Ollaan lähdössä syyskunn alussa Alanyaan ja asustellaan siellä hotelli Club Sidarin uudella puolella. Onko kokemuksia kyseisestä hotellista? Lähellä halpoja/hyviä ravintoloita? Entäs kauppoja?
Club sidar new part
5
709
Vastaukset
- serena
oon menossa ko.hotelliin syyskuun alussa.
Minkälainen porukka teitä on lähdössä?- Tertsi
Joo eli meitä on lähdössä minä ja minun serkkupoika ja lähtö on 1.9.04.
- serena
Tertsi kirjoitti:
Joo eli meitä on lähdössä minä ja minun serkkupoika ja lähtö on 1.9.04.
ootte reissussa? Mä nimittäin lähen kyl vasta 11.pvä
- Tertsi
serena kirjoitti:
ootte reissussa? Mä nimittäin lähen kyl vasta 11.pvä
Me ei olla kuin viikko eli poistutaan maasta jo 8.9. Eli ei keretä olla samaan aikaan.
- mie vaan
Aivan ihana hotelli, alanyan ison uima-allas. Paikka on todella siisti ja palvelu pelaa. Teillä kävi hyvä tuuri kun valitsitte kyseisen hotellin. Menisi viikko jos kertoisin kaikki hyvät puolet. Meihin teki vaikutuksen ( mies 36, nainen 36, tytär 14 ja poika 10
.)niin paljon että ensi vuonna uudestaan ja samaan hotellin. Tultiin sieltä 15.8. Pitäkää hauskaa ja nauttikaa matkasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069