missä vietät oman ikuisuutesi,kun olet jättänyt tämän maallisen majasi.taivaassa vai kadotuksessa.voit ajatella ettei se vielä liikuta,mutta raja on ohkasempi kuin hius ja ikuisuus kulkee aina rinnalla missä oletkin.liukastut,ajat kolarin..mahdollisuuksia on miljoonia,mutta sinulla ei ole kuin yksi elämä ja jos et ole ottanut jeesusta sydämeesi vapahtajanasi,niin kadotukseen menet.siinä ei auta uskomukset tai lapsikasteet,niinkuin papit opettavat,vaan ainoastaan henkilökohtainen ratkaisu antaa elämä jeesukselle.sanoa vaan tule jeesus minun sydämeen asumaan,niin helppoa se on.kaverini kuoli vähän aikaa sitten,vaikka ikänsä puolesta olisi voinut elää kymmeniä vuosia vielä ja sanoi,että jos johonkin uskoisi,niin olisi budhalainen.herra tietää minne meni,mutta niin on elämän ja kuoleman raja kuin hento viiva.
ikuisuus
46
462
Vastaukset
- Olen miettynyt
Minä olen satiainen Nurmeksen henkilöissä! olen pieni ja saan paljon tuhoa aikaan!
- ateisti...!
hulluhan se on joka jumalaan ja jeesukseen ja muuhun uskovaisten paskaan uskoo.! Niuvanniemessä onpi teidän paikka sanon ma...
- Jesus loves you <3
Jeesus Kristus on Herra ja meidän Vapahtajamme, ja kerran on kaikkien polvistuttava Hänen edessään, usko tai ei.
Ota lukija Jeesus Herraksesi ja pyydä Hänet Vapahtajaksesi niin elämäsi muuttuu positiiviseen suuntaan. Hän rakastaa juuri sinua ja haluaa pelastaa iänkaikkiseen elämään.
Kokeile, niin yllätyt:) - moniusk
Funtsitaan kun se möskeija tulee lieksaan
- kirottu kohtalo
Synnyn uudestaan, joten ei tarvitse miettiä mitään ikuisuuksia. Ensi kesänä olen nähnyt tuhat kesää ja sen jälkeen on aikani syntyä uudestaan korppikotkana.
- varma totuus
Älä valehtele, jälleensynnyt satiaisena.
- aurinkorataa
Missähän bitti avaruudessa ne tuhannet miljardit kuolleet sielut vaeltaa kautta
maapallon asuttajien aikojen alussa ei taida tietää kukaan- poikonveika
Sehän meidän paikallinen kirjailija Mauno O. Immonen kirjoitti hyvin yhdessä kirjassaan kuinka kaikki kuolleet sielut nousevat ylös ja liitävät avaruudessa kuin horsman siemenet untuvineen.
- suaphan
poikonveika kirjoitti:
Sehän meidän paikallinen kirjailija Mauno O. Immonen kirjoitti hyvin yhdessä kirjassaan kuinka kaikki kuolleet sielut nousevat ylös ja liitävät avaruudessa kuin horsman siemenet untuvineen.
Suaphan sitä kuvitella...
- tuntematontapäin
Mist sen tietää varmaksi, onko joku tullu sanomaan rajan takaa?, se on totta se veteen piirretty viiva...olisko niin, että olemme osa tätä kaikkea nyt ja myöhemmin??
- tuon,jok.
Ja aikansa kutakin kun henki vielä pihisee sitten loput hoitaa maan matoset melkein
kuin isoakirjaa olis lainattu Suomen kansa joutuu vielä nöyrtymään. Tulee aika, jolloin olemme kaikki polvirukouksessa. Paljon ihmisiä on vieraantunu Jumalasta ja Hänen Pojastaan Jeesus Kristuksesta.
Minäkin olen taistellut vastaan, mutta onneksi elo on jatkunut. Yritän elää niin, että pelastus tulisi, välillä se on vaikeaa. Ajattelen, että Jumala antaa jokaiselle mahdollisuuden tavalla tai toisella. Minulla ehdoton käännekohta oli vielä syntymättömän lapsen menetys.
Tätä mahdollisuutta ei kannata hukata. Helvetti on todellinen ja sieltä ei ole poispääsyä, näin olen ymmärtänyt. Uskon täytyy olla ehdoton, siinä ei ole välimuotoja, tyyliin käympä nyt kirkossa ja pelastun. Usko täytyy olla sydämmessä kokoajan, herkeämättä. Tämä tuntui nuorempana vaikealta ymmärtää, mutta nyt sen alkaa tajuamaan, minäkin.
Oma uskoni on ollut vuoristorataa ja tuntunut välillä, ettei sitä juuri ole. En ole kuitenkaan antanut periksi ja tällä hetkellä uskoni on vahvempi kuin koskaan ennen.
Olen kuitenkin vain ihminen ja huomaan monesti sortuvani synniksi luettaviin asioihin. Päämäärä minulla on kirkas ja yritän elää se saavuttamiseksi.
Etsikää Herraa, rukoilkaa hyvien asioiden puolesta, muistakaa myös kiittää.
Jos tuntuu, että ei onnistu, ei tule mitään, niin puhdistakaa ensin sydämmenne, sen täytyy olla puhdas.- ei kykene
Ei kestä polvi tuota "polviasentoa". Tekonivel jo nyt ja rollaattoria joutuu käyttämään.
- tule nuorena oi
ei kykene kirjoitti:
Ei kestä polvi tuota "polviasentoa". Tekonivel jo nyt ja rollaattoria joutuu käyttämään.
Ei se rukoileminen ole kiinni asennosta. Rukoilla voi aivan missä asennossa tahansa. Annoin itseni Jeesukselle jo 15-vuotiaana ja en ole katunut sitä koskaan, vaikka ikää on yli 40 vuotta.
- Talentti tuomari
Uskonlahkolainen tuli sanomaan rammoille ja sokeille on paratiisissa paikka.Itse kun olen liikuntarajotteinen ihminen.Pitää ryhtyä enkeli talenti tuomariksi.Kuka aivopesijä kertoo paremman jutun.
- Ramppoja
Kuka myöpi lentolippuja paratiisiin.
- vinksin vonksin
Pystyykö ahne ja viekas kapitalisti ostamaan itselleen terveyttä ja taivaspaikan, jos mikähän olis mahdollinen hinta ??
- murdocc
Dollarihan niiden ihmeitä tekevä jumala on tai euro sama se
- ei polviasentoa
Jumala rollattorimummoille ja-vaareille
- skania rekka 66
Eiköhän se ole joroisten mallin piikki vaikka sanotaan ettei maailma lopu joroisiin
- Yritys höynäyttää
Aivopesijät himoiitsevat toisten ihnisten omaisuutta.
- AAAMEEN AAAMEN
Pitää muistaa jeesustella vararikon tehneenä.
- Ihmeitä tapahtuu
Jeesus pelastaa ja parantaa sairaita tänäkin päivänä, kuunnelkaa, olkaa hyvät! Mielenkiintoinen puhuja on!
http://www.gospeloffaith.com/index.php?option=com_content&view=article&id=326:saarnat-2012&catid=26:saarnat-juha-norolampi&Itemid=47&lang=fi&limitstart=10 - Untuvikkoja
Siipiveikko pelastaa rahan voimalla.
- Odotan tietoja
Kertokaa mitenkä pitkään rukoilla pitää Ettei tekonivelleikausta tarvitsisi suorittaa.
- Tee itsekin senverra
Kuuntele noita saarnoja, niitä kuuntelemalla moni on hetkessä parantunut. Eikä maksa mitään!
- Kötelöille
Köyhä ja hampaaton
Gardellin mukaan ainoa mitä voimme todella tietää oikeasta historiallisesta Jeesuksesta, jonka oikea nimi ei muuten edes ollut Jeesus vaan Joosua, on se, että hän oli rutiköyhä, lukutaidoton ja koditon, lyhyt ja hampaaton mies, joka opetti ihmisiä pari kuukautta ja joka lopulta teloitettiin rikollisena. Ei mitään sen enempää.
Jeesus oli juutalainen, tosin kapinallinen, sillä hän ei noudattanut kovinkaan tarkasti puhdistautumissääntöjä eikä sapattia. Eikä Jeesus todellakaan yrittänyt olla perustamassa uutta uskontoa. Hän oli vain ilmoittamassa siitä, että israelilaisten Jumalan valtakunnan aika oli vihdoin koittanut. Hän ei ollut itsevarma vaan epävarma ja surullinen siitä, ettei hänen puheitaan otettu todesta.
Jeesus piittasi vain juutalaisista. Pakanoita hän vertasi jopa koiriin. Niinpä Jeesuksen pelastus ei edes kuuluisi kenellekään muille kuin juutalaisille. "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten", Jeesus sanoi Matteuksen mukaan. - Nilqvist
Kerrankin oikeaa asia jeesuksesta. Hampaaton mätä puliukko oli hän. Ei sen ihmeempää, näitähän on nurmeksessa vaikka millä mitalla nykyäänkin.
- no mitä nyt
Mikä tietäjä oli tämä Gardel tietedäänkö siitäkään mitään vai huhua sekin
Mutta yks, on varmaa ihmisapinaa syntyy ja kuolee ajallaan ihan kuin eläimiä - T:K
Nimimerkki "oletko ajatellut" Todella hyvä keskustelun avaus.Meillä kaikilla on vaan yksi elämä elettävänä ja tämä aika pitäis käyttää Jeesukselle,tehdä parannus ja herätä siitä syntisestä elämästä seuraamaa Jeesusta Kristusta..Kirjotit hyvin että jos meillä ei ole henkilökohtaista uskoa,nii emme pelastu kasteella ja seurakunnassa käymisellä vaan tarvitaan jokapäiväistä uudistumista elävään uskoon
Välillä me sitten langetaan erilaisiin heikkouksiin,en tarkoita että tahallista syntiä tekisimme mutta sielun vihollinen kuiskii ja viettelee synnin himoihin,muistetaan vaan rukoilla ja ja elää kiittäen:)
""Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan,vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta,tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto,mikä hyvää ja otollista ja täydellistä"" - Ei ajattelija
Koeta kestee kaekkee vuan ennen muuta ihtees.
- Nuori uskova
Kiitos Sinulle joka laitoit tuon linkin! Eli nimerkki "ihmeitä tapahtuu"....
Todella hyviä saarnoja yms.
ns. "taviskin" ymmärtää helposti niitä kun ne on niin hyvin selitettyjä ja puhuttuja!
Ja siellä on paljon muutakin mielenkiintoista joten;
SUOSITTELEN!
Itse jäin ihan "koukkuun" tuohon sivustoon:)
Ylistys Iänkaikkiselle Jumalalle ja Herrallemme Jeesukselle Kristukselle Nyt, Aina ja Iänkaikkisesti!!!
Siunausta kaikille! - Ei luista
VOI V TTU Jeesukset porkat jäi.
- postijono
Aloitustekstiin viitaten,missä vietän ikuisuuden.Henkilökohtaisesti olen viettänyt lähes ikuisuuden Jukolan postijonossa,mutta en toista kertaa,menköön joku toinen.
- ,,,,,,,,,,,
Ei mikään muu pelasta kuin henk.kohtainen usko Jeesukseen Kristukseen, ei helluntalaiset,jehovat,vapaaseurakunnat ym. lahkot ja eksytykset. Tiedä tämä oi ihminen, ja "ajattele loppuas niin et syntiä tee"!
- TeenHisilleOven
Puolikieroksilla käyvä inkkari himentyneitten lyhtyjen kanssa etsii hissiä.
- Samoin ajattelen
Ajattelen samoin kuin sinä ja palstan aloittaja. Tiedän ketä henkilöä tarkoitat ja olin itseasiassa Hänelle isäpuoli ja liikutuin kun oli muillekin puhunut minusta isänään.. Ja vaikka ei enää asuttu yhdessä niin joka isänpäivä kävi ja toi mulle isänpäivälahjan.
Ja vietti Joulut ja Juhannukset meillä. Minä myös kävin joka syntymäpäivä Hänen luona ja jonkin lahjan vein myös. Joka päivä minäkin ajattelen että voi kun hän olisi päässyt paremmalle puolelle eli Taivaaseen. Sitä minä toivon...Mutta yksi asia mitä en ymmärrä että enot jossa viime vuodet asui ja kolmas eno suhtautuvat minuun ja tyttäreeni vihamielisisesti. He eivät tiedäkään eivätkä haluakaan tietää miten läheisiä me oltiin, Hän, minä,tyttäreni(siskonsa) ja tyttäreni poika. Meistä tuntui että me 4 oltiin Perhe. Ei tietysti oikeasti mutta kuvaannollisesti... - näin se vaan on
No minä arvaan kuka olet ja tosiaankin edesmennyt piti Teitä perheenään. Ja tunnen myös nämä enot, kaikki kolme. Aika kovasydämisiä kaikki. Yksi piti huolta ,kaksi muuta ei välittänyt paljon mitään. "Koti" oli vain yöpymispaikka koska enoja ei kiinnostanut hänen elämä ja työ. Kertoi paljon " Höljäkän perheestä". He kuulema oli enempi kiinnostunut Hänen eämästä ja työstä. Enoja ei kuulemma kiinnostanut. Isäpuolesi on kertonut miten kaipaa Sinua..Kova paikka hänelle,,,,
- mormuska123
pää kiinni hihhulit.
- Jeesus elää!
Samanlainen mielipiteen vapaus täällä on myös uskonasioista kiinnostuneille ihmisille kuin muillekin!
- Inkkarit elää
Jeesus elää! kirjoitti:
Samanlainen mielipiteen vapaus täällä on myös uskonasioista kiinnostuneille ihmisille kuin muillekin!
Olen nähnyt puolikieroksilla käyviä inkkareita himmentyneitten lyhtyjen kanssa.
- ursamatic
Kun kuun navat rupee vaappumaan ikuisuus koittaa tellukselle se nääs loittonee
- ........
Kerran minulla oli kiire ja siksi minun piti nopeasti saada kännit.
Ostin pikahiivaa ja kiljuntekoaineet.
Koska oli kiire niin huljuttelin kaikki tykötarpeet alas suoraan kurkustani lämpimällä vedellä. Vettä meni kolme litraa.
Jotta käymisprosessi nopeutuisi menin kunnan uimahallin saunaan.
Siellä kaikki alkoikin toimimaan ihan hyvin.
Pientä pulputusta alkoi kuulua sekä ylhäältä että alhaalta. Örisin vanhoja sota-ajan lauluja ja kohta sain olla yksin saunassa.
Mutta sitten vatsani alkoi turvota.
Kun olin mielestäni yhdeksännellä kuulla raskaana sain itseni juuri ja juuri väännettyä saunan oviaukosta ulos.
Kierin lasten uima-altaalle koska siellä oli lämmin vesi ja siten käymisprosessi ei pysähtyisi kuten tapahtuisi isossa uima-altaassa.
"HEI! Pomppulinna!" huusivat lapset.
Kohta 10 natiaista pomppi vatsani päällä ja he retuuttivat minua ympäri lastenallasta.
Sitten paikalle ilmestyi jonkun natiaisen 100-kiloinen äiti ja hän halusi myös hypellä pomppulinnassa.
Peräaukkoni irtisanoi tuolloin työsopimuksensa ja niinpä peräsuoleni tyhjentyessä vartaloni siirtyi kuin raketin ampumana isoon ja kylmään uima-altaaseen.
Siellä käymisprosessi pysähtyi ja minua v¤&¤ti kuin pientä eläintä. Hukkaan meni nekin kiljuntekorahat. - mielenkintoista
Mielenkiintoista. Ilmoitathan milloin paskannat housuusi, vissiin päivittäin.
- Anonyymi
Kyllä, päivittäin!
- Anonyymi
Sain satiaiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663