Uskomatonta...
Ensin olette tytölle ystävällinen, kutittelette ja hierotte hartioita... Juotatte jotain epämääräistä. Toisinsanoen juotatte tytön känniin. Sitten... hups vaan käytätte hyväksenne miten milloin parhaaksi näette. Ja se siitä sitten, yhteyttä ei pidetä missään nimessä.
MIKSI NÄIN??
Mikä teitä jätkiä
5
621
Vastaukset
- Kundi
Ite en ole sellanen:)Kundit vaan haluaa pillua..
Ei nyt kumminkaan kaikki sitä vaan halua..
Ite haluan kunnon tytsyn,jonka kanssa vois käydä esim.elokuvis,kävellä puistossa jne.
Tiesitkö että me ajattelemme seksiä joka 5minsaa??? älä juo liikaa niin et päädy seksiin..
Ellet sä halua sitä!!!- miä
mä oon kyl kuullu et jätkät ajattelis seksiä kahen minuutin välein.. tiiä sit :) kaippa teissä jätkissäki on sit eroja :D
- Poika
Ehkä oot törmänny vääriin. Sama juttuhan se ois, jos rupeisin ihan kenen tytön kanssa tahansa, niin voihan se jättää suunnilleen viikossa tai jotain muuta ilkeetä. Ei kato kannata ruveta ihan kenen kanssa tahansa..
- StreaK88
Joo, en oo jätkä, mut äläpä yleistä!!!
Mun ex-jätkä sano joskus, kun seksistä tuli puhetta, että jos MÄ haluan seksiä, niin se voi mennä niin pitkälle kuin MÄ haluan mennä ja että kaikki ois MUN päätettävissäni.
Ja vielä sen sanoi, että eihän seksi ole suhde, vaan osa sitä.
Sanansa piti. - girl
sellaset jätkät jotka juottaa känniin ja sit hyväkskäyttää,ei ajattele aivoilla lainkaan vaan ainoastaan munallansa. ne miettii ekaks että "perkele ku panettaa.." ja seuraavaks "pitää vissiin juottaa joku känniin että pääsee pukille".sellasia ne jotku on.
itelle on melkein käyny niin mutta ei ehitty sänkyyn saakka ku sisko paukahti paikalle,mun onneksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1851983- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 59725