Zakopane

Monster

Onko kävijöitä Puolan Zakopanessa? Onko käymisen väärti vaikka on melkein ainoita paikkoja Euroopassa missä en ole vielä hiihtänyt. Eihän siellä tietenkään hissejä montaa ole mutta luin jostain että olisivat sijoitettu hyvin ja löytyis paljon rinteiden ulkopuolista aluetta.
Hinnat tietysti halvempia kuin muissa euroopan kohteissa mutta entäs yö elämä?
Kertokaas jos olette käynyt.

38

23130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suksi

      Matkanjärjestäjiltä löytyy varmaankin infoa, Suomesta sinne vie ainakin www.jookoskookos.com ja www.skiunlimited.fi.

      • heidiii

        Sinne vie myös Monomondo.fi ja halvemmalla hintaan 319€ SIS.matkat, majoitus ja bussikuljetukset tietty itse zakopanessa ja tietty hirvittävä kemutus...


    • Anna

      Ollaan kanssa tässä yrittetty ottaa selvää millainen paikka toi zakopane on. Vaikuttaa ainakin vielä ihan hyvältä mestalta.
      Meillä on tarkotus mennä Slovakiaan, Jasnaan, viikoksi autolla, mutta nyt vähän mietittiin, että olishan se kiva käydä muuallakin, kun toi Jasna on jo nähty. Mutta katotaan nyt pääseekö kaksi tyttöä autolla viroa pidemmälle :)

      • Monster

        Itse olen lähdössä omatoimi matkalle kavereiden kanssa ja saatin lennot ja majoitus 100m² uudessa kämpässä joka on Zakopanen keskustassa.
        Hintaa kaikkineen 340 Ekkuu. Hupellus tosiaan lähtee viikoilla 8.9.10-04 sinne ja keski-ikä kuulemma 22-v.Laskettelu on parasta Kasprowy Wierchin alueella, hissejä tosin vain muuta tuoli ja yks kabiini. Offareita sitten taas löytyy paljon ja yökypeliä sitäkin enemmän ja halpaa on.
        Mestassa taitaa olla tänä vuonna enemmän Finskejä kun paikallisia :) Tuolta löytyy video mestasta http://www.skiunlimited.fi/hupellus/info_files/puola.htm


      • Anna
        Monster kirjoitti:

        Itse olen lähdössä omatoimi matkalle kavereiden kanssa ja saatin lennot ja majoitus 100m² uudessa kämpässä joka on Zakopanen keskustassa.
        Hintaa kaikkineen 340 Ekkuu. Hupellus tosiaan lähtee viikoilla 8.9.10-04 sinne ja keski-ikä kuulemma 22-v.Laskettelu on parasta Kasprowy Wierchin alueella, hissejä tosin vain muuta tuoli ja yks kabiini. Offareita sitten taas löytyy paljon ja yökypeliä sitäkin enemmän ja halpaa on.
        Mestassa taitaa olla tänä vuonna enemmän Finskejä kun paikallisia :) Tuolta löytyy video mestasta http://www.skiunlimited.fi/hupellus/info_files/puola.htm

        Kuulostaa hyvältä!
        Me ei nyt oikein tiedetä mitä tekis. Jasna tai just toi Zakopane... Tykkäsin hirveesti tosta Jasnasta, mutta Zakopane vaikuttaa kyllä nyt kanssa todella hyvältä.
        Eilen vasta aloitettiin kunnolla tämä reissun suunnittelu. Nyt ollaan ihan fiiliksissä ja työpäivä meinaa kulua ihan muuhun kuin työntekoon :) Ei olla ennen tällasta omatoimista matkaa tehty ulkomaille. Tulee välillä aika ylläreitä vastaa, kuten että Puolas ei saa käyttää nastarenkaita yms. (kuinkahan tarkkoja ne siitä on?)
        Meiän piti aluks lähteä Elämysmatkojen kautta tonne Jasnaan, mutta ei päästy sellasille viikoille mitkä olis sopinu meille (eli vko 9 tai 10). Toi hupellus ois kans periaattees ihan jees, mutta toi reissun keski-ikä vähän epäilyttää...


      • Anna
        Monster kirjoitti:

        Itse olen lähdössä omatoimi matkalle kavereiden kanssa ja saatin lennot ja majoitus 100m² uudessa kämpässä joka on Zakopanen keskustassa.
        Hintaa kaikkineen 340 Ekkuu. Hupellus tosiaan lähtee viikoilla 8.9.10-04 sinne ja keski-ikä kuulemma 22-v.Laskettelu on parasta Kasprowy Wierchin alueella, hissejä tosin vain muuta tuoli ja yks kabiini. Offareita sitten taas löytyy paljon ja yökypeliä sitäkin enemmän ja halpaa on.
        Mestassa taitaa olla tänä vuonna enemmän Finskejä kun paikallisia :) Tuolta löytyy video mestasta http://www.skiunlimited.fi/hupellus/info_files/puola.htm

        Moro taas! :)
        Mistä noin halvat lennot saitte ja osaatko sanoa mistä kannattais ettiä majotusta tonne Zakopaneen?


      • i75
        Anna kirjoitti:

        Moro taas! :)
        Mistä noin halvat lennot saitte ja osaatko sanoa mistä kannattais ettiä majotusta tonne Zakopaneen?

        Olenkin yrittänyt vastailla mutta kun kiire töissä. Lennot ebookers Krakovaan 254 ja sieltä dösä 2,50, me kyl otettiin tila auto. Majoitus www.altius.pl ja kämppä az-5 on keskustassa (siistit kämpät)löydät kuvatkin sieltä. Meitä tällä hetkellä setsemän ja ajateltiin ottaa lisäkämppä siis viikolla 9.


      • Anna
        i75 kirjoitti:

        Olenkin yrittänyt vastailla mutta kun kiire töissä. Lennot ebookers Krakovaan 254 ja sieltä dösä 2,50, me kyl otettiin tila auto. Majoitus www.altius.pl ja kämppä az-5 on keskustassa (siistit kämpät)löydät kuvatkin sieltä. Meitä tällä hetkellä setsemän ja ajateltiin ottaa lisäkämppä siis viikolla 9.

        Moro! Kyseltiin kanssa noita lentoja. Halvalla pääsee, jos lähtee vasta sunnuntaiaamuna. Tekis mieli lähtee jo pe tai la. Pitää kysellä vielä niitä hintoja. Kyseltiin henkilöltä, joka on ajanut tuolla Itä-Euroopassa autolla, että millasta autoilu Itä-Euroopassa on:

        1. Se on aivan katastrofi pääosin !!!

        2. Siellä ei voi oikein pysähtyä missään muualla kuin ISOILLA huoltoasemilalla ja kaupungeissa. Muuten tulevat ja ryöstävät vaikka keskellä päivää !!!!!

        3. Pimeällä ajaminen HENGEN VAARALLISTA... ryöstöjen lisäksi siellä liikkuu kaiken maailman trakstoria ja hevospeliä ihan valtatteillä jne..
        ja luonnolisesti ilman mitään heijastimia ja puhumattakaan valoista !!!

        4. Paikallinen nuoriso kaahaa aivan älyttömiä nopeuksia ja luultavasti tukevassa kännissä ja kauheilla romu autoilla, seassa tosin oikeiasti nopeita autoja !!!!!

        5. Tiet eivät tosiaan ole kaksisessa kunnossa.

        6. Ei muuta kuin seikakulumieltä & hyvää onnea matkaan niin kyllä se menee !!!

        Toi ei nyt kyllä kuulosta hyvältä. Ja meiän oli tarkotus lähteä illalla laivalla Tallinnaan ja siellä oltais oltu puolen yön maissa. Siitä oli sitten yötä myöten tarkoitus ajella alaspäin...

        Onkohan tuolla Zakopanes kovat jonot, jos siellä on noita hissejä niin vähän? Kämppiä sieltä kyllä saa halvalla, kun eilen laitettiin kyselyitä ympäriinsä.


      • i75
        Anna kirjoitti:

        Moro! Kyseltiin kanssa noita lentoja. Halvalla pääsee, jos lähtee vasta sunnuntaiaamuna. Tekis mieli lähtee jo pe tai la. Pitää kysellä vielä niitä hintoja. Kyseltiin henkilöltä, joka on ajanut tuolla Itä-Euroopassa autolla, että millasta autoilu Itä-Euroopassa on:

        1. Se on aivan katastrofi pääosin !!!

        2. Siellä ei voi oikein pysähtyä missään muualla kuin ISOILLA huoltoasemilalla ja kaupungeissa. Muuten tulevat ja ryöstävät vaikka keskellä päivää !!!!!

        3. Pimeällä ajaminen HENGEN VAARALLISTA... ryöstöjen lisäksi siellä liikkuu kaiken maailman trakstoria ja hevospeliä ihan valtatteillä jne..
        ja luonnolisesti ilman mitään heijastimia ja puhumattakaan valoista !!!

        4. Paikallinen nuoriso kaahaa aivan älyttömiä nopeuksia ja luultavasti tukevassa kännissä ja kauheilla romu autoilla, seassa tosin oikeiasti nopeita autoja !!!!!

        5. Tiet eivät tosiaan ole kaksisessa kunnossa.

        6. Ei muuta kuin seikakulumieltä & hyvää onnea matkaan niin kyllä se menee !!!

        Toi ei nyt kyllä kuulosta hyvältä. Ja meiän oli tarkotus lähteä illalla laivalla Tallinnaan ja siellä oltais oltu puolen yön maissa. Siitä oli sitten yötä myöten tarkoitus ajella alaspäin...

        Onkohan tuolla Zakopanes kovat jonot, jos siellä on noita hissejä niin vähän? Kämppiä sieltä kyllä saa halvalla, kun eilen laitettiin kyselyitä ympäriinsä.

        Niinhän ne meidänkin lennot oli su-su. Mun vanhemmilta pöllittiin puolassa MB320 ja asuntovaunu, oli juttu iltalehdessä. Kyllä mä jättäisin autolla menon jos likkaporukassa olette menossa. Kuulin tutulta että hissiliput kannattaa ostaa etukäteen kaupungilta ja kabiinille ei kanatta laskea kun päivän päätteeksi. Jonoista ei ole tietoo mutta onhan alueella muitakin hiihtomestoja. Jos ootte samoihin aikoihin vko 9, tulkaahan kylään AZ-5:lle ja mä olen Kimmo :)


      • ...
        i75 kirjoitti:

        Niinhän ne meidänkin lennot oli su-su. Mun vanhemmilta pöllittiin puolassa MB320 ja asuntovaunu, oli juttu iltalehdessä. Kyllä mä jättäisin autolla menon jos likkaporukassa olette menossa. Kuulin tutulta että hissiliput kannattaa ostaa etukäteen kaupungilta ja kabiinille ei kanatta laskea kun päivän päätteeksi. Jonoista ei ole tietoo mutta onhan alueella muitakin hiihtomestoja. Jos ootte samoihin aikoihin vko 9, tulkaahan kylään AZ-5:lle ja mä olen Kimmo :)

        ja mä olen Peter Pan :)

        Terkkuja Hemulille ... Eli Kimmolle. Yritätkös vikitellä reissuun mukaan naisia ? Aijai jai...


      • pontsa
        ... kirjoitti:

        ja mä olen Peter Pan :)

        Terkkuja Hemulille ... Eli Kimmolle. Yritätkös vikitellä reissuun mukaan naisia ? Aijai jai...

        No Peter Pan, kun tuut sieltä etelästä katotaan mitä paikalliset Polski äijät tykkää mokka m...sta :)


      • Nunnu
        i75 kirjoitti:

        Niinhän ne meidänkin lennot oli su-su. Mun vanhemmilta pöllittiin puolassa MB320 ja asuntovaunu, oli juttu iltalehdessä. Kyllä mä jättäisin autolla menon jos likkaporukassa olette menossa. Kuulin tutulta että hissiliput kannattaa ostaa etukäteen kaupungilta ja kabiinille ei kanatta laskea kun päivän päätteeksi. Jonoista ei ole tietoo mutta onhan alueella muitakin hiihtomestoja. Jos ootte samoihin aikoihin vko 9, tulkaahan kylään AZ-5:lle ja mä olen Kimmo :)

        Moro!

        Olemme juuri ton viikon 9 siellä. Tullaan kyläilemään, jos lupaatte hyvää menoa! :)

        Meillä ei ole asuntoa. Eivät oikein vissiin hallitse englanninkielen taitoa siellä mistä ollaan kämppää kyselty... No, pitää vielä koittaa, josko päästäis yhteisymmärrykseen.


      • I75
        Nunnu kirjoitti:

        Moro!

        Olemme juuri ton viikon 9 siellä. Tullaan kyläilemään, jos lupaatte hyvää menoa! :)

        Meillä ei ole asuntoa. Eivät oikein vissiin hallitse englanninkielen taitoa siellä mistä ollaan kämppää kyselty... No, pitää vielä koittaa, josko päästäis yhteisymmärrykseen.

        Menoa löytyy, sitä kuinka kauan jaksaa on toinen juttu...Kysele kämppää www.altius.pl siellä Lontoo taittuu hyvin.


      • pugri
        Nunnu kirjoitti:

        Moro!

        Olemme juuri ton viikon 9 siellä. Tullaan kyläilemään, jos lupaatte hyvää menoa! :)

        Meillä ei ole asuntoa. Eivät oikein vissiin hallitse englanninkielen taitoa siellä mistä ollaan kämppää kyselty... No, pitää vielä koittaa, josko päästäis yhteisymmärrykseen.

        Moro...Nunnu

        Tietty luvataan hyvää menoa ! :)

        Kimmo saattaa hyytyä, mutta muut jatkavat menoa!

        Kämpille vaan käymään...Eli AZ-5...

        Tarkemman osoitteen saat myöhemmin kun mekin saadaan !

        See ya


      • pugri again
        Nunnu kirjoitti:

        Moro!

        Olemme juuri ton viikon 9 siellä. Tullaan kyläilemään, jos lupaatte hyvää menoa! :)

        Meillä ei ole asuntoa. Eivät oikein vissiin hallitse englanninkielen taitoa siellä mistä ollaan kämppää kyselty... No, pitää vielä koittaa, josko päästäis yhteisymmärrykseen.

        Mroo...

        Millanens ryhmä teitä on nunnu lähössä tonne Z...Paneen ?

        Meitä on 9 kundii ja yksi eksynyt mimmi lähössä. 2 kämppää varattu.

        - pugri


      • Jonna
        pugri again kirjoitti:

        Mroo...

        Millanens ryhmä teitä on nunnu lähössä tonne Z...Paneen ?

        Meitä on 9 kundii ja yksi eksynyt mimmi lähössä. 2 kämppää varattu.

        - pugri

        Moi!
        Osallistun teidän keskusteluun, olenhan matkaryhmämme toinen puoli. Mikä tarkoittaa sitä, että me ollaan lähdössä kaksin, jostain syystä emme saa lisäseuraa. Saattaa johtua matkantekovälineestä, kukaan muu ei luota sen kykyyn kuljettaa meidät Zakopaneen ja kotiin.
        Mutta kyllä me vastaamme isompaakin ryhmää. Ainakin siellä after ski-osiolla.


      • pugri
        Jonna kirjoitti:

        Moi!
        Osallistun teidän keskusteluun, olenhan matkaryhmämme toinen puoli. Mikä tarkoittaa sitä, että me ollaan lähdössä kaksin, jostain syystä emme saa lisäseuraa. Saattaa johtua matkantekovälineestä, kukaan muu ei luota sen kykyyn kuljettaa meidät Zakopaneen ja kotiin.
        Mutta kyllä me vastaamme isompaakin ryhmää. Ainakin siellä after ski-osiolla.

        Moicca...

        Millanens hurja menopeli teillä on alla ?

        Ite kurvailtiin Zelliin pari vuotta sitten vuoden -83 Nissanilla...olipas sekin hmm..kokemus.

        Saksassa irtos esim.tuulilasinpyyhin räntäsateessa, tietenkin kuljettajan puolelta, autobahn:lla...onneksi oli kaveri pelkääjän puolella ja antoi ajo-ohjeita :)

        Noh...ne oli noita aikoja...nykyään vain koneella ;)

        -pugri


      • Jonna
        pugri kirjoitti:

        Moicca...

        Millanens hurja menopeli teillä on alla ?

        Ite kurvailtiin Zelliin pari vuotta sitten vuoden -83 Nissanilla...olipas sekin hmm..kokemus.

        Saksassa irtos esim.tuulilasinpyyhin räntäsateessa, tietenkin kuljettajan puolelta, autobahn:lla...onneksi oli kaveri pelkääjän puolella ja antoi ajo-ohjeita :)

        Noh...ne oli noita aikoja...nykyään vain koneella ;)

        -pugri

        Jos te olette Zelliin päässeet -83 Nissanilla, niin kai mekin voidaan -82 Volvolla kurvailla Zakopaneen?
        Täytyy myöntää, että aina välillä toinen vilauttaa lentokorttia. Saa nähdä millä mennään.
        Liftaushan olisi kaikkein näppärintä. Matkatavaroitakaan, kun ei ole kuin 40kg per nenä.


      • banzai
        Jonna kirjoitti:

        Jos te olette Zelliin päässeet -83 Nissanilla, niin kai mekin voidaan -82 Volvolla kurvailla Zakopaneen?
        Täytyy myöntää, että aina välillä toinen vilauttaa lentokorttia. Saa nähdä millä mennään.
        Liftaushan olisi kaikkein näppärintä. Matkatavaroitakaan, kun ei ole kuin 40kg per nenä.

        No niin täällähän on jo näköjään buukattu emäntii meijän kämppä täyteen. Ei haittaa jos se matkaseuran puute johtu pelkästä autosta? Kimmo muuten hyytyy paris päivässä, mut me nuoremmat jatketaan! Minkäs ikäsiä tytsyt muuten on?


      • Himmel
        banzai kirjoitti:

        No niin täällähän on jo näköjään buukattu emäntii meijän kämppä täyteen. Ei haittaa jos se matkaseuran puute johtu pelkästä autosta? Kimmo muuten hyytyy paris päivässä, mut me nuoremmat jatketaan! Minkäs ikäsiä tytsyt muuten on?

        Panu banzai, kuka se on aina ollut vetelänä illalla (ja aamulla)? Sä et pääse edes kämpästä mihinkään. Sitäpaitsi mä hyydyn jo koneeseen. Enhän mä pysty skimbaakkaan kun polvi paskana eli ei muuta kun keittoo...


      • mari m
        Anna kirjoitti:

        Moro! Kyseltiin kanssa noita lentoja. Halvalla pääsee, jos lähtee vasta sunnuntaiaamuna. Tekis mieli lähtee jo pe tai la. Pitää kysellä vielä niitä hintoja. Kyseltiin henkilöltä, joka on ajanut tuolla Itä-Euroopassa autolla, että millasta autoilu Itä-Euroopassa on:

        1. Se on aivan katastrofi pääosin !!!

        2. Siellä ei voi oikein pysähtyä missään muualla kuin ISOILLA huoltoasemilalla ja kaupungeissa. Muuten tulevat ja ryöstävät vaikka keskellä päivää !!!!!

        3. Pimeällä ajaminen HENGEN VAARALLISTA... ryöstöjen lisäksi siellä liikkuu kaiken maailman trakstoria ja hevospeliä ihan valtatteillä jne..
        ja luonnolisesti ilman mitään heijastimia ja puhumattakaan valoista !!!

        4. Paikallinen nuoriso kaahaa aivan älyttömiä nopeuksia ja luultavasti tukevassa kännissä ja kauheilla romu autoilla, seassa tosin oikeiasti nopeita autoja !!!!!

        5. Tiet eivät tosiaan ole kaksisessa kunnossa.

        6. Ei muuta kuin seikakulumieltä & hyvää onnea matkaan niin kyllä se menee !!!

        Toi ei nyt kyllä kuulosta hyvältä. Ja meiän oli tarkotus lähteä illalla laivalla Tallinnaan ja siellä oltais oltu puolen yön maissa. Siitä oli sitten yötä myöten tarkoitus ajella alaspäin...

        Onkohan tuolla Zakopanes kovat jonot, jos siellä on noita hissejä niin vähän? Kämppiä sieltä kyllä saa halvalla, kun eilen laitettiin kyselyitä ympäriinsä.

        Ihan hyvin menee juu kunhan ette pysähdy missään muualla ku huoltoasemilla. Pidätte vaan ovet lukossa, ajatte menemään ja huolehditte että on tarpeeks bensaa. Kun ootte ajaneet läpi villin idän etelään niin loppu on helppoo. Oman kokemuksen perusteella jutut on kuitenki usein pahempia kuin todellisuus.


    • banzai

      Heti loppu tää järjetön chättäily ku mä pistin yhen viestin. Nää kaikki naiset tais ollakkin monsterin mielikuvituksen tuotteita? Tai sit ne on nähnyt sut!

      • helmut

        Moicca,


        Tulkaas takas kirjoittelemaan...!

        Älkää välittäkö tosta Banzai-Panun jutuista. Se on Espoolainen...ja hieman yksinkertainen ;)

        Yritti udella mimmien ikiä, jotta tietäis minkä-ikästä nais-seuraa on sitten Zakopanessa näyttämässä porukalle minkälaista on kunnon after-ski !

        Sääliksi käy kaveria. Mutta pakkohan sitä on miehen yrittää jo valmiiksi ennen reissuakin...


      • banzai
        helmut kirjoitti:

        Moicca,


        Tulkaas takas kirjoittelemaan...!

        Älkää välittäkö tosta Banzai-Panun jutuista. Se on Espoolainen...ja hieman yksinkertainen ;)

        Yritti udella mimmien ikiä, jotta tietäis minkä-ikästä nais-seuraa on sitten Zakopanessa näyttämässä porukalle minkälaista on kunnon after-ski !

        Sääliksi käy kaveria. Mutta pakkohan sitä on miehen yrittää jo valmiiksi ennen reissuakin...

        Mitä se Kimberli siel mussuttaa! Ala nyt keksii niillä Anna ja Jonna nimimerkeilläs taas juttuja. Kuulin just et Limberi lähtee kans reissuun...pahaa jälkeä luvassa!


      • pugri
        banzai kirjoitti:

        Mitä se Kimberli siel mussuttaa! Ala nyt keksii niillä Anna ja Jonna nimimerkeilläs taas juttuja. Kuulin just et Limberi lähtee kans reissuun...pahaa jälkeä luvassa!

        Että nimimerkkien 'Jonna' , 'Anna' ja 'Nunnu' takana ei ole mitään karvaperseitä ! ;) ...vaan hemaisevat blondit / brunetit!

        Niitä nyt ei enempää tarvita, kun on mukana jo Limberli, Hemuli , PIMP jne...

        - Pugri


      • Anna ja Jonna
        pugri kirjoitti:

        Että nimimerkkien 'Jonna' , 'Anna' ja 'Nunnu' takana ei ole mitään karvaperseitä ! ;) ...vaan hemaisevat blondit / brunetit!

        Niitä nyt ei enempää tarvita, kun on mukana jo Limberli, Hemuli , PIMP jne...

        - Pugri

        Harjoitellaan Zakopanea varten ettei vain drinksulasi pääse tipahtamaan kokemattomien käsistä. Voitte käydä tarkistamassa meidän after ski-taitomme osoitteessa www.tiukkapipo.com


      • Anna ja Jonna
        Anna ja Jonna kirjoitti:

        Harjoitellaan Zakopanea varten ettei vain drinksulasi pääse tipahtamaan kokemattomien käsistä. Voitte käydä tarkistamassa meidän after ski-taitomme osoitteessa www.tiukkapipo.com

        Heti loppu tää järjetön chättäily ku me pistetiin yks www-osoite!


      • pugri
        Anna ja Jonna kirjoitti:

        Heti loppu tää järjetön chättäily ku me pistetiin yks www-osoite!

        Moicca...

        Koskas neidot saavat sivut kondikseen...jotta päästäs vilasemaan teitin after ski taitoja ;)


      • Anna
        pugri kirjoitti:

        Moicca...

        Koskas neidot saavat sivut kondikseen...jotta päästäs vilasemaan teitin after ski taitoja ;)

        Ai te ette ehtineet käydä sielä ennekuin laitettiin sivut remonttiin? No, ehkä vlopun jälkeen sivut aukeavat entistä hienompina...


      • Banzai
        Anna kirjoitti:

        Ai te ette ehtineet käydä sielä ennekuin laitettiin sivut remonttiin? No, ehkä vlopun jälkeen sivut aukeavat entistä hienompina...

        Sivut auki tytöt! Meilläkin on yks tiukkapipo, Gary. Se tiukkuus johtuu kyl älyttömästä kaalista. Onko Anna ja Jonna viel lähdössä Puolaan?


      • Anna
        Banzai kirjoitti:

        Sivut auki tytöt! Meilläkin on yks tiukkapipo, Gary. Se tiukkuus johtuu kyl älyttömästä kaalista. Onko Anna ja Jonna viel lähdössä Puolaan?

        Joo, koitan ryhdistätyä ja saada sivut uudistettua viikonloppuna.
        Harjoitteltiin taas eilen Puolaan varten juhlimista ja olo on kyllä aika vaatimaton tällä hetkellä. Työnteko ei ole oikein maistunut tänään..


      • Pugri
        Anna kirjoitti:

        Joo, koitan ryhdistätyä ja saada sivut uudistettua viikonloppuna.
        Harjoitteltiin taas eilen Puolaan varten juhlimista ja olo on kyllä aika vaatimaton tällä hetkellä. Työnteko ei ole oikein maistunut tänään..

        Do Diin...sitä pitääkin reenata, että jaksaa Z-panessa sitten rellestää. Jokos ootte saanunna kämpän hankittua. Meillähän on kaks murjua siinä Krupowki-kadulla...Baarikadun varrella kuitenksin!

        Mitenkäs on Hemulin eli Kimmon laita...jokos sitä on palauduttu sun lauantain reeneistä. Ja mikäs Panu Banzaita vaivaa, kun ei laita älyttömiä viestejä enään tänne !?


      • Banzai
        Pugri kirjoitti:

        Do Diin...sitä pitääkin reenata, että jaksaa Z-panessa sitten rellestää. Jokos ootte saanunna kämpän hankittua. Meillähän on kaks murjua siinä Krupowki-kadulla...Baarikadun varrella kuitenksin!

        Mitenkäs on Hemulin eli Kimmon laita...jokos sitä on palauduttu sun lauantain reeneistä. Ja mikäs Panu Banzaita vaivaa, kun ei laita älyttömiä viestejä enään tänne !?

        Katos Punkku eli Tonto eli Toni on avannut sanallisen arkkunsa taas. Mites meni tyttöystävän kanssa kortti-ilta lauantaina? Jonna tai Anna (kumpi siin kuvassa nyt oli) taitaa olla kotisivujensa kuvasta päätellen jotain sukua Kimmolle. Ei mitään käyttöä jatkoilla!


      • Pugri
        Banzai kirjoitti:

        Katos Punkku eli Tonto eli Toni on avannut sanallisen arkkunsa taas. Mites meni tyttöystävän kanssa kortti-ilta lauantaina? Jonna tai Anna (kumpi siin kuvassa nyt oli) taitaa olla kotisivujensa kuvasta päätellen jotain sukua Kimmolle. Ei mitään käyttöä jatkoilla!

        Kato...kato...kyllähän se Panukin heräs ;)

        Lauantaina ei korttia läiskitty. Urheilijanuorukaisena olin pelaamassa kuningas bandyä. Mitäs se Panu puuhas...oli Casiksessa ettimässä teinejä Kiveslahden kämpälleen vai ???!!! Niinkö ??? Älä valehtele !! Myönnä !!

        Jatketaankos chattailyä...

        -Punkku


      • Anna
        Pugri kirjoitti:

        Kato...kato...kyllähän se Panukin heräs ;)

        Lauantaina ei korttia läiskitty. Urheilijanuorukaisena olin pelaamassa kuningas bandyä. Mitäs se Panu puuhas...oli Casiksessa ettimässä teinejä Kiveslahden kämpälleen vai ???!!! Niinkö ??? Älä valehtele !! Myönnä !!

        Jatketaankos chattailyä...

        -Punkku

        Hei taasen! Onko tietoa, kuinka paljon tuolla Zakopanes on lunta?
        Meidän uudistuneet sivut aukeavat pian. Tosin hieman keskeneräisinä... Kuvat uupuu sieltä vielä.
        Pitäs tänään lähtee hakemaan kamera Porvoon poliisilta. Onneksi Suomessa on vielä rehellistä porukkaa... Juuri hain myös kukkaroni Espoon linja-auto varikolta :)
        Onks jo matkakuumetta? ;)


      • pugri
        Anna kirjoitti:

        Hei taasen! Onko tietoa, kuinka paljon tuolla Zakopanes on lunta?
        Meidän uudistuneet sivut aukeavat pian. Tosin hieman keskeneräisinä... Kuvat uupuu sieltä vielä.
        Pitäs tänään lähtee hakemaan kamera Porvoon poliisilta. Onneksi Suomessa on vielä rehellistä porukkaa... Juuri hain myös kukkaroni Espoon linja-auto varikolta :)
        Onks jo matkakuumetta? ;)

        Mroo...

        Lumitilanne bueno: http://www.pkl.pl/?web=pogoda_kasprowy

        Eli 80cm alhaalla ja 163cm ylhäällä.

        Mä lähen huomenna ottaa kevyen rusketuksen pintaan Lanzarotelle..joten ei oo vielä tullut matkakuumetta tuosta Z-panesta. Mitens teillä? Onkos teillä matkat ja kämppä jo varattu? Milläs tuutte. Me varattiin just kuljetus lentokentältä Z-paneen. 18 hengen dösä...maksaa 9,50 euroa per nenu per suunta. Kyytiin mahtuis jos haluutte!


    • ossi

      onko z-panessa minkä hintaset hissiliput`?

    • Käynyt ja nähnyt

      Zakopanessa on useita erillisiä laskettelupaikkoja, joista Kasprowy Wierch lienee tunnetuin. Siellä on myös pisimmät rinteet aina n. seitsemään kilometriin saakka. Päivälippu siellä maksaa 125 zlotya eli n. 30 euroa sisältäen YHDEN nousun Kuznicen kylästä vuoren huipulle gondolihissisillä sekä kahden muun tuolihissin rajattoman käytön. Tuolihissit eivät lähde Kuznicesta, vaan paljon ylempää vuoren rinteeltä, joten alas Kuzniceen kannattaa laskea vain lopuksi, ellei halua maksaa 40 zlotyn kertanousua.

      Kuznicessa on välinevuokraamoja, joiden hinnat ovat alhaiset. Sieltä löytyy myös kahvila-ravintoloita, joita tosin on myös Kasprowy Wierchin huipulla ja rinteillä.

      Zakopane on aika pieni paikka ja urheilun lisäksi ajanvietettä on vähän. Baareja, ravintoloita ja yökerhoja tosin on, kuten myös uusi ja suuri kylpylä Aquapark, mutta vertailua vaikkapa Lapin suuriin hiihtokeskuksiin Zakopane ei kestä. Ainoa missä se kestää, on hintataso, sillä aivan hyvien majatalohuoneiden hinnat alkavat reilusta kymmenestä eurosta sisältäen jopa hyvän aamupalan. Hintataso ravintoloissa ja kaupoissa on puolalaiseksi korkea, mutta suomalaiselle turistille halvasta kohtuuhintaiseen syönti- tai ostopaikasta riippuen.

      Kannattaa myös huomioida, että ei enää niin halpa 30 euron päivälippu rinteille päästää laskemaan vaativia ja pitkiä reittejä, joista Lapissa ei voi edes unelmoida. Ja lopuksi: Zakopane on vain vähän kauempana Helsingistä kuin Pohjois-Lapin suuret hiihtokeskukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4048
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3524
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2411
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2309
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2061
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1906
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1791
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1505
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1393
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1290
    Aihe