Löytyykö täältä kiinnostusta Ayn Randin filosofiaa kohtaan, vai onko se liian oikeistolaista tms?
Vastaukset 8
- Anal Rand
Rand oli ali-ihmishuora, jota fanittavat uusliberalistiset ihmisjätteet.
- satan 666
Tuon nihilistisen kommenttisi perusteella on sitten Robert Anton Wilson samaa sakkia?
- satan 666
Kyllä tuo on varmasti erittäin ajankohtaista. Naomi Klein on isku vasten Ayn Randin kasvoja.
- Mellitus
Eiköhän suurin osa satanisteista ole edelleenkin oikeistoa..
- satan 666
Kyllästyin joa aikalailla jenkkisatanismin alimaailman filosofiaan. Eiköhän tuo ole aika jenkkiroskaa mutta voi olla ihan viihdyttävää ja hyödyllistä lukea Atlas Shrugged. Laveyan satanismi on kuulemma yhdistelmä Randia ja seremonioita.
- bhöergthyr
Mä kuuntelen mialuummin bläg metallii.
- ari_zwag
Onko sillä oikein filosofia? Kasvuvaiheen trauma joka ei ole parantunut pikemminkin.
- HankWayne
En tiedä, mutta arvailen vain kun oikeistosta puhutaan... Lex Talionis mielessä; ehkä väärin sen perusteella , mutta jos jokin kuitenkin meitä ajaa "paremman huomisen" aikaan... Oikealla vai vasemmalla, mollemmat kädet maistuu yhtä hyvälle kunhan päämäärä pidetään samana. Tämä nyt oli vain kasvuvaiheen trauman aiheuttamaa filosofointia. Yankee Rose
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4531989- 71828
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39824Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri32799SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht442769- 55731
- 44675
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 32670Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40620Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40606