Tiedonhaluinen

da-capo

Olemme lähdössä Krabille Ao Nangiin ke 16.1. Tjäreborgin matkalle Finnairin koneella ja haluaisin tietää muutamia seikkoja sinne viime aikoina matkustaneilta:

1) Kun lähtö on klo 18.45, niin mihin aikaan koneessa tarjoavat ruoan ja onko kunnon ateria vai ainoastaan iltapala?
2) Järjestetäänkö tervetuliaistilaisuus to 17.1. ja mihin aikaan?
3) Hotellimme on Buri Tara, käykö opas tässä hotellissa vai pitääkö mennä tapaamaan johonkin toiseen paikkaan?

Vastauksistanne kiitollinen

8

443

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parga

1. Eka ateria on ihan "kunnollinen" lentokoneateria, siis lämmin sellainen. Kyllä aterian saamiseen aikaa menee ainakin 1,5 h lähdöstä. Jos on pahasti ilmakuoppia alkumatkasta niin pidempäänkin. Ensin ootetaan, että kone pääsee lentokorkeuteen. Sitten peittojen ja kuulokkeiden myynti. Sitten emot alkavat pakata juomakärryjä. Kone on kuitenkin suuri, joten juomien myyntikin vie aikansa. Juomien myynnin jälkeen alkaa ruokatarjoilu. Aamulla on sitten vielä lämmin aamiainen.

2. Tilaisuus on seur. päivänä, muttei havaintoja kellonajasta. Olisiko noin klo 13-15?

3. Eos, koska en ole asunut tuossa hotellissa.

• da-capo

Kiitos asiallisesta informaatiosta.

• Jou/
        da-capo kirjoitti:

Kiitos asiallisesta informaatiosta.

Omasta mielestä tt-tilaisuuden klo aika pikkasen myöhemmin. Opas kyllä kertoo tarkemmin ajan ja paikan linja-automatkalla kentältä Ao Nangiin(siis jos teillä on kenttäkuljetus Tjäreltä). Samalla siinä on mahdollisuus kysellä lomaan liittyvistä käytännönasioista. Hotelleilla on respojen aulassa matkanjärjestäjien kansiot joihin oppaat päivittää ajankohtaisia asioita. Hauskaa Lomaa. Itse lähdemme viikon kuluttua omatoimisesti Khao lakin suuntaan.

• da-capo
        Jou/ kirjoitti:

Omasta mielestä tt-tilaisuuden klo aika pikkasen myöhemmin. Opas kyllä kertoo tarkemmin ajan ja paikan linja-automatkalla kentältä Ao Nangiin(siis jos teillä on kenttäkuljetus Tjäreltä). Samalla siinä on mahdollisuus kysellä lomaan liittyvistä käytännönasioista. Hotelleilla on respojen aulassa matkanjärjestäjien kansiot joihin oppaat päivittää ajankohtaisia asioita. Hauskaa Lomaa. Itse lähdemme viikon kuluttua omatoimisesti Khao lakin suuntaan.

Kiitos vastauksestasi. Meillä on varattu oma kyyti hotellille emmekä ehkä tapaa oppaita kentällä. Siksi kyselin näistä asioista näin etukäteen.

• jou/
        da-capo kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi. Meillä on varattu oma kyyti hotellille emmekä ehkä tapaa oppaita kentällä. Siksi kyselin näistä asioista näin etukäteen.

Ok. Mutta tosiaan kannattaa hetimiten käydä kattoon sieltä kansiosta(yleensä jossain kirjahyllyssä aulassa).

• palannut palaneena

Tervetulotilaisuus ei siis ole to, vaan vasta seuraavana päivänä, kuten edellä jo kerrottiinkin.

• eioletervetulotilais

Mun mielestä tjäreborgi on lopettanut nuo tervetulotilaisuutensa? Ei ainakaan viimeksi ollut ja opas kertoi bussissa tärkeimmät ja käski tulla opastapaamiseen hotellille.Keskittyvät nyt enemmän niihin hotellikäynteihin.

• eilen kotiutunut

Kyllä Tjäre järjestää vielä tervetuliaistilaisuuksia, meillä pe:na ravintola Echossa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1279
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      782
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      771
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      141
      724
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      46
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      61
      581
    Aihe