Mä oon täs vähän miettiny, et mitähän pitäs tehdä.. Tai siis pitäskö mitään..Tilanne on sellanen, et mun kaveri on lesbo ja me oikeestaan tutustuttiin vasta keväällä. Ollaan puhuttu siitä asiasta paljon ja se on alkanu kiehtomaan mua. Joskus alkukesästä pussailtiin kännissä, mut nyt se on myös suudellu mua pari kertaa. Itse oon ollu siinä ihan täysin mukana ja nauttinu siitä, mut tämä toinen sano, et ei se voi mun kaa mitään tehä selvinpäin (itse mä kyllä myös kielsin kaikki tunteeni sitä kohtaan..). Nii no oonkin nyt alkanu miettimään, et voiskohan meiän jutusta tulla joskus jotain? Siis et voiks joku tollanen kännissä säätäminen joskus kehittyy ihan suhteeks selvinpäin ollessakin? Pitäskö mun puhua tunteistani sille ystävälle? Voiskohan se olla oikeesti musta kiinnostunut, mut ei vielä uskalla muuta kuin kännissä..?
mitäs sanotte?
5
1136
Vastaukset
- Hapsu
... asiaan puuttumatta, jäin miettimään vain sitä, että jos nicisi on "lesbo(ko)? niin eikö olisi olennaisinta selvittää ensimmäisenä oletko itse hetero,lesbo tai mahd. bi?
Sen jälkeen voit miettiä sitä, että onko teidän kertomallasi säätämisellä mahdollisuutta kehittyä
suhteeksi.- Lara
Tottakai voi! Olen aloittanut samasta pisteestä ja nyt 4 vuoden jälkeen voin sanoa, että onnistuu! Onnea Sinulle!
- Eliö
Tee niin kuin sinusta oikealta tuntuu.
- Koo
Sen näkee varmaan aikanaan, miten käy. Jos te viihdytte hyvin yhdessä, niin voihan olla, että asia on otettava puheeksi jossakin vaiheessa, varsinkin jos syyt siihen syvenevät. Ehkä tuota asiaa olisi aiheellista miettiä vähän myös yksinkin. Hyvähän se on tietää, mitä omassa mielessä liikkuu. Pitäisi olla rehellinen itselleen ja myös toiselle. Jotkut toimivat ensin ja miettivät vasta sitten, jos ollenkaan. Toiset miettivät ensin ja tekevät sitten päätelmänsä ja päätöksensä, jos voivat. Ei kai sitä niin paljon saa kiirehtiä, ettei itse perässä pysy! Pitäisi pystyä puhumaan tunteistakin. Ja myös selvin päin. Ennen kaikkea ja kaiken jälkeen.
- Zorro
Ensiksi kannattaa alkaa uskaltaa puhua asioista myös silloin kun on selvinpäin.
Toiseksi, selvitä itsellesi mikä olet, mitä oikeastaan tunnet ja haluat.
Kolmanneksi, onnea matkaan! Toivottavasti löydätte ratkaisun joka on aito ja jossa ketään ei loukata eikä kenenkään kanssa leikitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296247Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483706Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1502883"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272190Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 711278
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145983Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11914