Jos rivistä puuttui kaksi numeroa. Aikaisemmin lähdin tarkastamaan riviä 1:tä 9:ään mitkä numerot puuttuvat. No siihen menee tietenkin aikaa. Vaimo käski vain katsomaan riviä, niin alitajunta sanoo mitkä numerot puuttuvat. Olinpa yllättynyt kun numerot vaan putkahteli ajatukseen. Vireystila pitää olla hyvä, että saa alitajunnan töihin, väsyneenä ei onnistu. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Miten ratkaisette kaksi viimeistä uuttuvaa numeroa
Alitajunta ja Sudoku
jookoTu
1
366
Vastaukset
Olen joskus ollut huomaavina vastaavaa, sillä erotuksella että olen kokeillut väsyneenä kun en ole muuten jaksanut alkaa veivaamaan 1 - 9:ää.
No nyt kiinnostuin asiasta ja aion sitä tietty tietoisesti testata.
Hm... Ei taida toimia parien kohdalla, eikä vaikeimmissa kolmosissa ja nelosissa;)
Saiskohan tuosta kimmokkeen sudokun selkounille, Selkounista just Prismassa otsikolla "kaikki irti unesta" Onks kukaan ratkonut sudokuja unissaan ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253