Vammasin sana IKINÄ!!

pitäis hirttää se jo

Mikä on teistä vammasin sana koskaan? Mun kannanotto on et SYNERGIA!!! Näen punaista heti kun näenkin tuon sanan! (eli juuri nyt PRKL%"¤#)(%)

92

897

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lalalalallalalalllli

sehän on swag

• Lol
        Swag
        Paris Hilton
        Lesbo

• atrytone kirjoitti:

Lol
        Swag
        Paris Hilton
        Lesbo

Taatelintallaaja... XD

• oot houmou

sun nimes on vammasin sana. sit tulee sun sukunimes.

• U JUST FAILED!

TROLOLOL! Miten voit tietää etteikö aloittajalla oo samaa nimeä tai sukunimeä ku sul??? FAIL!

• ooooooouuu

paskin ''servaus'' ikinä ?

• Tää on ihan mammasin

Kinosti

• möhkälexcvxc

Sukupuolineutraali ja monikulttuurinen

• Kusipääsonni

Siis your dam rigth sun!

• vikavammanen

wigwam

• Fyysikko

Gastroesofageaalinen reflus

• Doggie00
        Fyysikko kirjoitti:

Gastroesofageaalinen reflus

Murrosikä!!!! Sitä paskaa ei tarviis enää jauhaaaa!!!!

• DrJyyrgenTomegIe
        Doggie00 kirjoitti:

Murrosikä!!!! Sitä paskaa ei tarviis enää jauhaaaa!!!!

Eihän sinulla rakas lapsi ole se vielä edes alkanut.

• Ydinvoima=ydinase?:X

Virke : "Ydinvoima pitäisi kieltää koska siitä ei hyödy mitään, mutta saastuttaa."
      Sit siihen vastaus tyyliin "Miksi sitä sitten on"
      Ja aloittaja nerona tietäväisenä sanoo "Ne kehittää jotain aseita"
      Monesti olen kuullut (ei aina sama sanajärjestys mutta asia sama) ja aina on tehnyt mieli sanoa jotain rumaa.
      Eikö ydinvoima sanan VOIMA osa pitäis kertoa?

• asdfasdffs

Ketä. Vituttaa, kun eteläsuomalaiset käyttävät tuota sanaa kuka-sanan tilalla.

• dfhtrudgadsg

vielä v*ttumaisempi on "notta" (=jotta). tulis teloittaa haimalaukauksella kyseisen sanan käyttäjät ja nylkeä ruho roikkumaan keskustaan näkyvälle paikalle varoitukseksi muille.

• Etelän tyttö

Oho en oo ees huomannu et sanon noin. Nyt kun aloin asiaa ajatella niin näinhän se on.

• se on "kuka", ei "ketä

Sama juttu!:D

olin eteläsuomessa kaverillani ja niiden oveen koputettiin. Kamuni pikkusisko avas oven ja tuli sitten vähän sjan päästä meidän luo. Mun kamuni kysyi siltä hänen pikkusiskoltaan : KETÄ siellä oli? Olin sillee yöööök XD se on KUKA eikä mikään KETÄ!!!

Sori tarina :DDDDDasd ja oon sit oulust ja tääl sanotaan KUKA:3

• eteläsuomalainen<3:))

Ja vitsit kun sä et arvosta erillaisuutta, joku asd vai mikä ny ookki, lande :DD

• swag ja yolo

SWAG ja YOLO! Molemmat helvetin tyhmiä, mutta jos toinen pitäis valita niin kyllä SWAG on ärsyttävämpi, eihän se ees atrkota mitään!

• ghövt

Secretly we are gay...

• uneton.

emo, jos se huudetaan sulle:D

• jugistöö

En tiiä. Dr. Jyyrgen. En tiedä. Mitä pitäisi tehdä? Onko minulla mielenterveysongelmia. Auttakaa!!!

• käyrätorvi.

Minusta maailman vammaisin sana on ehdottomasti käyrätorvi. Toistelkaapas sitä vähän aikaa,niin alkaa muuten ärsyttää.

• suo-muo-kui?????????

Vammasimmat sanat ikinä ovat
      -kui,,,,,,,mitä vit,,,,,,tuu seki tarkottaa
      -suo,,,,,,tamat tanat ku edellisestä
      -muo,,,,tamat tanan kun edellisissä

• joku jostain

Psykologi ja psykiatri

• kalama
        joku jostain kirjoitti:

Psykologi ja psykiatri

Pillunpäreet, synergia, Abraham, ernu, renessanssi

• Nuori on parempi

Sana "teini" Saa mut näkemää punasta, en tiiä miks. Se vaan alkaa lievästi sanottuna v#tuttaa

• se sie oot

Oletkin teinixi.

• :DD

Ärsyttävin sana: Tumppu (lapanen) se on NIIIIIN rasittava xD
      Enkä edes tiedä miksi.... O_o

• vihaan^10000

ALGEERIA sillon kun puhutaan allergiasta. tekis mieli motata kunnolla turpaan näitä mukanokkelia sanaseppoja!

• voi hyvänen aika

homo ja lesbo haukkumaniminä ! niin naurettavaa ku nuoret haukkuu toisiaan :/ :D

• kai...

möhkäle tai örveltäjä (älkää kysykö)

• muotimimmi03

MUOTIMIMMI

• -__-

Muija

• pää räjähtää

HELLANLETTAS!!! siis onko oikeasti v*ttumisempaa sanaa??

• JUMANTSUIKKELI

Jumantsuikkeli.

• Homoliitto
      TOMMIA EI KIINNOSTA

• 15 + 15

Uskonto.

Tuli vaan kuukausia myöhässä. =)

• hajoon

instagram

• Veit sanat suustani

• ........

some
      meemi
      brunssi
      tankero

• Koulu

• joohee

Eepos.

• ErNuGirl4ever

Kun HELSINKILÄINEN sanoo "Hesa"...... Se on niiin vituttavaa mun mielestä. "STADI" se on staaadiiii.

Tai se, kun ollaan vaikka no Vuosaaressa (en itse asu siel) mikä on osa pääkaupunkia, niin sanotaan että "mä meen illalla Helsinkiin shoppailemaan"
      Herranjumala me ollaan jo Stadissa eli mitä vittua?!
      (joo mun oudot vitutukset)

• Fuckers!

Vielä enemmän ottaa aivoon idiootit pennut jotka kutsuu jyväskylää JYPIKSI! Mä asun jypissä, HEI HALOO!! Kuka vitun homo asuu jossain paskassa lätkäjoukkueessa????

• justjuuu

Stadi taikka hesa, sillä ei ole mitään väliä saatanan pilkun viilaaja.

Ja kyllähän sä ymmärrät että kun joku hesassa oleva sanoo menevänsä Helsinkiin niin hän tarkoittaa keskustaa...

-----------------------------------------------------

Mua vituttaa pilkunnussija.

• vituttaa

Onnaako.....vittu mikä sana -.-

• Gloyd Orangeboar

Se on... trollaus... eli Suomen uusi kansallisurheilulaji...jossa suomalaiset saavat joka vuosi olympiakultaa.

• *suolen

• Teinejä vihaava tytsylol
        atrytone kirjoitti:

*suolen

Murrosikä
        teini
        so
        nuoriso

vihaan näit kaikkii nin et jos saisin asioista päättää niin antaisin ainakin100€ sakot näistä!!!

• havainnoitsija54

Tämä ketju on täynnä teiniangstia.

• Teinejä vihaava tytsylol

V#%&* jos miut tähä sekotat niin oot pahasti väärässä, en oo lähelläkään teiniä, en tulevaisuudes enkä myöskään menneisyydes :)

• JYP=paska

Fuckers on oikeassa!........ JYP on paska lätkäjoukkue xDDDDD

• Sannitytteli

Jaa.
      Viime kesästä jäi traumat... :00 :D

• häh??

Liittyy aiheeseen mihin? Horoiluusi?

• MIE&SIE=paskaaaaaa!!!!

Kaks vammasinta sanaa on MIE ja SIE. Se repii pään kahtia jos kuulen jonkun sanovan nii. Aaargh!!!!

• Mitenhän kestäisit asua pohjosessa?

• kokokokoko perkele

en tiiä onks tää sana mut:

Hiljaa _KO_ yritän nukkua.

Ko? mistä lähtien se on tarkottanu hevonhelvettiäkään..

• mukko

Joku nördepörde sana ei toi nyt kyl pahemmin ärsytä :D........

• piece&love

Sana peace on niin HELKUTIN ärsyttävä.. ^^Piece-trolleilu on enemmän.. no, pieceä, joten (välk-välk-piece&love-keksii) käytän peacen sijasta pieceä, joka ei viittauksesta huolimatta tarkoita paskaakaan^. -.-

• simo kurki
        piece&love kirjoitti:

Sana peace on niin HELKUTIN ärsyttävä.. ^^Piece-trolleilu on enemmän.. no, pieceä, joten (välk-välk-piece&love-keksii) käytän peacen sijasta pieceä, joka ei viittauksesta huolimatta tarkoita paskaakaan^. -.-

simo kurki

• vittuku kuolis horo

TEINIVAIMO! voi vittu jos vielä kuulenkin tuon sanan niin saatte vastata seuraamuksista..

• novosuvaa

vosu on maailma rasittavin sana...ja hyvänä kakkosena tulee horo

• taatelintallaaja2

Taatelintallaaja xDDD

• Kik-herne

Kik-herne

• ErNuGirl4ever

Kaikki tommoset mun korvaan "lällyt" lyhenteet kuten

Symppis
      Poikkis
      Tyttis
      ....
      Kauheaa lässytystä! Ernu muuten meillä on vähän sama vitutus... Mun faija on tartuttanu muhun sen että "Hesa" vaan kuulostaa jotenkin niin "landelaiselta", ei stadilaiselta. Omille vitutuksille ei voi oikeen mitään eli ei tuo minun mielestäni ole minkäänlaista pilkunnussintaa. Yhtähyvin vois sanoo et vituttaa ihmiset jotka on eri mieltä?

• #YoLo guy

Murrosikä, teini-ikä, swag ja kinost

• ErNuGirl4ever

Öööh kiva "toinen ErNuGirl4ever" että oot samaa mieltä mun kaa tosta Hesa-asiasta, mut siis kuka oot? o_____O

• deathforsale

Itseäni ärsyttää suuresti jos joku käyttää sanoja "poikkis" tai "tyttis" kuulostaa joltain 10v. lasten kakara meiningiltä.

• yolophaardi

Yolo swag blääf ja mm95

• yoloswag#

#YOLO#SWAG#ES#EBIN Ja tietenkin kikkeli

• Kartiotrolli

Blääf

• laizalove
        Kartiotrolli kirjoitti:

Blääf

Yolo
        Swag
        Aseksuaalinen---> jotenki ärsyttävä XF
        Ouuuuu----> ärsyttävä

• truestorybro

Vammasin sana :

Justin Bieber

• Nämäkaikkiainakin

Nuorukainen. Neitokainen. Naikkonen. Vaimoke.

• XD huhhuh

äites

• mitä vttua sekin..

lomatoyt

• Karolin ++

Enpä nyt kauheasti innostu vammainen-sanan käytöstä synonyymina huonolle. Tunnen useamman vammaisen ihmisen.

• HÄ?"!

Mistä lähtien vammanen on ollut sanan huono synonyymi?

• Karolin ++
        HÄ?"! kirjoitti:

Mistä lähtien vammanen on ollut sanan huono synonyymi?

No jos systeemi on vammainen, niin se tarkoittaa puhekielessä sitä että systeemi ei toimi. Tai jos ope on vammainen niin tarkoitetaan että se on tyhmä. Tai tylsä. Tai turha.

Kun vammainen tarkoittaa vammaista ihmistä. On vammaisia ihmisiä halventavaa sanoa muita asioita vammaisiksi. Jos koulussa on hissi rikki ja kaverisi istuu pyörätuolissa, niin sanotko että tää hissi on vammanen?

Ja jos sanotkin, niin onko se kovin... asiallista?

• ootte vamuja kaikki
        Karolin ++ kirjoitti:

No jos systeemi on vammainen, niin se tarkoittaa puhekielessä sitä että systeemi ei toimi. Tai jos ope on vammainen niin tarkoitetaan että se on tyhmä. Tai tylsä. Tai turha.

Kun vammainen tarkoittaa vammaista ihmistä. On vammaisia ihmisiä halventavaa sanoa muita asioita vammaisiksi. Jos koulussa on hissi rikki ja kaverisi istuu pyörätuolissa, niin sanotko että tää hissi on vammanen?

Ja jos sanotkin, niin onko se kovin... asiallista?

Nyrkkisääntö #1: Älä käytä vammanen-sanaa vammasten läsnäollessa.
        Nyrkkisääntö #2: Älä vedä hernettä neukkuun jos joku muu käyttää vammanen-sanaa kun vammasia ei ole läsnä.

Tällä palstalla ei ole ainuttakaan vammaista, sen tiedän. Ja vaikka olisikin, niin tuskin kukaan on niin herkkähipiä että ottaa nokkiinsa.

• Karolin ++
        ootte vamuja kaikki kirjoitti:

Nyrkkisääntö #1: Älä käytä vammanen-sanaa vammasten läsnäollessa.
        Nyrkkisääntö #2: Älä vedä hernettä neukkuun jos joku muu käyttää vammanen-sanaa kun vammasia ei ole läsnä.

Tällä palstalla ei ole ainuttakaan vammaista, sen tiedän. Ja vaikka olisikin, niin tuskin kukaan on niin herkkähipiä että ottaa nokkiinsa.

Totta kai tällä palstalla on myös vammaisia. Tutustu vammaisuuden määritelmään. Moni vamma ei näy päälle päin ja monikaan vamma ei millään lailla estä esim. palstalle kirjoittelua. Sinä et voi tietää vieraista ihmisistä ovatko he vammaisia vai eivät. Taidat itse olla aika herkkähipiäinen, kun et kestä sitä että sinulle huomautetaan siitä ettet käyttäydy asiallisesti.

• ...
        Karolin ++ kirjoitti:

Totta kai tällä palstalla on myös vammaisia. Tutustu vammaisuuden määritelmään. Moni vamma ei näy päälle päin ja monikaan vamma ei millään lailla estä esim. palstalle kirjoittelua. Sinä et voi tietää vieraista ihmisistä ovatko he vammaisia vai eivät. Taidat itse olla aika herkkähipiäinen, kun et kestä sitä että sinulle huomautetaan siitä ettet käyttäydy asiallisesti.

LOL! Kuinka moni käyttäytyy "asiallisesti" S24:sen Pulinat-palstalla? :D Mene lukemaan vaikka Tiede-foorumia jos haluat käyttäytyä tylsän korrektisti. Enkä ymmärrä mikä ihme fiksaatio sulle tuli tuosta sanasta, kun se ei loukkaa täällä ketään muuta kuin sinua.

• Karolin ++
        ... kirjoitti:

LOL! Kuinka moni käyttäytyy "asiallisesti" S24:sen Pulinat-palstalla? :D Mene lukemaan vaikka Tiede-foorumia jos haluat käyttäytyä tylsän korrektisti. Enkä ymmärrä mikä ihme fiksaatio sulle tuli tuosta sanasta, kun se ei loukkaa täällä ketään muuta kuin sinua.

Jotkut käyttäytyvät. Minulla ei ole fiksaatiota sen enempää kuin muillakaan tähän ketjuun vastanneilla, olin vain eri mieltä. Se, että noin moni haluaa käyttää sanaa tuossa merkityksessä, ei vielä ole todiste siitä, että se on ok.

Kerroin kantani ja pyynnöstäsi sen perustelin. En palaa enää asiaan.

Minusta tylsää on se, että ollaan laumassa huutamassa asian vierestä. LOL! Tai siis booooo-ring.

• Metalismygod
        Karolin ++ kirjoitti:

Jotkut käyttäytyvät. Minulla ei ole fiksaatiota sen enempää kuin muillakaan tähän ketjuun vastanneilla, olin vain eri mieltä. Se, että noin moni haluaa käyttää sanaa tuossa merkityksessä, ei vielä ole todiste siitä, että se on ok.

Kerroin kantani ja pyynnöstäsi sen perustelin. En palaa enää asiaan.

Minusta tylsää on se, että ollaan laumassa huutamassa asian vierestä. LOL! Tai siis booooo-ring.

Vammainen tarkoittaa myös vammaantunutta, pilalle mennyttä... Eikä vain ihmistä. PaloVAMMA. Ei se tarkoita että olisi vammainen jos sellainen sattuu. Voi vaikka sanoa että tässä tietokoneessa on vamma, eli vika.
        Mee esittää tekopyhää muualle. En usko, että kukaan vammainen täällä pyörii tutkimasa tätä keskustelua ja vetää pilluraget.

• ps.-

Ompas emotionaalista porukkaa.

• pieruveivi

ilmaveivi

• tuli joo jee

TENKKAPOO

• 69 OLOLOLOLOLOLOLOLO

vitun taatelintallaaja

• paskanappula

Yolo SWAG insta I know (väärin sanottuna jotenki ainou xD)

• KOTKO.

KOTKO.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      104
      6568
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      525
      4521
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3023
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      133
      1261
    5. 43
      1181
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      103
      896
    7. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      49
      872
    8. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      834
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      26
      811
    10. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      24
      764
    Aihe