Jos rivistä puuttui kaksi numeroa. Aikaisemmin lähdin tarkastamaan riviä 1:tä 9:ään mitkä numerot puuttuvat. No siihen menee tietenkin aikaa. Vaimo käski vain katsomaan riviä, niin alitajunta sanoo mitkä numerot puuttuvat. Olinpa yllättynyt kun numerot vaan putkahteli ajatukseen. Vireystila pitää olla hyvä, että saa alitajunnan töihin, väsyneenä ei onnistu. Onko muilla vastaavaa kokemusta? Miten ratkaisette kaksi viimeistä uuttuvaa numeroa
Alitajunta ja Sudoku
jookoTu
1
298
Vastaukset
Olen joskus ollut huomaavina vastaavaa, sillä erotuksella että olen kokeillut väsyneenä kun en ole muuten jaksanut alkaa veivaamaan 1 - 9:ää.
No nyt kiinnostuin asiasta ja aion sitä tietty tietoisesti testata.
Hm... Ei taida toimia parien kohdalla, eikä vaikeimmissa kolmosissa ja nelosissa;)
Saiskohan tuosta kimmokkeen sudokun selkounille, Selkounista just Prismassa otsikolla "kaikki irti unesta" Onks kukaan ratkonut sudokuja unissaan ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753