Moni entinen tissuttelija taitaa olla siirtynyt pilleripurkkiin. Hurskastelevat olevansa absolutisteja ja käsi käy takuulla ahkeraan Diapam-purkilla. Alkoholi haisee mutta pillerit ei. Kuinkahan moni itseään "hienona rouvana" pitävä syö säännöllisesti rauhoittavia?
Saa miehetkin vastata. Onko muka jotenkin sallitumpaa sekoittaa päänsä rauhoittavilla kuin alkoholilla? Rauhoittavat voi rinnastaa huumeisiin koska niiden säännöllisestä käytöstä jää koukkuun.
Mongerratko sinä lääkehuuruissa?
Käytätkö rauhoittavia?
39
271
Vastaukset
- s.a.d
Oletko ihan tosissasi?
Millaisissa huuruissa elät jos ajattelet että se on jokaisen elämäntapa?
Miksi ei sinulle tule mieleenkään ettei monikaan tarvitse mitään "sekoittajaa".
Miksi elämä pitäisi elää jonkin huumeen tai mielensekoitajan vallassa?
Ihmettelen miten on oma laitasi?
Miksi ajattelet että jokainen tarvitsee jonkinlaista pilleripurkkia selviytyäkseen?- Pampampam pamit
Väitinkö että JOKAINEN? Mutta sellaisiakin on vai väitätkö ettei ole? Millä nämä entiset tissuttelijat korvaavat alkoholijuomansa? Tuskin jokainen pystyy olemaan ilman mitään korvaavaa ainetta. nykyajan trendi on pistellä pilleriä poskeen, myös ikääntyneemmissä. Moniko sen myöntää, se on eri asia. Itse en käytä mitään rauhoittavia enkä elä missään huuruissa.
Jos poliisi pysäyttää epävarman ajajan ja puhalluskoe näyttää alkoholin osalta nollaa, se ei todista etteikö ajajalla olisi kolmiolääkettä veressään.
Näistä paikalta paenneista iäkkäämmistäkin ja naispuolisista päälleajajista on saanut lehdistä lukea. Mikähän on ollut pakenemisen syy? - s.a.d
Pampampam pamit kirjoitti:
Väitinkö että JOKAINEN? Mutta sellaisiakin on vai väitätkö ettei ole? Millä nämä entiset tissuttelijat korvaavat alkoholijuomansa? Tuskin jokainen pystyy olemaan ilman mitään korvaavaa ainetta. nykyajan trendi on pistellä pilleriä poskeen, myös ikääntyneemmissä. Moniko sen myöntää, se on eri asia. Itse en käytä mitään rauhoittavia enkä elä missään huuruissa.
Jos poliisi pysäyttää epävarman ajajan ja puhalluskoe näyttää alkoholin osalta nollaa, se ei todista etteikö ajajalla olisi kolmiolääkettä veressään.
Näistä paikalta paenneista iäkkäämmistäkin ja naispuolisista päälleajajista on saanut lehdistä lukea. Mikähän on ollut pakenemisen syy?Hä?
Miks sulla on ajatus että kaikki käyttää jotain?
Miksi sulla ei ole ajatusta että ihmiset olis voinut tulla tolkuunsa ja ovat vihannes/hedelmä dieetillä, syövät vain kuitua ja kanaa /kalaa.Aika moni Suomessaki pyrkii terveelliseen elämäntapaan
Eipä ole tullut tissuteltua eikä tarvitse käyttää rauhoittaviakaan, koskapa olen aina hyvin rauhallinen.
- Vai kuinka
Eikös tällekin aiheelle löydy aivan oma palsta
- Pampampam pamit
Tämä on tarkoitettun 60 ihmisille joten eiköhän ole ihan oikea palsta.
- ** ** **
En kanna huolta kenenkään lääkemääräyksenmukaisesta lääkkeenkäytöstä,
Valantehnyt lääkärihän ne määrää.- Pampampam pamit
Joo ja jotkut käy monen valantehneen lääkärin luona hakemassa näitä lääkemääräyksen mukaisia lääkkeitä:(
Onneksi tulee ja monessa paikassa on jo sähköinen resepti joten voidaan seurata potilaan saamia reseptejä.Potilaan ei ole kuitenkaan pakko suostua sähköiseen reseptiin, ja jos ei suostu, niin se kielii mielestäni juuri siitä että potilas ei halua että hänen reseptejään ja lääkkeitään valvotaan.
- leenamarita.
Otan joka ilta ½ Stella nukahtamislääkettä. Ei ole toleranssi noussut vaikka olen syönyt vuosikausia sen puolikkaan. Taitaa riippuvuus olla enemmän tapa, joskus unohdan ottaa puolikkaani, nukun silti normaalisti.
Suurten vaikeuksien kohdatessa olen ottanut 15mg Opamoxia illalla tilapäisesti, sitten en ottanut nukahtamislääkettä.
Lääkkeet ovat hyvä apu tilapäiseen unettomuuteen tai ahdistukseen. Suomessa menee paljon lääkkeitä, silti, jos asia tulee puheeksi, kukaan ei käytä?
Enpä ole liiemmin tissutellut, viiniä joskus, tai siideriä.- minäkö pilleristi?
Työelämässä ollessa hain lääkäriltä Surmontilia kestääkseni vuosikymmeniä jatkuneen työpaikkakiusaamisen. Kolmannes pilleriä ei vielä kuivaa suuta. Nytkin kun tuntuu siltä, että kaikki kaatuu päälle, joudun ajoittain syömään sitä muutaman viikon tai kuukauden ajan. Kaksi järjestäytyneen rikollisuuden koplaa kiristää, mutta en maksa. Poliisi ei korvaansa lotkauta, kokeiltu on. Se kai tässä eniten riipii...
- Pirre*
Mitä me tiedämme ihmisten elämän kohtaloista, miksi ivaisimme ja osoittelisimme heitä, - heikompia, - onko kyselijälläkään vara osoitella ja millä oikeudella?
Oletko Sinäkään terve, ehkä vain vain vähemmän tutkittu...Olen illanmittaan katellut näit kirjotuksia ja mielessäni kauhistellut niit ajatuksii ja sanoja joit palstalle syyretään.
Ei ne oo eläväst elämäst ,mis on se vähäinenkin myötätunto jota jokases luulis olevan,ihan ku kilpailtas siit et kuka sanoo häijymmin.
Noi ns keskustelu ketjut on pitkii mut pelkkää piilo kettuiluu ja kauheen syviä kuoppia jos jokanen istuu jurottaa ja puolustaa saavutettui etujaan.
Seisoin eilen yhren onnettoman ovella vourin kanssa ja eressä oli lähtö pakkaseen,ihan siisti ihminen ja asunto ei vaan ollut rahaa.
Ei tullut mielenkään nauraa minuu säälitti .
Jotenkin vaan toivoisin et tää turha leukojen louskutus loppui pikku hiljaa.- Pirre*
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen illanmittaan katellut näit kirjotuksia ja mielessäni kauhistellut niit ajatuksii ja sanoja joit palstalle syyretään.
Ei ne oo eläväst elämäst ,mis on se vähäinenkin myötätunto jota jokases luulis olevan,ihan ku kilpailtas siit et kuka sanoo häijymmin.
Noi ns keskustelu ketjut on pitkii mut pelkkää piilo kettuiluu ja kauheen syviä kuoppia jos jokanen istuu jurottaa ja puolustaa saavutettui etujaan.
Seisoin eilen yhren onnettoman ovella vourin kanssa ja eressä oli lähtö pakkaseen,ihan siisti ihminen ja asunto ei vaan ollut rahaa.
Jotenkin vaan toivoisin et tää turha leukojen louskutus loppui pikku hiljaa.Paha mieli näistä tulee :(, vaikka oisivat vain provoamis mielessä laitettujakin, ei nämä leikiksi käy.
Ja, uskon mielipahaasi häätö tapauksen todistajana.. - 15+4
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen illanmittaan katellut näit kirjotuksia ja mielessäni kauhistellut niit ajatuksii ja sanoja joit palstalle syyretään.
Jotenkin vaan toivoisin et tää turha leukojen louskutus loppui pikku hiljaa.Samaa mieltä. Sattuneesta syystä tulin tänne vähän kuikuilemaan, vaikka olen vielä "alaikäinen". Alkoi tuntumaan, että olisikohan parempi alkaa vierottaa itseään näistä palstoista, ennenkuin tänne asti pääsee.
- viihtykää omissanne
15+4 kirjoitti:
Samaa mieltä. Sattuneesta syystä tulin tänne vähän kuikuilemaan, vaikka olen vielä "alaikäinen". Alkoi tuntumaan, että olisikohan parempi alkaa vierottaa itseään näistä palstoista, ennenkuin tänne asti pääsee.
Voi voi, kun ne kuikuilijat tuovat saastat tullessaan, pysyisitte ikäpalstallanne.
- 16++++19
viihtykää omissanne kirjoitti:
Voi voi, kun ne kuikuilijat tuovat saastat tullessaan, pysyisitte ikäpalstallanne.
Se on meeri kun täällä määrää ikä rajat. Muista se,,, :)))
Sieltä tulee minuksia että rutisee siitä ei vaan tarvis välittää. Tervetuloo vaan! - meeriamanda
16++++19 kirjoitti:
Sieltä tulee minuksia että rutisee siitä ei vaan tarvis välittää. Tervetuloo vaan!Näetkö tuossa " viihtykää omissanne " viestissa minun rekatun nimimerkkini = meeriamanda? Jos et näe ( en minäkään ) anna olla viimeinen kerta kun nimittelet jonkun samanmielisen viestiä minun kirjoittamaksi, prle!
Pese kristallipallosi 16 19, osoita kirjoituksesi suoraan minulle... puskasta huuteleva hiiri vikinöineen on arseesata.... ISMO ..! - 15+4
16++++19 kirjoitti:
Sieltä tulee minuksia että rutisee siitä ei vaan tarvis välittää. Tervetuloo vaan!Kiitos vaan toivotuksista, mutta taidan kuitenkin sen reilun kolme vuotta vielä pysytellä tuolla "keskenkasvuisten" puolella.
Piti vaan käydä kurkkimassa, mitä se yksi on täällä huseerannut, kun piti oikein "mainostaa". - Se siitä
viihtykää omissanne kirjoitti:
No joo. minäkin joskus kuikuilen vakka ikä riitttäkin mutta on tämä erinomaisten ihmisten erinomainen palsta ja niitä rauhoittavia käytin viimeksi ja ensimmäisen kerran kohta 20 vuotta sitten yllättäen kuolleen mieheni jälkeen ja yhden ainoan satsin ja senkin pitkällä aikavälillä ja harvoin, silloin asiat tuppasivat kaatumaan päälle.
Toiseen pitempiaikaiseen työpaikkaan mennessäni oli ihan oikea terveystarkastus. Ensimmäisessä pitkässä ei ollut ensimmäistäkään, sinne meninkin jo vuonna -66.
Jotkin - en muista mitkä - kokeet ehkä otettiin, verikoikeita korkeintaan, ja sitten oli lääkärin haastattelu. Yksi kysymys jäi mieleeni siksi että sitä kovasti ihmettelin: -Miten nukut? En edes ymmärtänyt miten nukkuminen voisi vaikuttaa työkykyyn, olen nimittäin aina ollut hyvä nukkumaan, ja sivumennen sanoen olen vieläkin.
Myöhemmin olen ymmärtänyt että se nukahtaako/nukkuuko hyvin voi kertoa paljonkin ihmisestä ja hänen elintavoistaan ja sitä kautta myös terveydestä. En itsekään palkkaisi "huonoa nukkujaa" jos olisin yrittäjä - sen takana voi olla vaikka minkälaatuisia terveys- tms. ongelmia eikä työt ehkä suju kuten työnantaja toivoisi.
Olen nielaissut yhden Diapamin, yksissä hautajaisissa kun sukulainen oli niitä varannut. Unilääkkeitä en ole koskaan tarvinnut. Absolutisti en ole. En siis mongerra lääke- mutta en missään muissakaan huuruissa.
Epäilen aina vähän näitä "epäileviä tuomaksia" ;-)- Nappikansa.
Meillä lääkkeitten käyttö räjähti sodan aikana.
–Tilanne Suomessa on pitkälti samansuuntainen. Väitetään, että noin 300 000 ihmistä käyttäisi Suomessa mielialalääkkeitä ja 70 prosentilla näistä on SSRI-lääkitys eli serotoniinin takaisinoton estolääkitys. Kaiken kaikkiaan psyykenlääkkeiden käyttäjiä maassamme olisi noin 700 000. Luvut kasvavat järkyttävää vauhtia koko ajan. - Rauhallinenn
Häpeä aikuinen ihminen kun tuollaista törkyä suustasi suollat.
Ole onnellinen jos tunnet itsesi niin terveeksi ettet tarvitse mitään mielesi tueksi.
Sinun terapiasi lienee ISOILLA kirjaimilla huuteleminen? - missähiihto
Koko Suomi huumeissa ei vain hiitäjät???
- 1943
Olen rauhallinen, levollinen ihan luonnostani. Pidän ihanasta, kauniista päästäni enkä halua sekoittaa enkä rumentaa sitä mitenkään. Miksi moisia edes kuvittelet? Luulen, että suurin osa meistä syö ihan tavallista ruokaa ja juo vaikkapa rasvatonta piimää. Huurussa ollaan vain esim. juuri nyt, jos pää märkänä ulos lähdetään.
- 32,
Tämän olemme kyllä vuosien varrella todenneet,että pää märkänä huurussa
- 1943
32, kirjoitti:
Tämän olemme kyllä vuosien varrella todenneet,että pää märkänä huurussa
Ai sulla on ihan vuosikausien kokemus. Minä vain kuvittelin, miltä tuntuisi olla 20 asteen pakkasessa pää märkänä. Ole varovainen, influenssa-aalto on tulossa.
- demeter
Et taida, aloittaja, olla ihan kartalla meidän ikäisten elämänkuvioissa.
Nuoret saattavat käyttää pameja, sekoittaa niillä päänsä. Meidän tarve on pitää päämme kirkkaana, uskoisin.
Meidän ongelmana - silloin kun niitä on - eivät ole ylikierrokset, vaan pikemminkin alikierrokset. Masennus- ja mielialalääkkeet ovat meidän "pameja". Tuskin niitä kukaan lystikseen syö, vaikka niiden käyttö onkin lisääntynyt. - Hienohko rouva
Ei kiinnosta rauhoittajat. Minusta on kiva olla pirteä ja energinen. Kaffetta käytän aamuisin. Juon muutaman kupin espressoa, että lähden täysillä käyntiin heti herättyäni. On toi verenpaine alhainen ja pulssikin hitaanpuoleinen. Jos en juo yhtään kahvia, niin nukun huonosti. Nautin joskus yölläkin kupillisen espressoa, jotta jaksan nukkua riittävän pitkään. Lihasrelakstantteja (Sirdalud ja Dolan) olen joskus saanut lekurilta, mutta ne eivät sovi minulle ollenkaan. Tulee ihan veltto ja vetämätön olo, ja aamulla särkee päätä. Viinipulloon en sylje, mutta en mielelläni juo itseäni humalaan asti. Viinikin vie puhdin pois, jos sitä juo liikaa.
Varovaisesti tiedustelen, että olikos tämä teidän aloitus provo, vai vakava aihe, jota ei sovi mitätöidä? Vakavasti yritin minäkin vastata. - ...
Kännit otan muutaman kerran vuodessa Alkon tuotteista, mutta muita pään sekoittajia en tarvitse.
- Vain vanha rouva
Miksi noin negatiivinen aloitus? Kai täällä voi käydä, vaikka ei käyttäisi alkoholia eikä rauhoittaviakaan, elämä saatta olla itsessään huumetta tai huumaa jne. Tjaah, onneksi en ole koskaan ollut hieno rouva, jos se jotenkin erityisesti altistaa pillereille tai palleroille. On siitäkin sitten säästytty.
Mistä tämä aloitus sinulle oikein syntyi, koska kuullostat ylenpalttisen katkeralta ja kitkerältä? Oletko itse entinen tai nykyinen sekakäyttäjä vai tiukkapipoinen absolutisti tai parannuksen tehnyt entinen alkoholisti.? Viimeksimainitut ovat usein raittiina varsinaisia despootteja. Noi koukkujutut nyt on niin lapsellisia tämän ikäisille, että ei olisi kannattanut valistaa, eiköhän me ne jo tiedetä, kuka mitenkin.
Jos joku uskaltaisi tunnustaa käyttävänsä sitä tai tätä, haukkuisitko sitten pystyyn? Entä ne hienot rouvat? Mitä heille pitäisi tehdä? Kyllä niin on,että vaikka kaikki mongertaisimme huuruissa, tämä aloitus ei meitä niistä vapauttaisi. En jaksa uskoa,että julkinen ruoskiminen (sanallisesti) tekee kenestäkään parempaa tai pahempaa eläjää. Mitä huurua sinä saat tästä aloituksestasi? Menikö taju, järisikö maa?- Pampampam pamit
Kylläpäs oma kommenttisi vasta olikin katkera. En käytä alkoa enkä pillereitä enkä ole entinenkään alkoholisti. Kuulostat siltä että omasta käsiveskastasi saattaisi löytyäkin Diapameja.
Se mikä itseäni ärsyttää on se että pamistit saattavat päästä kuin koira veräjästä autolla söheltäessään jos poliisit mittaavat vain alkoholin, promillet ja frouvalla on reippaasti kolmiolääkettä veressään.
Laitoinhan aloitteeseeni että iäkkäämpiäkin naisia on paennut paikalta ja ovat jättäneet yliajonsa uhrin tielle. Vai onko se jotenkin sallitumpaa keski-iän ylittäneille ja naisille kun noin riehaannuit, ja myös ne muut, jotka tässä ketjussa ovat raivostuneet.
Pelkäävätköhän he että nyt poliisit alkavatkin tarkkailemaan autoilijoiden lääkehuurujakin?
Ja sitten se "rintoihin lyönti" kun jotkut kehuvat olevansa absolutisteja ja pameja sujahtaa sukkelaan suusta sisään.
Ei ne pilleripöhnäiset sen parempia ihmisiä ole kuin alkopöhnäisetkään. Samanlaisia surkimuksia kaikki tyyni. - Vain vanha rouva
Kylläpäs oma kommenttisi vasta olikin katkera. En käytä alkoa enkä pillereitä enkä ole entinenkään alkoholisti. Kuulostat siltä että omasta käsiveskastasi saattaisi löytyäkin Diapameja.
Se mikä itseäni ärsyttää on se että pamistit saattavat päästä kuin koira veräjästä autolla söheltäessään jos poliisit mittaavat vain alkoholin, promillet ja frouvalla on reippaasti kolmiolääkettä veressään.
Laitoinhan aloitteeseeni että iäkkäämpiäkin naisia on paennut paikalta ja ovat jättäneet yliajonsa uhrin tielle. Vai onko se jotenkin sallitumpaa keski-iän ylittäneille ja naisille kun noin riehaannuit, ja myös ne muut, jotka tässä ketjussa ovat raivostuneet.
Pelkäävätköhän he että nyt poliisit alkavatkin tarkkailemaan autoilijoiden lääkehuurujakin?
Ja sitten se "rintoihin lyönti" kun jotkut kehuvat olevansa absolutisteja ja pameja sujahtaa sukkelaan suusta sisään.
Ei ne pilleripöhnäiset sen parempia ihmisiä ole kuin alkopöhnäisetkään. Samanlaisia surkimuksia kaikki tyyni.Omissa liemissäsi näköjään kiehut. Kalikka sitten kolahti sinuun,kun noin riehaannuit minua haukkumaan, vaikka samanlaisia kommenteja on tullut muiltakin. Lue koko ketju. Onhan siellä ihailemasi hienojen rouvien edustajakin asialla. Vaikutat paljon kuumemmalta hörhöltä kuin ne, joita moitiskelet. Rauhoitu ja mene vaikka hienojen rouvien seuraan, jospa ne silittävät sinua myötäkarvaan. Tämä ketju ei sitä tee. Provoilu kun on vaan provoilua.
Ei ne pilleripöhnäiset sen parempia ihmisiä ole kuin alkopöhnäisetkään. Samanlaisia surkimuksia kaikki tyyni.Jos se yliajon uhri on ollu niin bentsopöhnässä, että on hoiperrellu auton alle!
:D
- ...
Päivän suoltosi ovat sitä tasoa että sinulle voisi vilpittömästi rauhoittavia suositella.
- Pampampam pamit
Aijaha. DeeguWessako siellä suosittelee?! Sellaiset vain hermostuvat viestistäni jotka ajelevat autollaan pitkin poikin Diapam-pöhnässään, ja se on takuulla yleisempää kuin kaljapöhnässä ajelu.
Jotkut luulee että se on vain nuorten narkkisten harrastus, mutta epäilenpä että aikas moni ikääntyneempi ajelee vahvoissa kolmiolääkkeissä! Ikääntyneillähn voi olla vaikka minkälainen lääkecocktail veressään. ja entisen tissuttelijafrouvat ovat huomanneet että pamit pyörittävät päätä mukavasti, eikä haju paljasta...:/
Poliisien tehostusta lääkkeissä autolla-ajon valvontaan heti!!!!
Psst, mitäs tääl uhoot!!
https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/feedback?openform- nukkuuko ylläpito
Palstalle tuntuu kokoontuvan heitä jotka ovat lääkityksessä. Ei nämä aloitukset muuta kerro.
- Narskulle
Kalahtiko kalikka? Pelottaako...
- Rahuli ...
Mie olen käyttänyt 40 vuotta piristävää Fluanxolia. Hyvin on mennyt. Ura tuli tehtyä
ja nyt tulee 2000 puhtaana eläkettä. Olen elävä esimerkki siitä, että lääkkeillä voi
pelastaa ihmiselämän, jopa psyykenlääkkeillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804