Onkohan tämä perinteinen ammattikunta hävinnyt jo kokonaan ?
Tietäneekö paikalliset taksitkaan enää näitä paikkoja joista pulloa saa 24/7 ?
Viinatrokarit
10
476
Vastaukset
- antti k
Joutavanpäiväinen aloitus taas j.pennaselta.
- Tyhmä kysymys
Jokainen vähän alan harrastaja tietää ja tuntee ketkä myy.
- katoavat tavat
Ihan hyvä aloitus pennaselta.
Lieneekö nykyään tanssilavoillakaan pullonheittäjää ja ulkona autolla ryypyllä kävijöitä ?- Vanhanliiton mies
Nykyään vetävät pilvee ja syövät tabuja
- Oi aikoja, oi tapoja
Kesäyön lämpöistä Sorbusta auton peräkontista ja eikun nautiskelemaan...
- nahkatakkinen tyttö
Olikos aprittaa messissä heh.. kunhan ei istuttu samassa autossa ? mistä sen tietää..
- jalokahvi1
Kaikki hyvä loppuu aikanaan...ei nykyään saa pimeitä pulloja ees mustalaisilta
- Viisaiden juoma
Jossakin vaiheessa taisi näillä trokareilla olla hallussaan asiakkaidensa pankkikortitkin.
Onhan se ihmisen asema surkea kun jää loukkuun näiden trokareiden armoille viinantuskissaan.- pulloukko
Kyllä niitä jokunen on. Vieläkö se yksi lohtajanmustalainen myypi?
- Romppaa
pulloukko kirjoitti:
Kyllä niitä jokunen on. Vieläkö se yksi lohtajanmustalainen myypi?
Mustalaisesta en tiedä mutta lohtajalla kyllä myydään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498