Hei! Etsin kirkkaan vihreää, pimeässä hohtavaa villalankaa, (tai edes jotain lankaa) tietäisikö kukaan mistä sellaista löytyisi?
Mistä pimeässä hohtavaa lankaa???
6
1508
Vastaukset
- Sinikka.
Käviskö niin että neuloisit heijastinlankaa vihreän lankasi sekaan?
http://www.esito.fi/Heijastinlanka-ohut - ...
En ollut koskaan kuullut tällaisesta, mutta niin vain löytyi, kun googletin sanoilla "glow-in-the-dark yarn", myös pelkkä "glow yarn" antaa osumia, tai "nightlight yarn".
- neuloja :3
niin no katselin että ulkomailla on tuollaist Bernat, glow in the dark lankaa, mutta en löydä sitäkään oikein mistä voisi sitä ostaa?
Onko tuo heijastin lanka pimeässä hohtavaa, johon on ns. lataautunut päivän aikana valoa, vai sellaista, joka hohtaa vain kun valo osuu siihen? - Hohtaja
Hobby point hesassa myy ainakin koneompelulangan vahvuista lankaa joka hohtaa pimeässä. Olen itse käyttänyt konekirjonnassa, miksei sitä voi kutoakin paksumman langan sekaan. On vihertävää, keltaista...Heillä on postimyyntikin.
- -anne-
Se heijastinlanka mitä mä oon nähny on nimenomaan sitä joka toimii kuten heijastin eli hohtaa vain kun siihen osuu valo. Mutta en toki tiedä vaikka muunkinlaista olisi olemassa.
- halloween?
Tuo pimeässä hohtava lanka saattaa olla jonkinlainen kausituote Halloweenin aikaan niin ettei sitä ole muulloin myynnissä (vrt. joulukoristeet).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669