Kaulapanta kanille?

kaulapanta1

Voiko kanilla käyttää kaulapantaa jos se o löysällä vai pitääkö vain valjaita???

21

1790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanille EI VOI laittaa kaulapantaa! Valjaat pitää olla hihna kannattaa olla yli150cm pitempikin jos vain ulkoilutat pihalla.

    • nöffejänski

      Kani on erilainen hihnassa kuljetettava kuin koira ja pelästyessään parhaimmassa tilanteessa KURISTAA itsensä pantaan. En suosittele!

      Valjaat ovat siitä hyvät ettei veto kohistu suoraan kaulaan. Lapavaljaat ovat H-valjaita paremmat, sillä niissä veto kohdistuu kanin rintakehään. Eivät pomminvarma keksintö, joten en suosittele jos kanin on PAKKO pysyä valjaissa.

      Kaula- ja mahalenkkivaljaissa (H-valjaat) ovat luotettavammat, mutta veto kohdistuu enemmän kaulaan.

    • Kanin omistaja

      Minä pidän ekaa kertaa pantaa sillä. Ei ainakaan tykkää.
      Pidän siis kun se on sisällä, joten voi vahtia ettei kurista itseään.
      Onks kukaa sitä mielt et saa pitää ? Tykkää mun kommentista jos oot ja noitten EI-ihmisten kommenteista.

      • Kakkapökäle!

        Jos et oo samaa mielt nii tykkäää muitten kommenteist


      • Haistakaavit

        Paskaa haistakaa vittu saatana!


      • kääryläinen
        Kakkapökäle! kirjoitti:

        Jos et oo samaa mielt nii tykkäää muitten kommenteist

        Miksi pitää kanilla pantaa, jos se sitä inhoaa? Hei haloo tytöt, pukekaa niitä nukkejanne älkääkä kiusatko lemmikkejä.


      • Kaniäiti

        Meidän kanimme ei edes huomaa pantaansa koska se on niin pieni panta. Ei ole ainakaan vielä mitään pahaa tapahtunut.


      • Anonyymi
        Kakkapökäle! kirjoitti:

        Jos et oo samaa mielt nii tykkäää muitten kommenteist

        Minä en ole vielä testannud mutta toivon että toimii


      • Anonyymi
        kääryläinen kirjoitti:

        Miksi pitää kanilla pantaa, jos se sitä inhoaa? Hei haloo tytöt, pukekaa niitä nukkejanne älkääkä kiusatko lemmikkejä.

        Mulla on kääpiöhamsteri. Ja sille ei todellakaan saada laittaa pantaa .Mä tein ponnarista ja se jäi jumiin .Ja meinas varmaan kuristuu


      • Anonyymi

        Ei kannata pitää pantaa koska se voi jäädä kii


    • en pukisi pantaa

      Itse en pukisi kanilleni kaulapantaa! Raukka voisi kuristua kun tekee äkki pompahduksen,etkä huomaa ja hihna on tiukalla. Fleksiä(kään) en suosittele,mutta kaverini käyttää fleksiä, mutta pitää sitä pitkällä ja löysällä että JOS kani tekisikin äkkiliilkeen. Osaa siis varautua pitelemällä fleksiä löysällä. Sori,oli pakko ilmaista mielipiteeni MYÖS fleksistä,kun kerran kaulapannastakin heitin m.piteen. Ei siis millään pahalla.

      • Anonyymi

        No en minäkään mitään pantaa kanille pukisi kani di ole mikään koira vaan jos säikähtää niin yrittää karkuun niin samalla kuristuu kaulapantaansa kannataa lukea vaikka kanikirjoista tietoa ja vinkkejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minäkään mitään pantaa kanille pukisi kani di ole mikään koira vaan jos säikähtää niin yrittää karkuun niin samalla kuristuu kaulapantaansa kannataa lukea vaikka kanikirjoista tietoa ja vinkkejä!

        Hyvä idea


    • Kanifani

      Herran jestas mitä porukkaa! Ei saisi kania ostaa ollenkaan! KAULAPANTA ON RÄÄKKÄYSTÄ!

      • Anonyymi

        Oon aika samaa mieltä


    • Anonyymi

      En pidä pantaa kanilla. Siihen se voi kuristus, ja ainakin omalla kanilla se ei yhtään tykännyt. Ja tassut jäi kaulapantaan kiinni. Otin heti pois, kun huomasin, että tämä ei sovi omalle Kanille. Tottakai jos jollaki menee se niin voi sitä käyttää mutta täytyy koko ajan vahtia ettei kutistu tai jää tassuun kiinni!

      • Anonyymi

        Hyvä kommentti


    • Anonyymi

      valjaat! kaulapanta kuristaa kania ja se ei ymmärrä sitä, se luulee että jokin peto pitää sitä niskasta koska niska on saaliseläinten herkkä paikka. VALJAAT

    • Anonyymi

      Tää on kaulapanta keskustelu mut kerron oman mp fleksistä ja kaulapannasta. Okei eli siis mielummin valjaat syitä on muutama tässä eka syy!Kani ei ole kuin koira kani johdattaa ja sinä tulet perässä helposti saattaa käydä niin että rupeat vetämään en tiedä rupeaako kaikki mutta jotkut automaattisesti! Toinen syy! Valjaat on myös siksi paremmat että veto kohdistuu rintakehään yleensä kaulapannassa kaulaan kani saatta kuristua! Tässä oli 2 syytä nyt mp fleksistä. Flexi on muutamalla Kaverillani joilla on kani minulla on ihan hihna. Hihna on yleensä raivostuttavan lyhyt mutta minusta parempi. Fleksissä on ehkä helpompi lenkittää mutta taas hihnassa on omat helpoudensa. Hihnassa on yleensä helppo pitää kiinni toki jos on koira ehkä on oppinut.:) täällä kirjoittelee 10v tyttö 2 kania omia joten vastaukset on lapsen suusta jotkin voin olla käsittänyt väärin! Iloisia lenkkejä kaikille🥳

    • Anonyymi

      Mä en kyllä tiedä voinko ostaa kania. Mutta paljonkohan maksaa kani.

    • Anonyymi

      Kanit han on söpöjä miksi niitä kiduttais

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3279
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      553
      3091
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      38
      2503
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2022
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      310
      1832
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1672
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      119
      1365
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1228
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1225
    Aihe