Kokemuksia All inclusivesta Dubaissa? All Inclusiven alkoholitarjonta?
All Inclusive
15
474
Vastaukset
- 4xDubaimatkailija
Ei ole mitään kokemuksia, mutta miksi AI olisi erilainen kuin muualla maailmassa?! On ihan hotellikohtainen juttu. Harvinaisen typerä kysymys.
- Kyllä...
mutta vastaus oli 4xtyperämpi.
- Kiehuu
Kuka sulta mitään kysyy! Mitä sitten vastaat, kun ei kokemusta!!!
- Harvinaisuus
Harvinaisen typeriä ihmisiä maailmassa!
- Typerrys
Kuinka voit käyttää suomi24.fi:tä?! Tämähän on harvinaisen typerää täynnä!!!
- muuten hyvät hotelit
Dubaissa ei ole sellaisia all inclusive hotelleja kuin muualla.
- 5xAllInclusive
Lause ei kerro mitään. Mitähän mahdat tarkoittaa?
- muslimcountry
Paikka ei ole kanaria eikä patongbeach!!
- lypsy_jakkara
So?!?
- ....
Googlella; "All inclusive hotels in Dubai" aika paljon hotelleja...
- Roope Ankka
Taitaa olla niin köyhää/nuorta porukkaa liikkeellä ettei kukaan ole maksanut All Inclusivesta Dubaissa. Ei ole kokemuksia kellään.
- Onks se jotenkin
häpeää?
- kohtataasdubaissa
Fiksu matkailija haluaa nauttia kohteen koko ateriatarjonnasta, Dubain tapauksessa lukemattomien maiden keittiöistä ja mauista. Eikä tyydy yhden ja saman hotellin pöperöihin maustettuna samalla (ketju)hotelliaromilla.
- Enkirjaudusisään
No ihan älytön kysymyshän tuo on, all inclusiveja on yhtä monta kuin hotellejakin. Järkevää olisi kysyä jonkin tietyn hotlan AI:tä.
- you_0
No kerropa all inclusivesta hotellissa, jossa olet ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023