Äiti pettää isää

Ninja_89

Niin... Sain just selville, että mun äiti pettää mun isää. Isä ei tiedä ja äiti ei tiedä mun tietävän. Saatanan lutka! Ja vielä perhetutun kanssa! Isä on niin ihana, eikä se ansaitse tollaista vittumaista ämmää! Vähän on paha mieli tästä:(

12

3934

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimi

Voi sua...
      Olet todella tukalassa tilanteessa.
      Vaikea neuvoa mitä sun tulisi tehdä.

• minä

Kumpikaan vanhemmista ei tiedä että tyyppi tietää, sen kun on puhumatta asiasta. Ja sitäpaitsi vanhempien välinen asia se on.

Jos hän kertoo isälleen, saa äitinsä vihan päälleen ja saattaa rikkoa avioliiton. Jos ei, mitään ei välttämättä tapahdu ja jos isä jossain välissä saa tietää, ainakaan häntä ei syytetä mistään.

Olen melko varma, että ainakin tuo äiti potee huonoa omatuntoa asiasta.

• Apu
        minä kirjoitti:

Kumpikaan vanhemmista ei tiedä että tyyppi tietää, sen kun on puhumatta asiasta. Ja sitäpaitsi vanhempien välinen asia se on.

Jos hän kertoo isälleen, saa äitinsä vihan päälleen ja saattaa rikkoa avioliiton. Jos ei, mitään ei välttämättä tapahdu ja jos isä jossain välissä saa tietää, ainakaan häntä ei syytetä mistään.

Helppoa. Riippuu vain siitä mitä SINÄ haluat.

Kysy äidiltäsi rakastaako hän sitä miestä, vasta sitten tiedät mitä tehdä

muuten ihan vaan mielenkiinnosta Miten sait tietää suhteesta?

• Mimi
        minä kirjoitti:

Tuo nyt on huonoin vaihtoehto kaikista!!!

Paras on nyt ainakin äidille jutella asiasta ja toivottavasti äiti siitä järkiintyy ja ottaa asian esille isän kanssa.

• minä
        Mimi kirjoitti:

Tuo nyt on huonoin vaihtoehto kaikista!!!

Paras on nyt ainakin äidille jutella asiasta ja toivottavasti äiti siitä järkiintyy ja ottaa asian esille isän kanssa.

Mitä hyötyä siitä on jos avioliitto menee rikki? Lapsien tulevaisuudesta ei tietoa. Sinä ja sinun loistavat ehdotukset.

Sen verran olen samaa mieltä, että kannattaa äidille mainita, että tietää. Se ainakin lisää syyllisyydentunnetta hänelle -mikä on aivan oikein. Ja sitten äiti päättää itse mitä tekee.

• akak

Kaikki muut vaihtoehdot ovat totuutta huonompia. Totuus ei pala tulessakaan. Kerro isällesi.

• JRxxx

...tarinasi nyt olla yleensä totta, mutta vaikka olisikin: mitään positiivista et voi aikaansaada asiaan puuttumalla, esim. isällesi kertomalla tai edes äitisi kanssa tätä esiinottamalla. Sitäpaitsi sinä et voi tietää varmasti vanhempiesi suhteen tilaa etkä äitisi syitä. Ja hän on täysi-ikäinen, sinä nimimerkistäsi päätellen et, joten pidä suusi kiinni äläkä sotkeudu toisten asioihin.

• Kerro

Kerro äidillesi että tiedät. Katso sitten miten hän reagoi ja miltä sinusta itsestäsi tuntuu sen jälkeen.

• Saku

Moi

Minulla on samanikäinen tytär kuin sinä.
      Ex-vaimoni petti minua ja muistan ikäni sen päivän kun hän sanoi tyttärelleni, että lähtisi hänen mukaansa kun eksä oli lähdössä kotoa.
      Tyttäreni oli silloin n. 10-vuotias.
      Hän itki lohduttomasti, eikä lähtenyt äitinsä mukaan.Vieras mies odotti ulkona,äiti lähti ja lapset itkivät hänen peräänsä.
      Tänä päivänä elelemme ilman äitiä, mutta kuitenkin suhteellisen mukavasti.
      Muista aina tämä kuitenkin: Lapset eivät ole syyllisiä aikuisten typeryyksiin.

• Oskari

Itselläni on kokemusta samantapaisesta tilanteesta, tosin toisin päin, mutta silti on aika paha mennä mitään neuvomaan.

Älä ainakaan mene isällesi tuosta mitään möläyttämään, pilaisit vaan vanhempiesi välit totaalisesti.

Kannattaisi ehkä äitisi kanssa jutella ja kertoa että tiedät. Mieti kuitenkin tarkkaan ennen kuin teet mitään.

• Aikuinen

Sinua on muutaman kerran varoitettu rikkosmasta vanhempiesi liittoa, mutta mielestäni nämä varoittajat ovat väärässä. Sinä et todellakaan riko vanhempiesi liittoa vaikka kertoisitkin isällesi totuuden. Liiton rikkoo (jos rikkoo) äitisi uskottomuus.

Sinuna minä keskustelisin asiasta ensin äitisi kanssa ja sitten kertoisin isällesi äitisi uskottomuudesta mikäli äitisi ei itse isällesi uskottomuudestaan kerro. Valheeseen perustuvassa liitossa kukaan ei voi olla onnellinen, valheen suojaaminen ei todellakaan pidä perhettänne onnellisesti koossa. Valhe vaikuttaa negatiivisesti perheeseenne vaikka se ei koskaan muille paljastuisikaan.

Mielestäni totuuden kertominen on aina parempi vaihtoehto kuin valheen suojeleminen. Mielestäni olisi isääsi kohtaan reilua että kertoisit hänelle äitisi uskottomuudesta, mikäli äitisi ei itse kerro. Äitisi voi suuttua totuuden paljastumisesta, mutta se on hänen ongelmansa. Äitisi reagoiminen totuuden paljastumiseen on mielestäni vähäisempi seikka kuin se että isäsi ei tiedä äitisi uskottomuudesta.

Mitä päätätkin asialle tehdä, muista että sinulla ei ole mitään roolia vanhempiesi liiton onnistumisessa/epäonnistumisessa. Vanhempasi ovat itse vastuussa omasta liitostaan. Sinun velvollisuutesi ei ole suojella kenenkään valheita. Liitto on vanhempiesi välinen asia, mutta sinulla on oikeus kertoa isällesi äitisi uskottomuudesta (erityisesti) koska äitisi uskottomuus vaikuttaa myös sinuun.

• hahaa

siinähän sinulle tarjoutui mukava rahasampo! vihjaile äidille ja tarjoudu olemaan hiljaa vain maksua vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1508
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe