Voiko kanilla käyttää kaulapantaa jos se o löysällä vai pitääkö vain valjaita???
Kaulapanta kanille?
21
1936
Vastaukset
Kanille EI VOI laittaa kaulapantaa! Valjaat pitää olla hihna kannattaa olla yli150cm pitempikin jos vain ulkoilutat pihalla.
- nöffejänski
Kani on erilainen hihnassa kuljetettava kuin koira ja pelästyessään parhaimmassa tilanteessa KURISTAA itsensä pantaan. En suosittele!
Valjaat ovat siitä hyvät ettei veto kohistu suoraan kaulaan. Lapavaljaat ovat H-valjaita paremmat, sillä niissä veto kohdistuu kanin rintakehään. Eivät pomminvarma keksintö, joten en suosittele jos kanin on PAKKO pysyä valjaissa.
Kaula- ja mahalenkkivaljaissa (H-valjaat) ovat luotettavammat, mutta veto kohdistuu enemmän kaulaan. - Kanin omistaja
Minä pidän ekaa kertaa pantaa sillä. Ei ainakaan tykkää.
Pidän siis kun se on sisällä, joten voi vahtia ettei kurista itseään.
Onks kukaa sitä mielt et saa pitää ? Tykkää mun kommentista jos oot ja noitten EI-ihmisten kommenteista.- Kakkapökäle!
Jos et oo samaa mielt nii tykkäää muitten kommenteist
- Haistakaavit
Paskaa haistakaa vittu saatana!
- kääryläinen
Kakkapökäle! kirjoitti:
Miksi pitää kanilla pantaa, jos se sitä inhoaa? Hei haloo tytöt, pukekaa niitä nukkejanne älkääkä kiusatko lemmikkejä.
- Kaniäiti
Meidän kanimme ei edes huomaa pantaansa koska se on niin pieni panta. Ei ole ainakaan vielä mitään pahaa tapahtunut.
- Anonyymi
Kakkapökäle! kirjoitti:
Minä en ole vielä testannud mutta toivon että toimii
- Anonyymi
kääryläinen kirjoitti:
Miksi pitää kanilla pantaa, jos se sitä inhoaa? Hei haloo tytöt, pukekaa niitä nukkejanne älkääkä kiusatko lemmikkejä.
Mulla on kääpiöhamsteri. Ja sille ei todellakaan saada laittaa pantaa .Mä tein ponnarista ja se jäi jumiin .Ja meinas varmaan kuristuu
- Anonyymi
Ei kannata pitää pantaa koska se voi jäädä kii
- en pukisi pantaa
Itse en pukisi kanilleni kaulapantaa! Raukka voisi kuristua kun tekee äkki pompahduksen,etkä huomaa ja hihna on tiukalla. Fleksiä(kään) en suosittele,mutta kaverini käyttää fleksiä, mutta pitää sitä pitkällä ja löysällä että JOS kani tekisikin äkkiliilkeen. Osaa siis varautua pitelemällä fleksiä löysällä. Sori,oli pakko ilmaista mielipiteeni MYÖS fleksistä,kun kerran kaulapannastakin heitin m.piteen. Ei siis millään pahalla.
- Anonyymi
No en minäkään mitään pantaa kanille pukisi kani di ole mikään koira vaan jos säikähtää niin yrittää karkuun niin samalla kuristuu kaulapantaansa kannataa lukea vaikka kanikirjoista tietoa ja vinkkejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkään mitään pantaa kanille pukisi kani di ole mikään koira vaan jos säikähtää niin yrittää karkuun niin samalla kuristuu kaulapantaansa kannataa lukea vaikka kanikirjoista tietoa ja vinkkejä!
Hyvä idea
- Kanifani
Herran jestas mitä porukkaa! Ei saisi kania ostaa ollenkaan! KAULAPANTA ON RÄÄKKÄYSTÄ!
- Anonyymi
Oon aika samaa mieltä
- Anonyymi
En pidä pantaa kanilla. Siihen se voi kuristus, ja ainakin omalla kanilla se ei yhtään tykännyt. Ja tassut jäi kaulapantaan kiinni. Otin heti pois, kun huomasin, että tämä ei sovi omalle Kanille. Tottakai jos jollaki menee se niin voi sitä käyttää mutta täytyy koko ajan vahtia ettei kutistu tai jää tassuun kiinni!
- Anonyymi
Hyvä kommentti
- Anonyymi
valjaat! kaulapanta kuristaa kania ja se ei ymmärrä sitä, se luulee että jokin peto pitää sitä niskasta koska niska on saaliseläinten herkkä paikka. VALJAAT
- Anonyymi
Tää on kaulapanta keskustelu mut kerron oman mp fleksistä ja kaulapannasta. Okei eli siis mielummin valjaat syitä on muutama tässä eka syy!Kani ei ole kuin koira kani johdattaa ja sinä tulet perässä helposti saattaa käydä niin että rupeat vetämään en tiedä rupeaako kaikki mutta jotkut automaattisesti! Toinen syy! Valjaat on myös siksi paremmat että veto kohdistuu rintakehään yleensä kaulapannassa kaulaan kani saatta kuristua! Tässä oli 2 syytä nyt mp fleksistä. Flexi on muutamalla Kaverillani joilla on kani minulla on ihan hihna. Hihna on yleensä raivostuttavan lyhyt mutta minusta parempi. Fleksissä on ehkä helpompi lenkittää mutta taas hihnassa on omat helpoudensa. Hihnassa on yleensä helppo pitää kiinni toki jos on koira ehkä on oppinut.:) täällä kirjoittelee 10v tyttö 2 kania omia joten vastaukset on lapsen suusta jotkin voin olla käsittänyt väärin! Iloisia lenkkejä kaikille🥳
- Anonyymi
Mä en kyllä tiedä voinko ostaa kania. Mutta paljonkohan maksaa kani.
- Anonyymi
Kanit han on söpöjä miksi niitä kiduttais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422846Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302469Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202263Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31197- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007