Olemme lähdössä Krabille Ao Nangiin ke 16.1. Tjäreborgin matkalle Finnairin koneella ja haluaisin tietää muutamia seikkoja sinne viime aikoina matkustaneilta:
1) Kun lähtö on klo 18.45, niin mihin aikaan koneessa tarjoavat ruoan ja onko kunnon ateria vai ainoastaan iltapala?
2) Järjestetäänkö tervetuliaistilaisuus to 17.1. ja mihin aikaan?
3) Hotellimme on Buri Tara, käykö opas tässä hotellissa vai pitääkö mennä tapaamaan johonkin toiseen paikkaan?
Vastauksistanne kiitollinen
Tiedonhaluinen
8
414
Vastaukset
- parga
1. Eka ateria on ihan "kunnollinen" lentokoneateria, siis lämmin sellainen. Kyllä aterian saamiseen aikaa menee ainakin 1,5 h lähdöstä. Jos on pahasti ilmakuoppia alkumatkasta niin pidempäänkin. Ensin ootetaan, että kone pääsee lentokorkeuteen. Sitten peittojen ja kuulokkeiden myynti. Sitten emot alkavat pakata juomakärryjä. Kone on kuitenkin suuri, joten juomien myyntikin vie aikansa. Juomien myynnin jälkeen alkaa ruokatarjoilu. Aamulla on sitten vielä lämmin aamiainen.
2. Tilaisuus on seur. päivänä, muttei havaintoja kellonajasta. Olisiko noin klo 13-15?
3. Eos, koska en ole asunut tuossa hotellissa.- da-capo
Kiitos asiallisesta informaatiosta.
- Jou/
da-capo kirjoitti:
Kiitos asiallisesta informaatiosta.
Omasta mielestä tt-tilaisuuden klo aika pikkasen myöhemmin. Opas kyllä kertoo tarkemmin ajan ja paikan linja-automatkalla kentältä Ao Nangiin(siis jos teillä on kenttäkuljetus Tjäreltä). Samalla siinä on mahdollisuus kysellä lomaan liittyvistä käytännönasioista. Hotelleilla on respojen aulassa matkanjärjestäjien kansiot joihin oppaat päivittää ajankohtaisia asioita. Hauskaa Lomaa. Itse lähdemme viikon kuluttua omatoimisesti Khao lakin suuntaan.
- da-capo
Jou/ kirjoitti:
Omasta mielestä tt-tilaisuuden klo aika pikkasen myöhemmin. Opas kyllä kertoo tarkemmin ajan ja paikan linja-automatkalla kentältä Ao Nangiin(siis jos teillä on kenttäkuljetus Tjäreltä). Samalla siinä on mahdollisuus kysellä lomaan liittyvistä käytännönasioista. Hotelleilla on respojen aulassa matkanjärjestäjien kansiot joihin oppaat päivittää ajankohtaisia asioita. Hauskaa Lomaa. Itse lähdemme viikon kuluttua omatoimisesti Khao lakin suuntaan.
Kiitos vastauksestasi. Meillä on varattu oma kyyti hotellille emmekä ehkä tapaa oppaita kentällä. Siksi kyselin näistä asioista näin etukäteen.
- jou/
da-capo kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Meillä on varattu oma kyyti hotellille emmekä ehkä tapaa oppaita kentällä. Siksi kyselin näistä asioista näin etukäteen.
Ok. Mutta tosiaan kannattaa hetimiten käydä kattoon sieltä kansiosta(yleensä jossain kirjahyllyssä aulassa).
- palannut palaneena
Tervetulotilaisuus ei siis ole to, vaan vasta seuraavana päivänä, kuten edellä jo kerrottiinkin.
- eioletervetulotilais
Mun mielestä tjäreborgi on lopettanut nuo tervetulotilaisuutensa? Ei ainakaan viimeksi ollut ja opas kertoi bussissa tärkeimmät ja käski tulla opastapaamiseen hotellille.Keskittyvät nyt enemmän niihin hotellikäynteihin.
- eilen kotiutunut
Kyllä Tjäre järjestää vielä tervetuliaistilaisuuksia, meillä pe:na ravintola Echossa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690