Tarkoituksena olisi lähteä lomalle heinäkuussa jonnekin päin suomea, kuitenkin noin 400km päähän kemi-tornio alueelta. Meillä on 3 ja 5 vuotiaat lapset, joten loma tehdään lasten ehdoilla, eli alueella pitäisi olla lapsille mukavaa nähtävää ja koettavaa.. kotieläinpuistoa, tapahtumaa tms,tms.. Kertokaahan kokemuksia tai jos teillä omalla paikkakunnallanne on jokin paikka missä kannattaa muksujen kanssa käydä, niin kertokaahan vinkkejä!!
Minne perheen kanssa lomalle??
7
253
Vastaukset
- matkaaaja
täällä http//www.infotaulu.net on kätevästi esitetty joitakin käyntikohteita Keski-Suomessa ja Pohjois-Savossa.
- taatti54
olettekos käyneet muunimaassa naantalissa merimaskussa voi myös yöpyä muutaman yön ja katsellaja silitellä eläimiä sekä uida ja lekoyelle.Lähellä on myös enemmänkin eläimiä liedossa ja Turussa lastenpuisto ja sopiva uimahallikin.
- pikkuipanat retkellä
Menkää Kalajoen hiekkasärkille, voit myös itse kuuklailla maatilamatkailusta vinkkejä.
Vaasassakin taisi olla jotakin mukavaa muksuille.
Tai tehkää telttailuloma vaikkapa jonkin vesistön äärellä , onkikaa, siitä lapset pitävät ja muistelevat pitkät ajat suurta seikkailua. iskän ja äidin kanssa. - Sektorissa
Tuolla pelisäännöllä ei hirveästi jää; Rovaniemen Napapiiri, Kalajoki, Ranuan Eläinpuisto, Kuusamon Suurpetokeskus, Powerpark ja Vaasa.
- Sektorin lisäys
Kuusamon suunnalla on myös näyttäviä koskia mm. Koivuköngäs ja Kiutaköngäs jne. mutta sopivat paremmin vähän isommille muksuille.
- kokemusta on
Kalajoki-Ala-Härmä akselilla kannattaa ajelle ja siinä samalla Tuurissa.
Onnistuu hyvin lasten kanssa :) - JKKLL
JONEI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632