Olen miettinyt pienempää järjestelmäkameraa. Nykyinen on sony DSLR-A390 18--55 JA 70-300 objektiiveilla.
Tollaseen Nikoniin ajattelin vaihtaa. Onko tuo Nikon hyvä vai onko huonompi kuin nykyinen Sony?
Entä onko jokin sony NEX hyvä? Millaset vaihtobjektiivi valikoimat?
Tai mitä muuta pienempää järkkäriä suosittelisitta?
Nikon 1 v1 +10-30vr+30-110vr ?
6
314
Vastaukset
- tyyne suulas
" Millaset vaihtobjektiivi valikoimat?"
Hei Pasi, osta guuugle.
Sieltä se selviää - Pasi_1
Juu. Sieltä kyllä olen tutkinutkin asiaa
- Järkkäri + pokkari
Miksi haluat ottaa takapakkia kuvausharrastuksessasi ja siirtyä järkkäristä minijärkkäriin? Jäisit liian paljosta paitsi!
Itse en edes miettisi moista askelta vaan ostaisin kakkoskameraksi laadukkaan pokkarin – tai itse asiassa olen niin tehnytkin. Tuon Sony-järkkärisi käyttöarvo on varmasti paljon suurempi kuin siitä saatava vaihtohyvitys.- Pasi_1
Sonyn järkkäri on vähän epäkäytännöllinen minun tarpeisiin ja olen ajatellut pienemmpää kameraa. Olen ajatellut että minulle on minijärkkäri soveltuvampi.
Terveydellisistä syistä olen ajatellut vaihtoa. Sonyn ajattelin myydä myöhemmin jos ostan minijärkkärin.
Tietysti on mahdollista että pidän Sonynkin itselläni ja en myykkään sitä.
- Pysy Sonyssa
>Onko tuo Nikon hyvä vai onko huonompi kuin nykyinen Sony?
Tässä muuan vertailu:
http://snapsort.com/compare/Nikon-V1-vs-Sony_Alpha_DSLR-A390 - unaremac
cameranu.nl, sieltä kannattaa verrata hintoja !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065