Muutama kysymys jätkille...

Miilu

Millainen tytön on oltava, jotta tämä herättää mielenkiintosi? Entä jotta tämä olisi haluttava?
Millä tavalla itse näytät, että olet kiinnostunut?
Mikä saa sinut yrittämään tyttöä (sänkyyn)? Millä tavalla sen teet?
Monenko kanssa olet seurustellut? Entä monenko kanssa olet "hommaillut" jotain muuta?

Ikäsi jos vielä kertoisit, niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. :)

4

1024

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiZziZ

ziiZ MeIdZiGI HaLUiZ DiedäÄ??

• jäbä

no jos se on sellanen tummatukkanen ja sopivasti lyhyempi(mielellään alle 170cm) ei tankki eikä keijukainen, ihan hyvännäkönen, iloinen ja huumorintajuinen. Ja se on (erityisen) haluttava, jos se on sellanen kuin äsken kuvailin. Ja jos oon niin kusessa etten päin naamaa uskalla puhua niin sitten vaikka textarilla tunnustelen... Sänkyynhän menen/yritän mennä jos se on haluttava. kai sillä perustyylillä, toisen toiveet huomioiden;) "virallisesti" oon seukannu 2 kans.. nyt en noist hommailuist muista... :D joo oon 17vee, oo nyt tyytyväinen:D

• Poitsu

No ensin mitä katson tytöstä, niin hänen pitäisi olla minun mielestä sellanen sopivan näköinen joka miellyttää minua. Jokanenhan itte sen määrittelee. Esimerkiksi meidän koulun tytöistä varmaan noin 90% on sellasia, jotka ulkonäkönsä puolesta kelpais mulle ja se koskee myös haluttavuutta mun kohalla (tietysti rupee sitten vasta haluttaan jos hän on luonteeltaankin käypä). Mahdoton siitä sitten valita suoraan. Tippuu kyllä heti pois sellaset juopottelevat ja polttavat tytöt, ne ei oikein mulle kelpaa kun en itekään polta tai juopottele joka viikonloppu.

Jos joku rupee syystä tai toisesta kiinnostamaan niin sitten vaan seurailen tytön eleitä tai en osaa selittää.. Joku siinä vaan sitten iskee ja herättää mielenkiinnon. :) Katselemalla ja vilkuilemalla osotan sen että oon kiinnostunu. Flup flup. (täällä haisee kirjolohi)

Noo vaikea sanoa mikä saa yrittään sänkyyn, tai no se tyttö tietysti läsnäolollaan jos ollaan jossain.. ja molemmille käy. Kai se kato tulee sitten luonnostaan, kun on ollu tytön kanssa yhdessä jonkun aikaa. ;)
      Kerran oon seurustellu mut se oli, ei se ihan kunnon seurustelua ollu. :D

Oliko tää liian sekavasti vastattu? Taisin höpöttää jotain ylimäärästäkin tai en vastannut ihan suoraan kysymyksiisi mutta mutta.. joops oon sitten 15v. Ja hyvää syksyn jatkoo sinulle ja kaikille muillekin!

• pävö

saman mittanen, hoikka, hiuksille aivan sama.
        Menee vaa puhuu ja hengaillee. pyytää kylässä käymää,,, :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe