Minkälaiset bailut

Jaana

Mitä tarkoittaa gumsottibailut? tai oliko kumsot, en tiiä.
Kannattaako mennä?

11

2889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B-)

ettei ollu cumshot? missä semmoset pidetään ja kenelle?

• Jaana

Mitä se tarkoittaa? Onko naamiaiset tms? Ei kai huumeita jne.

Erään ystävän firman edustussaunaosastolla Espoossa. Kenelle? En tiiä. Synttäreitä eivät ole. Ei mulle kerrottu syytä. Mutta tyttöjä tarvitaan mukaan sanottiin.

• Voivoi...
        Jaana kirjoitti:

Erään ystävän firman edustussaunaosastolla Espoossa. Kenelle? En tiiä. Synttäreitä eivät ole. Ei mulle kerrottu syytä. Mutta tyttöjä tarvitaan mukaan sanottiin.

Moro! Jos sellaista juhlista on kyse, niin sun kannattaisi kyllä kysellä vähän sun kaverilta! :) Nimittäin, Cumshot=Suihinotto... Ja tietysti naisia tarvitaan ottamaan suihin miehiltä... Että semmosta! Mutta jos kiinnostaa niin mä voin pitää teille kans cumshot-bileet! ;)

• English
        Voivoi... kirjoitti:

Moro! Jos sellaista juhlista on kyse, niin sun kannattaisi kyllä kysellä vähän sun kaverilta! :) Nimittäin, Cumshot=Suihinotto... Ja tietysti naisia tarvitaan ottamaan suihin miehiltä... Että semmosta! Mutta jos kiinnostaa niin mä voin pitää teille kans cumshot-bileet! ;)

sanot että Cumshot=Suihinotto

NO EI OLE.

Suihinotto on blow job. Ja se on fakta.

Älä harhauta ja pelottele Jaanaa.

• B-)
        Jaana kirjoitti:

cum=sperma ja shot=laukaus. katso netistä hakusanalla bukkake, voipi löytyä suuntaa antavaa tietoa. minkä ikästä ja tyyppistä porukkaa sinne oli siis pyysetty?=)

• Veteraani
        B-) kirjoitti:

cum=sperma ja shot=laukaus. katso netistä hakusanalla bukkake, voipi löytyä suuntaa antavaa tietoa. minkä ikästä ja tyyppistä porukkaa sinne oli siis pyysetty?=)

Bukkake on japanilainen rituaali uskottomalle vaimolle "kostoksi". Bukkake ei ole cumshot.

Cumshot taas jotain aivan muuta. Huomaan, että olet amatööri näissä seksi-asioissa..

Cum tulee sanasta come. Vrt: I'm gona come/I'm gona cum. Sittemmin sanasta tuli myös substantiivi. Cum = satsit.

Näkyvät cumshotit voi olla upea sessio ryhmäleikin jälkeen vaikka 2-4 pariskuntaa. Cumshotit voi heittää selälle, vatsalle, karvoille ym. Tietysti myös naamalle. 2 tyttöä voi jakaa yhden miehen cumshotti.

Jos tilaisuus tulee, kannattaa osallistua

• B-)
        Veteraani kirjoitti:

Bukkake on japanilainen rituaali uskottomalle vaimolle "kostoksi". Bukkake ei ole cumshot.

Cumshot taas jotain aivan muuta. Huomaan, että olet amatööri näissä seksi-asioissa..

Cum tulee sanasta come. Vrt: I'm gona come/I'm gona cum. Sittemmin sanasta tuli myös substantiivi. Cum = satsit.

Näkyvät cumshotit voi olla upea sessio ryhmäleikin jälkeen vaikka 2-4 pariskuntaa. Cumshotit voi heittää selälle, vatsalle, karvoille ym. Tietysti myös naamalle. 2 tyttöä voi jakaa yhden miehen cumshotti.

Jos tilaisuus tulee, kannattaa osallistua

en sanan historiaa tunne mutta katoppa mitä löytyy netistä nimellä bukkake....Faijas oli aloittelija=) kysehän oli mikä voisi olla cumshot kekkerit ja semmosia järjestetään usein bukkake-nimen alla. oli vaan neuvoksi tytölle jos haluaa tutustua aiheeseen!

• Jaana
        B-) kirjoitti:

Pyydettiin 16-20 vuotiaita lähinnä. Itse en päässyt mutta kaveri kävi. Vapaat juomiset, saunatilat ja yöpymiset, sekä kuljetukset meno paluu. Ei kertonut muuta kun että villit juhlat.

• B-)
        Jaana kirjoitti:

Pyydettiin 16-20 vuotiaita lähinnä. Itse en päässyt mutta kaveri kävi. Vapaat juomiset, saunatilat ja yöpymiset, sekä kuljetukset meno paluu. Ei kertonut muuta kun että villit juhlat.

vissiin joo jos oli cumshotteja siellä tosiaan=) eivätkö kertonu oliko siis seksistä kyse?=)

• Cumskotti

No pentele ;)

• Bilettäjä

Gortsuu mälläämis billeet

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5753
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      5175
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2449
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1820
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      80
      1813
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      36
      1509
    7. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1457
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1395
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1234
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1205
    Aihe