clomeista taas

supi

Yritän taas gallupoida clomituloksia! Onko ollut minkälaisia tehoja?? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostavat!

7

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sara

Hei olen toisella Clomi kuukaudella, kierto on tasoittunut mutta siina se, odotan jannityksella josko tassa kuussa ovuloin.... Tsemppia sinne myos!

• Miia76

Mä käytin niitä jossain vaiheessa varmaan reilu puoli vuotta enkä huomannut niistä olevan mitään hyötyä ts. että raskaaksi en ainakaan tullut. Clomit yhdessä Proveran kanssa ja soppa oli syntynyt, nuppi sekaisin hormonien vaikutuksesta, itketti ja nauratti yhtä aikaa... Ei kiva! Mutta harkinnassa on kyllä, että clomit ottaisin uudelleen pelkästään käyttöön...saas nähdä kuin silloin käy!!!

• Pia

Clomeja olen popsinut jo yli vuoden verran taukojen kanssa. Aluksi annostus oli 1tbl/pvä kierron 3-7 päivinä, mutta siitä ei ollut apua muuta kuin, että kierto tasottui. Ovulaatiota ei tapahtunut vaikka annosta nostettiin 2tbl/pvä. Pidin 4kk käytön jälkeen taukoa 3kk, jonka jälkeen Clomit aloitettiin taas, 2tbl/pvä kierron 5-9 päivinä, yht. 4 kierron ajan. Nyt ovulaatio tapahtui, mutta raskaaksi en tullut. (Miehessäni myös vikaa; heikko sperman laatu) Vasempaan munasarjaan oli kasvanut vähän kystaa, mutta se häviää sieltä itsestään.
      No pidin taas taukoa, mutta nyt kuukauden verran. Nyt Clomeja menee 1tbl/pvä kierron 5-9 päivinä. Vielä kaksi kiertoa jäljellä. Ovulaation tunnistan (tai luulen tunnistavani)pistävänä kipuna, joko vasemmalla tai oikealla puolella munasarjan kohdalla ja sitä kestää kaksi päivää peräkkäin. Joka kierrossa en kuitenkaan ole ovuloinut.
      OYS:ssa piti aloittaa lapsettomuushoidot nyt tänä syksynä, mutta ilmoittivat sieltä, että aikoja ei ollut tälle vuodelle enää vapaana, joten joudutaan odottamaan ensi vuoden alkuun. Kyllä siinä itku pääsi, mutta hyvää kannattaa aina odottaa vaikka sitä kyllä ollaan jo odotettu yli 2½ vuotta!

• Elli

Kuulosti todella ikävältä että joudutte odottamaan noin pitkään ennen hoitoon pääsyä! Olen myös ollut hoidoissa ja jo kesätauko sairaalalla tuntui aika ilkeältä. Koeta keksiä jotain kivaa ettei ajatukset pyörisi lapsettomuuden ympärillä. Hellikää itseänne hyvällä ruoalla tai pienellä lomamatkalla tms. Ajattele että olette "lomalla" vauvaprojektista... Tiedän ettei se ole helppoa, mutta voithan yrittää edes, saat voimia tulevia hoitoja varten...

• Pia
        Elli kirjoitti:

Kuulosti todella ikävältä että joudutte odottamaan noin pitkään ennen hoitoon pääsyä! Olen myös ollut hoidoissa ja jo kesätauko sairaalalla tuntui aika ilkeältä. Koeta keksiä jotain kivaa ettei ajatukset pyörisi lapsettomuuden ympärillä. Hellikää itseänne hyvällä ruoalla tai pienellä lomamatkalla tms. Ajattele että olette "lomalla" vauvaprojektista... Tiedän ettei se ole helppoa, mutta voithan yrittää edes, saat voimia tulevia hoitoja varten...

Kiitos kannustuksesta! =)

• dizzy

Mulla oli puolen vuoden clomi kuuri joka ei tuottanut toivottua tulosta. Kaiken lisäksi ne aiheuttivat ikävänä sivuoireena huimausta, niin että joskus esim. noustessani sängystä rojahdin vaan lattialle, enkä sieltä hetkeen ylös päässyt kun maailma pyöri niin. Ei niitä mulle enään kiitos..

• Alli

"Popsin" clomeja usean kuukauden ajan taukojen kera, mutta eipä tärpännyt niidenkään voimalla. Inseminaatio tehtiin tuona aikana kaksi kertaa.
      Tabuista ei alkuun ollut mitään sivuoireita, mutta viimosella kerralla nuppi meni sen verran sekasin että päätin lopettaa homman siihen. Käyttäydyin kuin pahaset kakarat! Pidimmekin taukoa hoidoista jonkin aikaa, mutta nyt olen aloittamassa clomeja uudelleen piikityksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      55
      2537
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      63
      1682
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      7
      1640
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1525
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1518
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      25
      1198
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      24
      1041
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1012
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1002
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      78
      954
    Aihe