Mikä on teistä vammasin sana koskaan? Mun kannanotto on et SYNERGIA!!! Näen punaista heti kun näenkin tuon sanan! (eli juuri nyt PRKL%"¤#)(%)
Vammasin sana IKINÄ!!
92
897
Vastaukset
- lalalalallalalalllli
sehän on swag
- oot houmou
sun nimes on vammasin sana. sit tulee sun sukunimes.
- U JUST FAILED!
TROLOLOL! Miten voit tietää etteikö aloittajalla oo samaa nimeä tai sukunimeä ku sul??? FAIL!
- ooooooouuu
paskin ''servaus'' ikinä ?
- Tää on ihan mammasin
Kinosti
- möhkälexcvxc
Sukupuolineutraali ja monikulttuurinen
- Kusipääsonni
Siis your dam rigth sun!
- vikavammanen
wigwam
- Fyysikko
Gastroesofageaalinen reflus
- Doggie00
Fyysikko kirjoitti:
Gastroesofageaalinen reflus
Murrosikä!!!! Sitä paskaa ei tarviis enää jauhaaaa!!!!
- DrJyyrgenTomegIe
Doggie00 kirjoitti:
Murrosikä!!!! Sitä paskaa ei tarviis enää jauhaaaa!!!!
Eihän sinulla rakas lapsi ole se vielä edes alkanut.
- Ydinvoima=ydinase?:X
Virke : "Ydinvoima pitäisi kieltää koska siitä ei hyödy mitään, mutta saastuttaa."
Sit siihen vastaus tyyliin "Miksi sitä sitten on"
Ja aloittaja nerona tietäväisenä sanoo "Ne kehittää jotain aseita"
Monesti olen kuullut (ei aina sama sanajärjestys mutta asia sama) ja aina on tehnyt mieli sanoa jotain rumaa.
Eikö ydinvoima sanan VOIMA osa pitäis kertoa? - asdfasdffs
Ketä. Vituttaa, kun eteläsuomalaiset käyttävät tuota sanaa kuka-sanan tilalla.
- dfhtrudgadsg
vielä v*ttumaisempi on "notta" (=jotta). tulis teloittaa haimalaukauksella kyseisen sanan käyttäjät ja nylkeä ruho roikkumaan keskustaan näkyvälle paikalle varoitukseksi muille.
- Etelän tyttö
Oho en oo ees huomannu et sanon noin. Nyt kun aloin asiaa ajatella niin näinhän se on.
- se on "kuka", ei "ketä
Sama juttu!:D
olin eteläsuomessa kaverillani ja niiden oveen koputettiin. Kamuni pikkusisko avas oven ja tuli sitten vähän sjan päästä meidän luo. Mun kamuni kysyi siltä hänen pikkusiskoltaan : KETÄ siellä oli? Olin sillee yöööök XD se on KUKA eikä mikään KETÄ!!!
Sori tarina :DDDDDasd ja oon sit oulust ja tääl sanotaan KUKA:3 - eteläsuomalainen<3:))
Ja vitsit kun sä et arvosta erillaisuutta, joku asd vai mikä ny ookki, lande :DD
- swag ja yolo
SWAG ja YOLO! Molemmat helvetin tyhmiä, mutta jos toinen pitäis valita niin kyllä SWAG on ärsyttävämpi, eihän se ees atrkota mitään!
- ghövt
Secretly we are gay...
- uneton.
emo, jos se huudetaan sulle:D
- jugistöö
En tiiä. Dr. Jyyrgen. En tiedä. Mitä pitäisi tehdä? Onko minulla mielenterveysongelmia. Auttakaa!!!
- käyrätorvi.
Minusta maailman vammaisin sana on ehdottomasti käyrätorvi. Toistelkaapas sitä vähän aikaa,niin alkaa muuten ärsyttää.
- suo-muo-kui?????????
Vammasimmat sanat ikinä ovat
-kui,,,,,,,mitä vit,,,,,,tuu seki tarkottaa
-suo,,,,,,tamat tanat ku edellisestä
-muo,,,,tamat tanan kun edellisissä- joku jostain
Psykologi ja psykiatri
- kalama
joku jostain kirjoitti:
Psykologi ja psykiatri
Pillunpäreet, synergia, Abraham, ernu, renessanssi
- Nuori on parempi
Sana "teini" Saa mut näkemää punasta, en tiiä miks. Se vaan alkaa lievästi sanottuna v#tuttaa
- se sie oot
Oletkin teinixi.
- :DD
Ärsyttävin sana: Tumppu (lapanen) se on NIIIIIN rasittava xD
Enkä edes tiedä miksi.... O_o - vihaan^10000
ALGEERIA sillon kun puhutaan allergiasta. tekis mieli motata kunnolla turpaan näitä mukanokkelia sanaseppoja!
- voi hyvänen aika
homo ja lesbo haukkumaniminä ! niin naurettavaa ku nuoret haukkuu toisiaan :/ :D
- kai...
möhkäle tai örveltäjä (älkää kysykö)
- muotimimmi03
MUOTIMIMMI
- -__-
Muija
- pää räjähtää
HELLANLETTAS!!! siis onko oikeasti v*ttumisempaa sanaa??
- JUMANTSUIKKELI
Jumantsuikkeli.
Homoliitto
TOMMIA EI KIINNOSTA- 15 + 15
Uskonto.
Tuli vaan kuukausia myöhässä. =) - hajoon
instagram
- ........
some
meemi
brunssi
tankero Koulu
- joohee
Eepos.
- ErNuGirl4ever
Kun HELSINKILÄINEN sanoo "Hesa"...... Se on niiin vituttavaa mun mielestä. "STADI" se on staaadiiii.
Tai se, kun ollaan vaikka no Vuosaaressa (en itse asu siel) mikä on osa pääkaupunkia, niin sanotaan että "mä meen illalla Helsinkiin shoppailemaan"
Herranjumala me ollaan jo Stadissa eli mitä vittua?!
(joo mun oudot vitutukset)- Fuckers!
Vielä enemmän ottaa aivoon idiootit pennut jotka kutsuu jyväskylää JYPIKSI! Mä asun jypissä, HEI HALOO!! Kuka vitun homo asuu jossain paskassa lätkäjoukkueessa????
- justjuuu
Stadi taikka hesa, sillä ei ole mitään väliä saatanan pilkun viilaaja.
Ja kyllähän sä ymmärrät että kun joku hesassa oleva sanoo menevänsä Helsinkiin niin hän tarkoittaa keskustaa...
-----------------------------------------------------
Mua vituttaa pilkunnussija.
- vituttaa
Onnaako.....vittu mikä sana -.-
- Gloyd Orangeboar
Se on... trollaus... eli Suomen uusi kansallisurheilulaji...jossa suomalaiset saavat joka vuosi olympiakultaa.
- Teinejä vihaava tytsylol
atrytone kirjoitti:
*suolen
Murrosikä
teini
so
nuoriso
vihaan näit kaikkii nin et jos saisin asioista päättää niin antaisin ainakin100€ sakot näistä!!!
- havainnoitsija54
Tämä ketju on täynnä teiniangstia.
- Teinejä vihaava tytsylol
V#%&* jos miut tähä sekotat niin oot pahasti väärässä, en oo lähelläkään teiniä, en tulevaisuudes enkä myöskään menneisyydes :)
- JYP=paska
Fuckers on oikeassa!........ JYP on paska lätkäjoukkue xDDDDD
- Sannitytteli
Jaa.
Viime kesästä jäi traumat... :00 :D- häh??
Liittyy aiheeseen mihin? Horoiluusi?
- MIE&SIE=paskaaaaaa!!!!
Kaks vammasinta sanaa on MIE ja SIE. Se repii pään kahtia jos kuulen jonkun sanovan nii. Aaargh!!!!
- kokokokoko perkele
en tiiä onks tää sana mut:
Hiljaa _KO_ yritän nukkua.
Ko? mistä lähtien se on tarkottanu hevonhelvettiäkään.. - mukko
Joku nördepörde sana ei toi nyt kyl pahemmin ärsytä :D........
- piece&love
Sana peace on niin HELKUTIN ärsyttävä.. ^^Piece-trolleilu on enemmän.. no, pieceä, joten (välk-välk-piece&love-keksii) käytän peacen sijasta pieceä, joka ei viittauksesta huolimatta tarkoita paskaakaan^. -.-
- simo kurki
piece&love kirjoitti:
Sana peace on niin HELKUTIN ärsyttävä.. ^^Piece-trolleilu on enemmän.. no, pieceä, joten (välk-välk-piece&love-keksii) käytän peacen sijasta pieceä, joka ei viittauksesta huolimatta tarkoita paskaakaan^. -.-
simo kurki
- vittuku kuolis horo
TEINIVAIMO! voi vittu jos vielä kuulenkin tuon sanan niin saatte vastata seuraamuksista..
- novosuvaa
vosu on maailma rasittavin sana...ja hyvänä kakkosena tulee horo
- taatelintallaaja2
Taatelintallaaja xDDD
- Kik-herne
Kik-herne
- ErNuGirl4ever
Kaikki tommoset mun korvaan "lällyt" lyhenteet kuten
Symppis
Poikkis
Tyttis
....
Kauheaa lässytystä! Ernu muuten meillä on vähän sama vitutus... Mun faija on tartuttanu muhun sen että "Hesa" vaan kuulostaa jotenkin niin "landelaiselta", ei stadilaiselta. Omille vitutuksille ei voi oikeen mitään eli ei tuo minun mielestäni ole minkäänlaista pilkunnussintaa. Yhtähyvin vois sanoo et vituttaa ihmiset jotka on eri mieltä?- #YoLo guy
Murrosikä, teini-ikä, swag ja kinost
- ErNuGirl4ever
Öööh kiva "toinen ErNuGirl4ever" että oot samaa mieltä mun kaa tosta Hesa-asiasta, mut siis kuka oot? o_____O
- deathforsale
Itseäni ärsyttää suuresti jos joku käyttää sanoja "poikkis" tai "tyttis" kuulostaa joltain 10v. lasten kakara meiningiltä.
- yolophaardi
Yolo swag blääf ja mm95
- yoloswag#
#YOLO#SWAG#ES#EBIN Ja tietenkin kikkeli
- Kartiotrolli
Blääf
- laizalove
Kartiotrolli kirjoitti:
Blääf
Yolo
Swag
Aseksuaalinen---> jotenki ärsyttävä XF
Ouuuuu----> ärsyttävä
- truestorybro
Vammasin sana :
Justin Bieber - Nämäkaikkiainakin
Nuorukainen. Neitokainen. Naikkonen. Vaimoke.
- XD huhhuh
äites
- mitä vttua sekin..
lomatoyt
- Karolin ++
Enpä nyt kauheasti innostu vammainen-sanan käytöstä synonyymina huonolle. Tunnen useamman vammaisen ihmisen.
- HÄ?"!
Mistä lähtien vammanen on ollut sanan huono synonyymi?
- Karolin ++
HÄ?"! kirjoitti:
Mistä lähtien vammanen on ollut sanan huono synonyymi?
No jos systeemi on vammainen, niin se tarkoittaa puhekielessä sitä että systeemi ei toimi. Tai jos ope on vammainen niin tarkoitetaan että se on tyhmä. Tai tylsä. Tai turha.
Kun vammainen tarkoittaa vammaista ihmistä. On vammaisia ihmisiä halventavaa sanoa muita asioita vammaisiksi. Jos koulussa on hissi rikki ja kaverisi istuu pyörätuolissa, niin sanotko että tää hissi on vammanen?
Ja jos sanotkin, niin onko se kovin... asiallista? - ootte vamuja kaikki
Karolin ++ kirjoitti:
No jos systeemi on vammainen, niin se tarkoittaa puhekielessä sitä että systeemi ei toimi. Tai jos ope on vammainen niin tarkoitetaan että se on tyhmä. Tai tylsä. Tai turha.
Kun vammainen tarkoittaa vammaista ihmistä. On vammaisia ihmisiä halventavaa sanoa muita asioita vammaisiksi. Jos koulussa on hissi rikki ja kaverisi istuu pyörätuolissa, niin sanotko että tää hissi on vammanen?
Ja jos sanotkin, niin onko se kovin... asiallista?Nyrkkisääntö #1: Älä käytä vammanen-sanaa vammasten läsnäollessa.
Nyrkkisääntö #2: Älä vedä hernettä neukkuun jos joku muu käyttää vammanen-sanaa kun vammasia ei ole läsnä.
Tällä palstalla ei ole ainuttakaan vammaista, sen tiedän. Ja vaikka olisikin, niin tuskin kukaan on niin herkkähipiä että ottaa nokkiinsa. - Karolin ++
ootte vamuja kaikki kirjoitti:
Nyrkkisääntö #1: Älä käytä vammanen-sanaa vammasten läsnäollessa.
Nyrkkisääntö #2: Älä vedä hernettä neukkuun jos joku muu käyttää vammanen-sanaa kun vammasia ei ole läsnä.
Tällä palstalla ei ole ainuttakaan vammaista, sen tiedän. Ja vaikka olisikin, niin tuskin kukaan on niin herkkähipiä että ottaa nokkiinsa.Totta kai tällä palstalla on myös vammaisia. Tutustu vammaisuuden määritelmään. Moni vamma ei näy päälle päin ja monikaan vamma ei millään lailla estä esim. palstalle kirjoittelua. Sinä et voi tietää vieraista ihmisistä ovatko he vammaisia vai eivät. Taidat itse olla aika herkkähipiäinen, kun et kestä sitä että sinulle huomautetaan siitä ettet käyttäydy asiallisesti.
- ...
Karolin ++ kirjoitti:
Totta kai tällä palstalla on myös vammaisia. Tutustu vammaisuuden määritelmään. Moni vamma ei näy päälle päin ja monikaan vamma ei millään lailla estä esim. palstalle kirjoittelua. Sinä et voi tietää vieraista ihmisistä ovatko he vammaisia vai eivät. Taidat itse olla aika herkkähipiäinen, kun et kestä sitä että sinulle huomautetaan siitä ettet käyttäydy asiallisesti.
LOL! Kuinka moni käyttäytyy "asiallisesti" S24:sen Pulinat-palstalla? :D Mene lukemaan vaikka Tiede-foorumia jos haluat käyttäytyä tylsän korrektisti. Enkä ymmärrä mikä ihme fiksaatio sulle tuli tuosta sanasta, kun se ei loukkaa täällä ketään muuta kuin sinua.
- Karolin ++
... kirjoitti:
LOL! Kuinka moni käyttäytyy "asiallisesti" S24:sen Pulinat-palstalla? :D Mene lukemaan vaikka Tiede-foorumia jos haluat käyttäytyä tylsän korrektisti. Enkä ymmärrä mikä ihme fiksaatio sulle tuli tuosta sanasta, kun se ei loukkaa täällä ketään muuta kuin sinua.
Jotkut käyttäytyvät. Minulla ei ole fiksaatiota sen enempää kuin muillakaan tähän ketjuun vastanneilla, olin vain eri mieltä. Se, että noin moni haluaa käyttää sanaa tuossa merkityksessä, ei vielä ole todiste siitä, että se on ok.
Kerroin kantani ja pyynnöstäsi sen perustelin. En palaa enää asiaan.
Minusta tylsää on se, että ollaan laumassa huutamassa asian vierestä. LOL! Tai siis booooo-ring. - Metalismygod
Karolin ++ kirjoitti:
Jotkut käyttäytyvät. Minulla ei ole fiksaatiota sen enempää kuin muillakaan tähän ketjuun vastanneilla, olin vain eri mieltä. Se, että noin moni haluaa käyttää sanaa tuossa merkityksessä, ei vielä ole todiste siitä, että se on ok.
Kerroin kantani ja pyynnöstäsi sen perustelin. En palaa enää asiaan.
Minusta tylsää on se, että ollaan laumassa huutamassa asian vierestä. LOL! Tai siis booooo-ring.Vammainen tarkoittaa myös vammaantunutta, pilalle mennyttä... Eikä vain ihmistä. PaloVAMMA. Ei se tarkoita että olisi vammainen jos sellainen sattuu. Voi vaikka sanoa että tässä tietokoneessa on vamma, eli vika.
Mee esittää tekopyhää muualle. En usko, että kukaan vammainen täällä pyörii tutkimasa tätä keskustelua ja vetää pilluraget.
- ps.-
Ompas emotionaalista porukkaa.
- pieruveivi
ilmaveivi
- tuli joo jee
TENKKAPOO
- 69 OLOLOLOLOLOLOLOLO
vitun taatelintallaaja
- paskanappula
Yolo SWAG insta I know (väärin sanottuna jotenki ainou xD)
- KOTKO.
KOTKO.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1046568Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25254521Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243023Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1331261- 431181
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103896Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49872Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50834Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26811Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e24764