löytyiskö oulun seudulta ystävää 51 naishenkilölle, ajatusten vaihtoon ja ehkäpä ystävää lenkkipoluille tai vaikka kirjoitusseuraa vaaan
+50 meili/ystävä seuraa
6
858
Vastaukset
- robinhood
Löytyy naputtelu seuraa jos kiinostaa 50 risat elämän kokemuksella varustettu tukka ja järki samassa päässä syntyy vähän laajampaakin tekstiä monelta taholta jos kiinostaa voit naputella minulle mikke@garenta com odotellaan Kiitos ja kevättä.
- kyynel poskella
robinhood jos löysit sen oikeaa! Niin koiti laittaa viestiä ei tainnu tullaa. Onnea elämää.
- pkkp
Etsin suloista erittäin mukavaksi ja ulospäinsuuntautuvaksi osoittautunutta vaaleaa tyttöä jonka tapasin 80-luvun puolivälissä junassa välillä Toijala-Hämeenlinna.
Yhteystiedot jäi valitettavasti ottamatta.
Kotipaikkasi oli Turun seudulla ja olit saanut työpaikan Imatralta puhelinkeskustelun perusteella hyvän
englanninkielen taitojesi johdosta.
Olit tällöin matkalla uuteen työpaikkaan Turusta-Imatralle ja matkustit Toijala-Hämeenlinna välin kanssani.
Olit ollut edellisen vuoden vaihto-oppilaana Kanadassa Torontossa, jossa olit viihtynyt erittäin hyvin.
Tässä muutamia tuntomerkkejä lisää ystäville ja tuttaville vihjeeksi, auttamaan mahdollista toivottavaa löytymistäsi.
Etsimäni tyttö on todellakin vaalea, hiusten ja ihon lisäksi mieleeni jäi, että hänen kulmakarvansa ja ripsensäkin olivat erittän vaaleat. Pituus noin 150 ehkä vähän yli.
Olet pysynyt sitkeästi ajatuksissani ja olisi aivan mahtavaa kuulla sinusta. - minä vaan
voit kirjoittaa minulle...ensin sähköposti [email protected]
- xxx11
Moi,
etsin miestä elämääni, raitista, vapaata, saat olla ujokin, ikäsi 50
Minä tummatukka nainen e-pohjanmaalta,
hellä,mukava...mennäänkö syömään ja teatteriin,festareillekin??
kirjoita [email protected] - Anonyymi
74 v miehelle ystävää naisesta Suonenjoella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674074Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181702- 1161536
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991418Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521326
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981245- 451099
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078