Voisko saada käyttö kokemuksia kyseisestä kamerasta?
Lumix TZ30 kakkos kameraksi?
----
2
2094
Vastaukset
- Suosittelen kyllä
Minulla kakkoskamerana sama vehkes, mutta pikimustana ja punaisella pallolla varustettuna (V-LUX 30) on minulla mukana aina, pieni ja kevyt, sekä ihan mukava kuvanlaatukin. Järkkäriä 3 objektiiviä en enää lomareissuillani kanna, jos lotossa voittaisin ja lähtisin Galapagossaarille, niin mukaan ottaisin kummatkin.
- HerraObjektiivi
Itse suosittelisin ennemmin viemäriputkikameraa, jos meinaat tähystää sillä kakkoseen. Toki omapahan on valintasi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976