Paljonko ylikuormaa?

A.Utoilija

Huoltikselta henkilöautolla lähtiessä puoliperävaunuyhtistelmä sattui lähtemään juuri eteen, jäin perään seuraamaan tilannetta kun lähti aika nihkeän tuntuisesti ja kepityksen ja savutuksen määrästä päätellen yritystä ei kuitenkaan puuttunut.

Savuvanan katkeamisesta päätellen heittelin pienempää sisään myös ylämäissä joissa henkiöautolla piti katsoa tarkaan että onko tämä tasaista vai hiukan ehkä nousevaa.

Noin seitsemän kilometriä myöhemmin alkoi sitten saamaan yhdistelmän kulkemaan jo suunnilleen kahdeksaakymppiä.

Onko arvauksia paljonko mahtoi olla ylikuormaa? Tuplat vai enemmän?

10

1096

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kvsm d

ja sinä ihan savun määrästä päättelit että ylikuormalla mennään? mielenkiintoista, et ole poliisin uraa ajatellut kun noin tarkkaavaisen katseen omaat?

• ---

Ilmeisesti joku 6 pyttyinen Volvo siinä prutkutteli.Ei siinä silloin ylikuormaa ole

• Piiska hallussa

Oliko renkaat miten lytyssä?

• Scaniatruckdriver

Talvikelillä ottaa aikansa päästä vauhtiin,kun renkaat lyö sutia ensimmäiset kilometrit.

• cop...

Jos auto oli pitkäkilpinen niin kyydissä voi olla mitä vaan ja mitenpaljon vaan.. ja poliisi ei vaivaudu puuttumaan asiaan..

• hgyf

miten ne puuttuu kun vastapuoli osaa vain levitellä käsiään ja sanoa että "ei jummarra"

• ghchcm
        hgyf kirjoitti:

miten ne puuttuu kun vastapuoli osaa vain levitellä käsiään ja sanoa että "ei jummarra"

no sitä vartenhan ne tulkit on keksitty. kummasti se alkaa ryssäkin suomea ymmärtään kun sakkolappuja alkaa sataa.

• joskus lastattu

ja täysin pa**a puhetta, sillä pitkä kilpiset eivät pääse rajan yli jos autossa on ylikuormaa. Ja kuskitkin tietävät sen joten eivät ota enempää kun kantavuuden.

• dfgh1
        joskus lastattu kirjoitti:

ja täysin pa**a puhetta, sillä pitkä kilpiset eivät pääse rajan yli jos autossa on ylikuormaa. Ja kuskitkin tietävät sen joten eivät ota enempää kun kantavuuden.

tarkemmin vielä, venäläisille on akselipainot henki ja elämä, autoista punnitaan joka ikinen akseli aina kun meet rajan yli, oli tyhjä tai kuorma.

• Rahtarri

Kyllä se vaan tahtoo joskus ottaa ilman ylikuormaakin aikansa ennenkun kiihtyy. Meilläkin auto ilman ylikuormaa kiihtyy tosi hitaasti kun ei vaan poweri riitä jos on yhtää mäkeä.. Kannattaa ottaa tosiasioista selvää ennen ku savun määrästä päättelet paljonko on kuormaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1140
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe