Onkohan oikea palsta? Ex ja lasten isä ja koko suku romaaneja

allan7

Epäilen että ovat vielä tuolta Venäjän maalta koko porukka.Ainaskin kaikki niiden jutut viittaa siihen.Käytös on kuten mustalaisilla yleensä:kova meteli,paljon menoa joka suuntaan,kotona käydään nukkumassa.Tykätään tehdä kauppaa tavaroilla tavallisen työn lisäksi.Hevoset ja ravit kiinnostaa.Ihan sijoitusmielessä.Paljonkos tekisi rahaa mieli helpolla?Eli siinäpä supisuomalaisen naisen ja romaanimiehen liitto päättyi eroon,kun emme ymmärtäneet toistemme elintapoja.Itse olen hissukka ja hiljainen tavallinen menijä.Ei minusta ole mustalaiseksi,sen totesin näiden yli 10vuoden jälkeen.

10

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isopäinenotus

      Aivan.Eihän sellaista mölyapinaa jaksa kotona katsoa,joka huutaa koko ajan.Parempi mennä muualle möykkäämään.Saa uudet naapurit kauhukseen Terin.

      • isopäinenotus.

        Ihan tosi.Joka paikassa lentokenttiä myöten,kaupat jne ihan missä vaan,tää ex-mies huusi kovaan ääneen ja sätti minua kaikkien kuullen,viimeisimmällä lomamatkalla löi lasten uimalelulla mua olkapäähän ja kuulkaa silloin päätin jättää hänet ja pakkasin tavaramme ja lapset ja minä lähdettiin menemään.Mies jäi yksin etelän lämpöön.En kaipaa takaisin.Häpesin aina meidän porukkaa,mutta mies ei tajunnut kuinka noloa meno oli.Vanha rutku auto,jolla oli pakko ajella,liian pieni koti jne.


    • parempi olisi kai

      siirtää tämä ketju tuonne: Ryhmät/ Romano.

    • valkolainen2

      Onko se totta, kun romanit väittää, etteivät voi tuliselle luonteelteen mitään? Huutoa tulee, jos vihastuu ja jos rakastuu,silloikin huudetaan:me mennään naimisiin ja saadaan lapsia.Ja istutaan exän sohvalla ja huudetaan lisää:etkö ole onnellinen mun puolesta.Apua!

      • puolustus1

        No, mitä oikeudessa on kuultu,niin, ainapa jaksavat puolustella,ja kovaa itkua tulee että tänne asti tultiin.Tunteet veks kun saavutte oikeuteen,miettikääs ny mitä on tapahtunut.Ei me valkolaisetkaan ihan kaikkea sukulaisilta siedetä.


    • edvars?

      Onko hän nimeltään Eetu?

    • jonna48

      Eiku Allan Rainier ite,hoi sie tumma tuike silmissäsi.Tuo sie heppa miun luo hoitoon,ko vaimos ei jaksa ko odottaa teil penskaa..

    • paulata3

      Onko se Almata?

      • esmeralda

        TÄssä sinulle Esmeralda rakkaani..Tuhannet kiitokset kirjeestä ja paketista.Arvaat että paketin sisällys oli mieluisa.Niin nyt minäkin olen päässyt rajapyykille ihan 40v.Nyt tästä lähin täytän aina 40v kunnes tulen 70vuotiaaksi,
        Nyt mekin olemme jo taas kaupungissa, tuli siellä maalla niin pimeä, kun ei ollut sähkövaloa.Nyt lähdemme taas äiti,ja me muut allekirjoittaneet pitkälle matkalle, lähdemm 3päiväksi Ouluun.Viivymme reissussa kaksi viikkoa.


    • helppoelämä

      Arvata saattaa,että taas oli mustalais neidolle seuraa oltu tyrkyttämässä.Vähin äänin Hulda lähti menemään,paha mieli koko paikasta,mutta lähin kioski 30kilometriin,vetelen kelkalla edes takas kaupassa.Valitettavasti Tuomaksen kanssa ei enää ole mitään tekemistä,mies kuulemma iski itselleen lentoemännän.Joskus nuorena oltiin pihkassa toisiimme.Otti sitten Venlan itselleen.Huldasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe