punkkauspaikkakunta.... vai oliks se joku puskist ilkkuva hämy....??


      • turkulaisii
        Sirpa+mies kirjoitti:

        Joku oli nettijtuissa jo kuolettanut Jorma Kalevi...käsitykseni mukaan näitä juttuja oli kirjoittanut joku Seppo-koo kuka lie mutta ainakin sairas päästään.
        Olin mieheni kanssa Kanariansaarten Inglesissä ja kuuntelemassa kolmeen otteeseen Jorma Kalevin loistavaa tulkintaa kappaleesta kuin kappaleesta.Amigo ja Mä kiittää sua tahdon oli hänen levytyskappaleet joita kävimme toivomassa. Edesmenneen laulajan Kari Tapion Kaipuu kappale sopi Jorma Kalevin äänelle niin kuin nenä päähän. Kahden illan laulut loppuivat mahtavaan tulkintaan operettisävelmään Mustalaisruhtinatar.( Tiffany la.5.1. ja Amigo su.6.1.) Torstaina
        10.1. suuntasimme vielä kuuntelemaan Jorma Kalevia ja Jukka Lampelaa. Olipa yllätys että Jorma kalevin komea ääni oli kadonnut flunssan ja keuhkoputkentulehduksen johdosta. Positiivista oli kuitenkin että tuli paikalle kertoen itse tilanteen ja yritti kähistä muutaman kappaleen. Kaveria ei jätetä oli Souvareiden Jukka Lampelan periaate ja hän lauloi yhden kunnon setin. Jukka Lampela oli meille uusi tuttavuus. Oikein sympaattinen Pohjan poika.
        Lauantaina tulimme valkoiseen Pohjolaan ja vuoden päästä otetaan uusiksi.
        Jos teillä on tietoa Jorma Kalevin terveydentilasta ja kuulumisia niin mielellään luemme asiallia kirjoituksia.

        Kyll maar toi Kanarial oleva Jorma Kalevi on ihan oriiginelli aito tuote. Meill Turun suunnas on karaokee vetäny samaniminen kaveri mutt se on vähä simmonen hämärä limanisko. Ei se eres ossaa laulaa ett parempi ku antaa muitten laulaa.Tämmöst tääll on


      • inhimillinen2
        Mehtämies kirjoitti:

        Sirpa ja sirpan mies j.K.: Dementia vai monipersoonallisuushäiriökö iski vai miksi haluatte lukea tietoa terveydentilastanne täällä netissä? Tietysti on hyvä kerrata flunssat ja muut nettipalstoilla jos ei asiaa itse muista, mutta oikeastaan tämän palstan lukijat eivät ole kiinnostuneita terveydestänne yksityiskohtaisemmin. Myöskään ei ole palstan sääntöjen mukaista haukkua toisen kirjoittajan olevan "sairas päästään". Tunnen Sepon kuten moni Inglesin kävijä ja hän on varmasti selväpäinen.

        Olemme kiinnostuneita Jorma Kalevin tämänhetkistä voinnista vaikkei kaikkia kiinnostaisikaan.Samalla jos teillä on tietoa Saija Varjuksen voinnista niin please kirjoittakaa. Kuulin kiertoteitse että Saija Varjus olisi esiintymässä Amigossa. ONko näin?


      • 8+13
        turkulaisii kirjoitti:

        Kyll maar toi Kanarial oleva Jorma Kalevi on ihan oriiginelli aito tuote. Meill Turun suunnas on karaokee vetäny samaniminen kaveri mutt se on vähä simmonen hämärä limanisko. Ei se eres ossaa laulaa ett parempi ku antaa muitten laulaa.Tämmöst tääll on

        Turun Jorma Kalevi vaihtoi tuonne enkelikuoroon tuossa syys-lokakuussa, toivottavasti siellä laulu toimii paremmin sitten kun aikanaan tapaatte.


      • taavitsaisenmarita
        Sirpa+mies kirjoitti:

        Joku oli nettijtuissa jo kuolettanut Jorma Kalevi...käsitykseni mukaan näitä juttuja oli kirjoittanut joku Seppo-koo kuka lie mutta ainakin sairas päästään.
        Olin mieheni kanssa Kanariansaarten Inglesissä ja kuuntelemassa kolmeen otteeseen Jorma Kalevin loistavaa tulkintaa kappaleesta kuin kappaleesta.Amigo ja Mä kiittää sua tahdon oli hänen levytyskappaleet joita kävimme toivomassa. Edesmenneen laulajan Kari Tapion Kaipuu kappale sopi Jorma Kalevin äänelle niin kuin nenä päähän. Kahden illan laulut loppuivat mahtavaan tulkintaan operettisävelmään Mustalaisruhtinatar.( Tiffany la.5.1. ja Amigo su.6.1.) Torstaina
        10.1. suuntasimme vielä kuuntelemaan Jorma Kalevia ja Jukka Lampelaa. Olipa yllätys että Jorma kalevin komea ääni oli kadonnut flunssan ja keuhkoputkentulehduksen johdosta. Positiivista oli kuitenkin että tuli paikalle kertoen itse tilanteen ja yritti kähistä muutaman kappaleen. Kaveria ei jätetä oli Souvareiden Jukka Lampelan periaate ja hän lauloi yhden kunnon setin. Jukka Lampela oli meille uusi tuttavuus. Oikein sympaattinen Pohjan poika.
        Lauantaina tulimme valkoiseen Pohjolaan ja vuoden päästä otetaan uusiksi.
        Jos teillä on tietoa Jorma Kalevin terveydentilasta ja kuulumisia niin mielellään luemme asiallia kirjoituksia.

        en tiää Jorma Kalevin tän hetkisest voinnist mutt löytyi www.tiffany.fi sivult kun siit linkitti Amigo tapahtumiin ett Jorma Kalevi ja Marita Taavitsainen laulaa 25.1. Amigos
        Siel on joku Lions hyväsntekeväisyystanssitapahuma


    • Punainenlippis

      Totta helkkarissa on muitakin ,mutta onko yhtä mielenkiintoista? Sinne tulee yrittäjiä josjonkinlaisia Suomesta ,on kauden ja luikkii häntä koipien välissä pois. Jorma Kalevi on ollut yli kolmekymmentä vuotta hoilaamassa siellä ja taitaa kehno hoilata seuraavatkin kolmekymmentä vuotta. Ajelee komeilla autoilla ja ärsyttää ihmisiä. On totta puhuen aika omituinen ukko. Lupaa lopettaa joka vuosi ja sanoo että nyt riittää ja kirjoitan kirjan mutta niin se vain on että joka syksy änkee sinne saarille ja kohta on putiikki auki....Laulaa niitä samoja vanhoja kappaleita jotka on "uudelta" cd-levyltä ja kertoo samat vanhat vitsit kuin on kertonut jo kolmekymmentä vuotta. Se levykin ilmestyi jo kymmenkunta vuotta sitten. Sitten se ikuinen punainen paita ja lippis kaljun peittona joka on kuin liimattu päähän kiinni. Ehkäpä ihmiset tarvitsee jonkinlaista vakautta ja jotain mikä ei muutu ja se on varmaa Jorma Kalevi ei muutu ,sillä olen varma että arkusta kuuluu vielä käheällä äänellä että tietääkö kukaan missä on maailman suurin käärmenäyttely.. :) ;)

      • Proficinales

        Kävin Amigossa pari viikkoa sitten,erittäin palvelualtis henkilökunta ja ruoka edullista ja hyvää.Makuasioista tietenkin voi aina kiistellä,mutta suosittelen paikkaa turisteille jotka haluavat kuunnella hyviä artisteja ja ilmapiiriä.Ai niin sieltä näin myös suomi kanavat ja pääsiin ilmaisella läppärillä nettiin.


      • Pate vaan
        Proficinales kirjoitti:

        Kävin Amigossa pari viikkoa sitten,erittäin palvelualtis henkilökunta ja ruoka edullista ja hyvää.Makuasioista tietenkin voi aina kiistellä,mutta suosittelen paikkaa turisteille jotka haluavat kuunnella hyviä artisteja ja ilmapiiriä.Ai niin sieltä näin myös suomi kanavat ja pääsiin ilmaisella läppärillä nettiin.

        Suosittelen turisteille jotka haluavat kuunnella hyvää ilmapiiriä? Outoa miten täällä on enemmän näitä "suosittelijoita" kuin ravintolassa asiakkaita.

        Asiakkaita sen sijaan riittää A la mummossa ja Kuparipannussa. Ehkä suosion salaisuus on se että oikeissa ravintoloissa työt tehdään keittiön eikä netin puolella.

        Oppaat ei suositellut amigoa.


      • huuppelipas
        Pate vaan kirjoitti:

        Suosittelen turisteille jotka haluavat kuunnella hyvää ilmapiiriä? Outoa miten täällä on enemmän näitä "suosittelijoita" kuin ravintolassa asiakkaita.

        Asiakkaita sen sijaan riittää A la mummossa ja Kuparipannussa. Ehkä suosion salaisuus on se että oikeissa ravintoloissa työt tehdään keittiön eikä netin puolella.

        Oppaat ei suositellut amigoa.

        Oppaat mainostaa sitä ravintolaa joka niitä voitelee... Illanviettoa ja ilmaisia drinkkejä ja ruokaa oppaille niin kyllä kehutaan maksajaa.. Luulen että Jorma Kalevi on saituuttaan lopettanut tämän homman ja niinpä on oppaitten mustalla listalla.Amigo on ihan kohtuullinen ruokapaikka arki ruuan ystäville. Taso ei ole luxusta ,vaan ei ole hinnatkaan. Paikkanahan se on viehättävä,valoisa ja puutarha ihan ovella. Mummola ja Kuparipannu ovat hyviä paikkoja ,hintavampia ,suuremmat valikoimat ja lunastavat kyllä paikkansa. Poiketkaa katsomasa niin sittenhän tiedätte.


      • Atlanticoon menossa
        huuppelipas kirjoitti:

        Oppaat mainostaa sitä ravintolaa joka niitä voitelee... Illanviettoa ja ilmaisia drinkkejä ja ruokaa oppaille niin kyllä kehutaan maksajaa.. Luulen että Jorma Kalevi on saituuttaan lopettanut tämän homman ja niinpä on oppaitten mustalla listalla.Amigo on ihan kohtuullinen ruokapaikka arki ruuan ystäville. Taso ei ole luxusta ,vaan ei ole hinnatkaan. Paikkanahan se on viehättävä,valoisa ja puutarha ihan ovella. Mummola ja Kuparipannu ovat hyviä paikkoja ,hintavampia ,suuremmat valikoimat ja lunastavat kyllä paikkansa. Poiketkaa katsomasa niin sittenhän tiedätte.

        Kuparipannussa saa paljon parempaa ruokaa samaan hintaan. Meille ainakin opas suositteli Kuparipannua vaikka asuimme Terorissa. Olen kaikkiruokainen, kunhan se on tuoretta. Kyllä se kertoo paikasta, onko suosituimpaan aikaan muita syöjiä vai ei..

        Viikon päästä uudestaan reissuun!!!, kun menisi tämä flunssa vielä ohi.


      • mummo 63
        Atlanticoon menossa kirjoitti:

        Kuparipannussa saa paljon parempaa ruokaa samaan hintaan. Meille ainakin opas suositteli Kuparipannua vaikka asuimme Terorissa. Olen kaikkiruokainen, kunhan se on tuoretta. Kyllä se kertoo paikasta, onko suosituimpaan aikaan muita syöjiä vai ei..

        Viikon päästä uudestaan reissuun!!!, kun menisi tämä flunssa vielä ohi.

        Kuparipannun "Mummon lihapullat" on kaupasta ostettuja hirveen suolaisia Frigadelleja


      • osaaikaeläkkeellä
        huuppelipas kirjoitti:

        Oppaat mainostaa sitä ravintolaa joka niitä voitelee... Illanviettoa ja ilmaisia drinkkejä ja ruokaa oppaille niin kyllä kehutaan maksajaa.. Luulen että Jorma Kalevi on saituuttaan lopettanut tämän homman ja niinpä on oppaitten mustalla listalla.Amigo on ihan kohtuullinen ruokapaikka arki ruuan ystäville. Taso ei ole luxusta ,vaan ei ole hinnatkaan. Paikkanahan se on viehättävä,valoisa ja puutarha ihan ovella. Mummola ja Kuparipannu ovat hyviä paikkoja ,hintavampia ,suuremmat valikoimat ja lunastavat kyllä paikkansa. Poiketkaa katsomasa niin sittenhän tiedätte.

        Olemme muutamia kertoja huomanneet että mitä paikkoja oppaat ovat mainostaneet niin siellä ne käyvät ilmaiseksi syomässä tai juomassa.Etelän ja Venäjän matkoilla myös virkavalta(polliisit) pokkana nauttivat ilmaiset tarjoilut. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan tyhmä joka maksaa toisinsanoen yrittäjä.. Tai sitten ei jokainenhan voi itse miettiä maksaako suojelurahaa tai voitelurahaa. Taitaa olla niin että siellä oleva Jorma Kalevi on pysynyt pystyssä vuosikymmeniä kun ei ole lähtenyt laittomalle korruptiolinjalle.Onhan se varmaan ärsyttänyt monia ja varmasti oppaitakin kun on siellä selviytynyt ilman heidän perseen-nuolemista ja voitelua. Olen vähän kuullut että
        olisi jo myynyt paikat ja jäänyt eläkkeelle? Olisiko jollain tän hetkistä tilanteesta tietoa?


      • kölvihessu
        Atlanticoon menossa kirjoitti:

        Kuparipannussa saa paljon parempaa ruokaa samaan hintaan. Meille ainakin opas suositteli Kuparipannua vaikka asuimme Terorissa. Olen kaikkiruokainen, kunhan se on tuoretta. Kyllä se kertoo paikasta, onko suosituimpaan aikaan muita syöjiä vai ei..

        Viikon päästä uudestaan reissuun!!!, kun menisi tämä flunssa vielä ohi.

        Kuparipannun eväät on vähän feikkiä alusta loppuun, joku säkäkokki lämmittelee pakasteita, ja ruikkaa siihen jonkun valmissoosin päälle, ihan skeidaa.


      • TULIHAN ESIIN
        kölvihessu kirjoitti:

        Kuparipannun eväät on vähän feikkiä alusta loppuun, joku säkäkokki lämmittelee pakasteita, ja ruikkaa siihen jonkun valmissoosin päälle, ihan skeidaa.

        totuudet kuparipanni voitelee oppaat ja matkatoimistot niin onks sill merkityst asiakkaalle tulevast laadust . Pannukupari oppaat voi hyvin ja muust ei oo sit merkityst MENIKS PERILLE!


    • nöyrämies

      Anteeksi tyhmyyteni, mutta millä kadulla on kyseinen ravintola???

      • don Luis

        Siinähän se, Alfereces Provicionales ja Sargentos Provicionales katujen kulmassa,hotelliTerorin "kivijalassa".


      • Vilperi56
        don Luis kirjoitti:

        Siinähän se, Alfereces Provicionales ja Sargentos Provicionales katujen kulmassa,hotelliTerorin "kivijalassa".

        don Luis, missä nimikkobaarisi?


    • elämä on

      Ite oon muutamassa inglesin "suomalais" ravintolassa ihmetellyt kun kassakoneeseen ei ikinä lyödä mitään... kauppa käy verkalleen ja paragonit pyörii kuitteina... No onneksi me suomalaiset maksetaan kohta espanjankin velat pois :)

    • frgfbgbngfngfbdrgrgf

      Se on näitä virtuaali ajan ilmiöitä.. Vanhaa lehmää myydään vasikkana ja asiakas kertoi, vanhempi rouva, että tekohampaat huusi hoosiannaa ja "vasikka" jäi syömättä..Ruokaviini,niin sanottu talon viini, on kaikkein halvimpaa mitä löytyy ,eli alle euron litran pahvitölkki..Siitä sitten salavihkaa karahviin ja apropoo, talon erikois viini ,olkaa hyvä... No ,bisnes on bisnestä ja asiakas saa valita ravintolansa.. Onkohan siinä syy että jokunen suomalais ravintolakin on aina tyhjä????

      • EI(NAURATA)

        nAURUBAARI ON always EMPTY


      • Anonyymi
        EI(NAURATA) kirjoitti:

        nAURUBAARI ON always EMPTY

        Pikkukuppilasta ei saanu edes paragonia?


    • Anonyymi

      Onko Jorma Kalevilla yhä oma ravintola/kapakka?
      Jos on, mikä on nimi ja sijainti? Mies laulee kauniisti Järviradiossa usein! Olis kiva nähdä ja kuulla livenä.

      • Anonyymi

        Kapakat on kuopattu ja JormaKalevi viettää eläkepäiviä kanarialla.


    • Anonyymi

      Eipä ole väliä vaikka olisikin.

    • Anonyymi

      Nuhjuiset kapakat tyhjillään ja myynnissä kymmenettä vuotta. Home ja torakat kasvaa. Järviradiota ei kannata kuunnella... siellä joku kalevin kaveri kertaa maksettua mainosta vuodesta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe