löytyiskö oulun seudulta ystävää 51 naishenkilölle, ajatusten vaihtoon ja ehkäpä ystävää lenkkipoluille tai vaikka kirjoitusseuraa vaaan
+50 meili/ystävä seuraa
6
819
Vastaukset
- robinhood
Löytyy naputtelu seuraa jos kiinostaa 50 risat elämän kokemuksella varustettu tukka ja järki samassa päässä syntyy vähän laajampaakin tekstiä monelta taholta jos kiinostaa voit naputella minulle mikke@garenta com odotellaan Kiitos ja kevättä.
- kyynel poskella
robinhood jos löysit sen oikeaa! Niin koiti laittaa viestiä ei tainnu tullaa. Onnea elämää.
- pkkp
Etsin suloista erittäin mukavaksi ja ulospäinsuuntautuvaksi osoittautunutta vaaleaa tyttöä jonka tapasin 80-luvun puolivälissä junassa välillä Toijala-Hämeenlinna.
Yhteystiedot jäi valitettavasti ottamatta.
Kotipaikkasi oli Turun seudulla ja olit saanut työpaikan Imatralta puhelinkeskustelun perusteella hyvän
englanninkielen taitojesi johdosta.
Olit tällöin matkalla uuteen työpaikkaan Turusta-Imatralle ja matkustit Toijala-Hämeenlinna välin kanssani.
Olit ollut edellisen vuoden vaihto-oppilaana Kanadassa Torontossa, jossa olit viihtynyt erittäin hyvin.
Tässä muutamia tuntomerkkejä lisää ystäville ja tuttaville vihjeeksi, auttamaan mahdollista toivottavaa löytymistäsi.
Etsimäni tyttö on todellakin vaalea, hiusten ja ihon lisäksi mieleeni jäi, että hänen kulmakarvansa ja ripsensäkin olivat erittän vaaleat. Pituus noin 150 ehkä vähän yli.
Olet pysynyt sitkeästi ajatuksissani ja olisi aivan mahtavaa kuulla sinusta. - minä vaan
voit kirjoittaa minulle...ensin sähköposti [email protected]
- xxx11
Moi,
etsin miestä elämääni, raitista, vapaata, saat olla ujokin, ikäsi 50
Minä tummatukka nainen e-pohjanmaalta,
hellä,mukava...mennäänkö syömään ja teatteriin,festareillekin??
kirjoita [email protected] - Anonyymi
74 v miehelle ystävää naisesta Suonenjoella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079183
- 936940
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666685Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme355796Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665583- 553611
- 503415
- 513223
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573212- 562992