Onkohan oikea palsta? Ex ja lasten isä ja koko suku romaaneja

allan7

Epäilen että ovat vielä tuolta Venäjän maalta koko porukka.Ainaskin kaikki niiden jutut viittaa siihen.Käytös on kuten mustalaisilla yleensä:kova meteli,paljon menoa joka suuntaan,kotona käydään nukkumassa.Tykätään tehdä kauppaa tavaroilla tavallisen työn lisäksi.Hevoset ja ravit kiinnostaa.Ihan sijoitusmielessä.Paljonkos tekisi rahaa mieli helpolla?Eli siinäpä supisuomalaisen naisen ja romaanimiehen liitto päättyi eroon,kun emme ymmärtäneet toistemme elintapoja.Itse olen hissukka ja hiljainen tavallinen menijä.Ei minusta ole mustalaiseksi,sen totesin näiden yli 10vuoden jälkeen.

10

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isopäinenotus

Aivan.Eihän sellaista mölyapinaa jaksa kotona katsoa,joka huutaa koko ajan.Parempi mennä muualle möykkäämään.Saa uudet naapurit kauhukseen Terin.

• isopäinenotus.

Ihan tosi.Joka paikassa lentokenttiä myöten,kaupat jne ihan missä vaan,tää ex-mies huusi kovaan ääneen ja sätti minua kaikkien kuullen,viimeisimmällä lomamatkalla löi lasten uimalelulla mua olkapäähän ja kuulkaa silloin päätin jättää hänet ja pakkasin tavaramme ja lapset ja minä lähdettiin menemään.Mies jäi yksin etelän lämpöön.En kaipaa takaisin.Häpesin aina meidän porukkaa,mutta mies ei tajunnut kuinka noloa meno oli.Vanha rutku auto,jolla oli pakko ajella,liian pieni koti jne.

• parempi olisi kai

siirtää tämä ketju tuonne: Ryhmät/ Romano.

• valkolainen2

Onko se totta, kun romanit väittää, etteivät voi tuliselle luonteelteen mitään? Huutoa tulee, jos vihastuu ja jos rakastuu,silloikin huudetaan:me mennään naimisiin ja saadaan lapsia.Ja istutaan exän sohvalla ja huudetaan lisää:etkö ole onnellinen mun puolesta.Apua!

• puolustus1

No, mitä oikeudessa on kuultu,niin, ainapa jaksavat puolustella,ja kovaa itkua tulee että tänne asti tultiin.Tunteet veks kun saavutte oikeuteen,miettikääs ny mitä on tapahtunut.Ei me valkolaisetkaan ihan kaikkea sukulaisilta siedetä.

• edvars?

Onko hän nimeltään Eetu?

• jonna48

Eiku Allan Rainier ite,hoi sie tumma tuike silmissäsi.Tuo sie heppa miun luo hoitoon,ko vaimos ei jaksa ko odottaa teil penskaa..

• paulata3

Onko se Almata?

• esmeralda

TÄssä sinulle Esmeralda rakkaani..Tuhannet kiitokset kirjeestä ja paketista.Arvaat että paketin sisällys oli mieluisa.Niin nyt minäkin olen päässyt rajapyykille ihan 40v.Nyt tästä lähin täytän aina 40v kunnes tulen 70vuotiaaksi,
        Nyt mekin olemme jo taas kaupungissa, tuli siellä maalla niin pimeä, kun ei ollut sähkövaloa.Nyt lähdemme taas äiti,ja me muut allekirjoittaneet pitkälle matkalle, lähdemm 3päiväksi Ouluun.Viivymme reissussa kaksi viikkoa.

• helppoelämä

Arvata saattaa,että taas oli mustalais neidolle seuraa oltu tyrkyttämässä.Vähin äänin Hulda lähti menemään,paha mieli koko paikasta,mutta lähin kioski 30kilometriin,vetelen kelkalla edes takas kaupassa.Valitettavasti Tuomaksen kanssa ei enää ole mitään tekemistä,mies kuulemma iski itselleen lentoemännän.Joskus nuorena oltiin pihkassa toisiimme.Otti sitten Venlan itselleen.Huldasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      141
      1765
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1668
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1420
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      210
      1167
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      279
      1113
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1093
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      968
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      898
    Aihe