Moi!
Haluaisin aloittaa lumilautailun ILMAN laskettelu kokemusta. Eli en ole ikinä lasketellut millään ja haluaisin aloittaa lumilautailun O.o
Onko mahdoton yhtälö?
Kiitos ja anteeksi.
lumilautailun aloittaminen
5
699
Vastaukset
- Hyvä laskettelija
Moi!
Itse kun aloitin 4 vuotta sitten, en ollut koskaan lasketellut.
Menin rinteeseen, opettelin kaikenlaisia tarvittavia liikkeitä mm. jarrutusta yms.
Ekoilla kerroilla voi mennä hermot, mutta jos olet kärsivällinen, voit osata laskea jo hyvin pian. :)
Itselläni kesti 1vk että opin pysymään pystyssä, vaikka tulikin vähän mustelmia. ;)
Eli, jos olet kiinnostunut aloittamaan lumilautailun, aloita vain. :)
Se on kivaa voin myöntää.- Hyvä laskettelija
Vielä yksi tärkeä juttu:
Kannattaa vuokrata lumilauta laskettelurinteeltä, koska josset tykkääkkään laskettelusta, menee rahaa turhaan hukkaan.
- Kouluun!
Mene ihmeessä hiihtokouluun, tunti tai kaksi osaavan opettajan kanssa lumilautailun alkeita opetellen tekee ihmeitä.
Säästyt monelta mustelmalta ja opit alkeet paljon nopeammin ja kerralla oikein. - Oostj
hyvin menee. Ite kun lautaileen aloin olin vaan kokeillu suksilla laskettelua. Opin suurimmaks osaks vaan sillä että yritin pysyä kavereitten tahissa mukana. Yks lautailutuntiki takana, lähinnä opeteltiin kääntyyn. Nyt vuoden pari laskeneena sanoisin että ihan hyvin toi jo menee vaikken laskekkaan ku kerran pari vuodessa hiihtolomilla.
- Swift and ice junior
Olen harrastanut 5v lumilautailua ja olen voittanut Swift And Ice Juniorissa hopeaa. Kokeile Kouluun! nimimerkin osoittamaa esimerkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216565Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552261- 1471857
- 831235
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.81915Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757